2022-09-30, 23:25
Medlem
Skaraborg2s avatar
Vad får MGM för straff?

Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Berätta gärna mer om detta, detta år något jag aldrig hört? Anhållen är endast 3 dygn.

Off-topic:

(FB) Olöst mord: Reijo Daag, Viskafors, 1976.

Erkände sedan för BO:s mamma.

On-topic:

Gällande det här fallet som den här tråden handlar om så kan inte MGM att neka på samma sätt. Han kommer att bli dömd men vad kommer han att erhålla för straff kan man fråga sig? Monstret är i a f minst 15 år. Det blir nog ett kortare straff av någon slag p. g. a. av monstrets ålder.
Citera
2022-09-30, 23:27
Medlem
Skaraborg2s avatar
PUT innan attacken.

Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Ja, så var det(medborgare strax innan). Fy faan..

Jag har för mig att han erhöll PUT strax innan attacken.
Citera
2022-09-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Möjligt att det var PUT och inte medborgare. Lär bli väldigt svårt att bli av med honom i vilket fall..
Citera
2022-09-30, 23:35
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2

Citat:
Möjligt att det var PUT och inte medborgare. Lär bli väldigt svårt att bli av med honom i vilket fall..
Är det inte märkligt att han har fått PUT men inte resten av familjen? Om de nu trodde att han bara var 14 år hur var det tänkt att han skulle klara sig själv?
Citera
2022-09-30, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDahl
2-3 års tv-spelande på SiS.

Kan nog stämma!!
Citera
2022-09-30, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Är det inte märkligt att han har fått PUT men inte resten av familjen? Om de nu trodde att han bara var 14 år hur var det tänkt att han skulle klara sig själv?
Jo, det är märkligt. Men med tanke på hur svensk migrationspolitik sett ut de senaste 20 åren blir man inte förvånad.
Citera
2022-09-30, 23:54
Medlem
Skaraborg2s avatar
Inte medborgarskap.

Citat:

Ja det var PUT och inte medborgarskap men det spelar ändå i ingen roll.

(FB) Misstänkt mordförsök: Flicka hittad utomhus, Morö backe, Skellefteå (2022-07-07)
Citera
2022-09-30, 23:58
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryDane
Jeg hæfter mig ved at der står “medborgare i eitopien” i stämningsansökan🤔

Jeg fik det indtryk at korandertaleren fik medborgerskab få dage før han våldførte sig på L?

Kanske der er håb at han kan udvises, hvilket ville være bedst nu dødsstraf ikke er en del af vores lovgivning.

Jeg er ikke overrasket over graden af vold, den er typisk for disse indavlede negere med IQ sko-storlek.
I Danmark var der gullestrup fallet, sagen på dansk, hvor en tilsvarende neger våldførte sig på en 10åring.

Tillægger man en gennomsnits IQ på 69 i de lande, det faktum at indavl medfører alvorlig chance for allvarlige mentale defekter allerede første gang man praktisere indavl, så forstår man hvorfor disse mennesker, for flertallets vedkommende, er totalt empatiforladte, voldsparate i en grad vi ikke kendte til i Skandinavien for bare 20-30 år sen, og sagt rakt ut på brinken av det man i gamle dage kalde sindssyge!

Det er tyvær med L som jeg frygtede, hjerneskader som følge af ultra-vold mod hovede og krop.
Jeg håber hun kommer sig nogenlunde og at der trods alt er resurser til at hjælpe L og familien at få et anstændigt liv.

Jag tror att negern fick PUT veckan innan och inte medborgarskap. Jag kanske har missförstått det hela.

Det kommer inte bli lätt att bli av med Donkey Kong i vilket fall som helst.
Citera
2022-10-01, 00:17
Medlem
Skaraborg2s avatar
PUT-monstret.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Jag tror att negern fick PUT veckan innan och inte medborgarskap. Jag kanske har missförstått det hela.

Nej du har inte missförstått.

Det var PUT monstret erhöll strax innan han attackerade flickan. Han kommer ändå inte att bli utvisad så det spelar egentligen ingen roll om han hade blivit medborgare strax innan i stället för PUT.
Citera
2022-10-01, 00:23
Med det "friska" kriminalvårds Sverige så blir resan där kort.
Men det bör finnas någon som förklarar att han nu kommit tillvägs ände.
Må han brinna.
Citera
2022-10-01, 02:26
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor

Det blir det väl? Med tanke på hur många i denna tråden som skriver saker som ”han kommer aldrig kunna gå fri i Sverige igen” ”vi samlar ihop pengar för att klippa honom” ”jag ska personligen se till så han får lida” osv osv… Alltid samma tugg i dessa trådar men det händer aldrig något!
Citera
2022-10-01, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Grejen är att inte åka dit på det.
Vilket för många innebär att stå ut några månader i häktet och neka genom förhören

Skitsvårt att inte åka dit när alla vet det är du. Speciellt när du gör det sjuk av vrede och bortom dina sinnens fulla bruk. Till att börja med ser ju polisen vad du skrivit här… och har avlyssnat dig några av alla gånger du sagt att att du är glad att han är död. För att inte tala om alla gånger du säger till andra att det faktiskt var du. En del vittnen kommer ta eden på allvar. Och polisen har hunnit sätta in avlyssning. Hur ska mordet gå till? Den mördade är knappast nån som saknar hotbild och du lär inte vara sist i kön av misstänkta. Gift? Vapen? Lejt småbarn? Hur löser du det som redan finns i telefonen din? Och i andras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in