2022-09-30, 22:10
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopparadiosporten
Jag har följt tråden från början och håller med alla som skriver att GM (med familj) borde utvisas från Sverige men kan inte läsa att nått sånt yrkande finns i stämningsansökan
Borde det startas en namninsamling angående detta och skicka den till åklagaren?

Jag skulle skriva under den på stört, även om det inte skulle ha nån effekt skulle det kännas som en bra markering. "Pojken" med familj får uppehållstillstånd, dom har uppgett falska uppgifter om pojkens ålder. Vilka andra felaktiga uppgifter har dom kommit med för att få stanna i Sverige undrar man ju. Sen när uppehållstillståndet blev beviljat firar monsterungen det hela med att attackera en 9-åring. Ja. Det känns så hopplöst att sådana här individer blir kvar i landet.
Citera
2022-09-30, 22:14
Medlem
Korv69s avatar
”Pojken” som gjort detta är inte en människa. Han har genom sina gärningar degraderats från denna epitetet. Det rör sig om ett monster. Ett monster som nu kommer att fortsätta parasitera och tära på vårt samhälle.
Min åsikt: Detta monster ska förintas. Dess familj ska deporteras, medelst våld om så behövs. De ska också betala det svenska samhället för vad deras avkomma ställt till med!
Citera
2022-09-30, 22:18
Medlem
AngryDanes avatar
Jeg hæfter mig ved at der står “medborgare i eitopien” i stämningsansökan🤔

Jeg fik det indtryk at korandertaleren fik medborgerskab få dage før han våldførte sig på L?

Kanske der er håb at han kan udvises, hvilket ville være bedst nu dødsstraf ikke er en del af vores lovgivning.

Jeg er ikke overrasket over graden af vold, den er typisk for disse indavlede negere med IQ sko-storlek.
I Danmark var der gullestrup fallet, sagen på dansk, hvor en tilsvarende neger våldførte sig på en 10åring.

Tillægger man en gennomsnits IQ på 69 i de lande, det faktum at indavl medfører alvorlig chance for allvarlige mentale defekter allerede første gang man praktisere indavl, så forstår man hvorfor disse mennesker, for flertallets vedkommende, er totalt empatiforladte, voldsparate i en grad vi ikke kendte til i Skandinavien for bare 20-30 år sen, og sagt rakt ut på brinken av det man i gamle dage kalde sindssyge!

Det er tyvær med L som jeg frygtede, hjerneskader som følge af ultra-vold mod hovede og krop.
Jeg håber hun kommer sig nogenlunde og at der trods alt er resurser til at hjælpe L og familien at få et anstændigt liv.
Senast redigerad av AngryDane 2022-09-30 kl. 22:29.
Citera
2022-09-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoskoterled
Lite ung för det. Och livstid är ju inte livstid i Sverige for den delen med. Vad kan man tänka sig att den stackars pojken kan få som straff? Nått år på ungdomshem och samtal med nån soskärring?

Jag gissar på 3 års sluten ungdomsvård
Citera
2022-09-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoskoterled
Lite ung för det. Och livstid är ju inte livstid i Sverige for den delen med. Vad kan man tänka sig att den stackars pojken kan få som straff? Nått år på ungdomshem och samtal med nån soskärring?

2-3 års tv-spelande på SiS.
Citera
2022-09-30, 22:33
Medlem
Solstol28s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Ni vet väl vilka som jobbar på migrationsverket? Och på våra domstolar?

Nä, berätta!!
Citera
2022-09-30, 22:35
Medlem
Skaraborg2s avatar
Samma sak i Viskafors 1976.

Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Grejen är att inte åka dit på det.
Vilket för många innebär att stå ut några månader i häktet och neka genom förhören

Ja just det.

Var precis vad som hände när MGM greps för mordet på Reijo Daag i Viskafors 1976. MGM nekade konstant och fick därför släppas i brist på bevis. Har för mig att den här personen endast var anhållen så det blev ännu kortare tid att sitta i en cell.
Citera
2022-09-30, 22:36
Medlem
Vilket kräk,

Kasta in och släng bort nyckeln.
Citera
2022-09-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja just det.

Var precis vad som hände när MGM greps för mordet på Reijo Daag i Viskafors 1976. MGM nekade konstant och fick därför släppas i brist på bevis. Har för mig att den här personen endast var anhållen så det blev ännu kortare tid att sitta i en cell.

Berätta gärna mer om detta, detta år något jag aldrig hört? Anhållen är endast 3 dygn.
Citera
2022-09-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Jag skulle skriva under den på stört, även om det inte skulle ha nån effekt skulle det kännas som en bra markering. "Pojken" med familj får uppehållstillstånd, dom har uppgett falska uppgifter om pojkens ålder. Vilka andra felaktiga uppgifter har dom kommit med för att få stanna i Sverige undrar man ju. Sen när uppehållstillståndet blev beviljat firar monsterungen det hela med att attackera en 9-åring. Ja. Det känns så hopplöst att sådana här individer blir kvar i landet.

Jag har för mig att det år så illa att pedofilen/våldtäksmannen blev svensk medborgare en vecka innan han attackerade barnet och våldtog och torterade henne under flera timmar. Börjar bli dags att återkalla medborgarskap?
Citera
2022-09-30, 22:48
Medlem
Citat:
Jag har för mig att det år så illa att pedofilen/våldtäksmannen blev svensk medborgare en vecka innan han attackerade barnet och våldtog och torterade henne under flera timmar. Börjar bli dags att återkalla medborgarskap?
Ja, så var det(medborgare strax innan). Fy faan..
Citera
2022-09-30, 22:55
Medlem
AngryDanes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Ja, så var det(medborgare strax innan). Fy faan..

Samme upfatning her, men der står etiopisk medborgare i stämningsansökan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in