2022-10-01, 03:20
Medlem
Det mesta hitintills pekar ju på att den S-märkta Ruben åklagaren inte lär yrka på utvisning och att det blir LSU och att resten av familjen får stanna, speciellt när fadern är i Sverige vilket vid planering för utvisning således aldrig borde fått hända. De lär yrka på att alla får medborgarskap och förmodligen får vi se någon mediakampanj om hur synd det är om lille Abushi.
Citera
2022-10-01, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Skitsvårt att inte åka dit när alla vet det är du. Speciellt när du gör det sjuk av vrede och bortom dina sinnens fulla bruk. Till att börja med ser ju polisen vad du skrivit här… och har avlyssnat dig några av alla gånger du sagt att att du är glad att han är död. För att inte tala om alla gånger du säger till andra att det faktiskt var du. En del vittnen kommer ta eden på allvar. Och polisen har hunnit sätta in avlyssning. Hur ska mordet gå till? Den mördade är knappast nån som saknar hotbild och du lär inte vara sist i kön av misstänkta. Gift? Vapen? Lejt småbarn? Hur löser du det som redan finns i telefonen din? Och i andras?

Gör man saker utan planering av så blir resultatet ofta skit. Vi kommer ifrån ämnet nu men bränn allt. Släng din mobil/dator. Polisen gör så kallad tömning av den.
Var nykter!
Citera
2022-10-01, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngryDane
Samme upfatning her, men der står etiopisk medborgare i stämningsansökan

Det var konstigt. Kan äcklet ändå räknas som etiopier? Eftersom detta är Sverige så kommer han ändå inte utvisas
Citera
2022-10-01, 07:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Det mesta hitintills pekar ju på att den S-märkta Ruben åklagaren inte lär yrka på utvisning och att det blir LSU och att resten av familjen får stanna, speciellt när fadern är i Sverige vilket vid planering för utvisning således aldrig borde fått hända. De lär yrka på att alla får medborgarskap och förmodligen får vi se någon mediakampanj om hur synd det är om lille Abushi.

Ja tyvärr har inte en 9 årig svensk flicka något människovärde , flickan är skadad för livet och är en så kallad grönsak som varken kan prata eller gå längre.

Och detta enbart för att våra as till politiker tycker att svenska folket har en försörjningsskyldighet för de värsta djuren som finns i världen, dessutom tycker asen att denna förbannade mångkultur är berikande.

Måtte inbördeskriget snart komma!
Citera
2022-10-01, 08:02
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Det blir det väl? Med tanke på hur många i denna tråden som skriver saker som ”han kommer aldrig kunna gå fri i Sverige igen” ”vi samlar ihop pengar för att klippa honom” ”jag ska personligen se till så han får lida” osv osv… Alltid samma tugg i dessa trådar men det händer aldrig något!

Det finns nog väldigt, väldigt många svenskar som faktiskt skulle kunna tänka sig att fimpa honom. De kommer säkert bli rekommenderade att lämna landet så småningom eftersom hotbilden är alldeles för stor.

Eftersom negern ser ut som en ännu fulare, yngre version av Uncle Ruckus så kommer det alltid finnas någon som kommer att känna igen honom vart han än befinner sig i landet.
Citera
2022-10-01, 09:52
Medlem
Hur pass skadad är Luna.... Trodde hon börjat bli bra
Citera
2022-10-01, 10:04
Medlem
Killmyshadess avatar
Lägg av, vi behöver inte diskutera vilken bakgrund han kommer från.

Hans handling var en fruktansvärd handling. Vi får hoppas att han får ett kännbart straff. Ta inte in hans familj eller dylikt.

Vi ska bara prata om handling. Hur man ska förebygga unga pojkar att inte använda våld i en tidig åldersskaran.
Citera
2022-10-01, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hur pass skadad är Luna.... Trodde hon börjat bli bra

Jag har ingen aning men jag kan tänka mig att hon haft syrebrist till hjärnan pga vad han enligt media gjort, och därmed kanske kommer ha kraftiga cp skador pga syrebrist under längre tid. Men som sagt, jag har ingen aning, bara en teori.

Kräks så jag dör. Vem är snubben? Är ny här och vill ej läsa tråden. Finns det bild på honom? Kan någon citera mig i en sammanfattning?
Citera
2022-10-01, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Bra fråga som jag hoppas vi får svar på. Eftersom hans mentala nivå låg närmare en 8 åring än en 13 åring ville dom kanske ha kvar honom i dom lägre skolklasserna.

Hade dom korrigerat upp hans ålder 2019 hade socialen förhoppningsvis sett allvarligare på överfallet på kvinnan i gångtunneln samt skoltaffsandet.

Alla inblandade instanser borde granskas.

Borde granskas defintivt! Men tyvärr bor vi i Sverige. Vad innebär det? Jo inte ett sk*t kommer hända de "ansvariga".
Citera
2022-10-01, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killmyshades
Lägg av, vi behöver inte diskutera vilken bakgrund han kommer från.

Hans handling var en fruktansvärd handling. Vi får hoppas att han får ett kännbart straff. Ta inte in hans familj eller dylikt.

Vi ska bara prata om handling. Hur man ska förebygga unga pojkar att inte använda våld i en tidig åldersskaran.
Det är pga familjen som han kunnat fortsätta med vidrigheter, dom ser sin snälla lilla pojke som inte ska vara frihetsberövad..
Citera
2022-10-01, 10:12
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Jag har ingen aning men jag kan tänka mig att hon haft syrebrist till hjärnan pga vad han enligt media gjort, och därmed kanske kommer ha kraftiga cp skador pga syrebrist under längre tid. Men som sagt, jag har ingen aning, bara en teori.

Kräks så jag dör. Vem är snubben? Är ny här och vill ej läsa tråden. Finns det bild på honom? Kan någon citera mig i en sammanfattning?

Det är ingen snubbe. Det är din standard IQ-befriade neger.

https://www.friatider.se/skelleftea-...-grov-valdtakt
Citera
2022-10-01, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är ingen snubbe. Det är din standard IQ-befriade neger.

https://www.friatider.se/skelleftea-...-grov-valdtakt

Ser onekligen efterbliven ut. Han kanske själv blivit utsatt för liknande av sina föräldrar eller så är han bara psykopat från födseln. Vem vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in