2022-07-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Abushi heter alltså ABUSHE120 på tiktok och har postat en video på sig själv där han sjunger och leker tuff men det mest läskiga är en video från Leos lekland!!! Dags att hålla koll
På sina ungar då jag vet att det är ett populärt ställe för små barn 😣

Dock tror jag att han delat leo leklands video då den även finns på deras sida. Så han har nog inte filmat det..
Citera
Medlem
EulaliaIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Är det inte pappan?
Ser ut som en vuxen man.

Och med en leksaksbil på golvet 😆
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
De som "försvarar" GM inser naturligtvis det omöjliga i att argumentera till dennes försvar direkt, m.a.o. påstå att vederbörande är oskyldig eller liknande.

Istället har man börjat föra en teoretisk metadebatt om HUR man får uttrycka sig och VAD man får säga samt om man verkligen är FÖR en rättsstat och FÖR kollektiva bestraffningar om man vill att familjen ska utvisas. Det vill säga en debatt om debatten bara för att föra bort uppmärksamheten från dådet och den drabbade i syfte att skademinimera samt göra folk mindre påverkade av det hemska.

En oerhört cynisk maktinställning enkom för att skademinimera. Horan till lärare och advokaten som suger S, C, V och Mp som asyladvokat på daglig basis är tvungna eller högst villiga att spela med i "skådespelet" för det är ju det de vill omvandla dådet till.

Kan inte hjälpa att undra hur anhängare till S, C, V och Mp har blivit så empatilösa och djupt sjuka att de inte själva ser vad de ställer till med. Har det bara blivit en debattävling för dem där de ska skrika "stjärnstopp" så fort något händer som inte stödjer deras djupt perverterade verklighetsbild!

Utmärkt analys! Ansträngningarna att föra bort uppmärksamheten från dådet och den halvt/helt ihjäslagna lilla flickan i syfte att skademinimera och få gemene man att stillatigande acceptera, att "att integration kräver en hel del" ihjälslagna och lemlästade offer ur den tidigare befolkningen, dessa ansträngningar är vämjeliga.
Citera
2022-07-16, 19:53
Medlem
Yoweris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Skulle inte förvåna mig att hon är engagerad i någon form av ensamkommande ”flyktingbarn”
Men det är säkert en sådan som tycker synd om sexförbrytare.

Reportern var/är
Citera
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Nej det är dom inte. Samma skit postades här timmar innan nassenytt skrev om det. Copy paste och järnrör.

Jag sitter inte med kuken i handen på FB 24/7, så ursäkta då för fan.
Citera
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Abushi heter alltså ABUSHE120 på tiktok och har postat en video på sig själv där han sjunger och leker tuff men det mest läskiga är en video från Leos lekland!!! Dags att hålla koll
På sina ungar då jag vet att det är ett populärt ställe för små barn 😣

Leos lekland? 🤔 den ser inte jag
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Elin Wiklund verkar panika över att en grovt våldtagen och nästan ihjältorterad 9-årig flicka får uppmärksamhet. För vem tänker då på Elin? Vem bryr sig om Elins alla fina mångkulturella känslor? När Elin inte ens kan passera platsen där allt det onda hände? För det är ju det som är viktigast här:

Vem tänker på Elin?

Hon kanske vet hur gammal gärningsmannen egentligen är? Om hon var hans lärare måste hon ju ha nån uppfattning och han kan ha berättat det själv också. Ganska stor skillnad på 13 och 16. Hoppas de frågar henne och hon berättar ärligt vad hon vet.
Citera
2022-07-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EulaliaII
Och med en leksaksbil på golvet 😆

Haha! Han hade väl ett eller två yngre syskon. Men jag är villig att sätta en slant på att det är hans bil faktiskt.
Citera
2022-07-16, 19:54
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Denna lärarinnan E.W.

Vad är hennes FB? Jag hittar ingen E.W med passande bild .

Om det är hon så hitta jag henne. Ukrainska flaggan på sin profilbild..
Citera
2022-07-16, 19:55
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Denna lärarinnan E.W.

Vad är hennes FB? Jag hittar ingen E.W med passande bild .

Jag kan tyvärr inte länka men Eli* Wiklu*d ( *n)
På hennes profilbild har hon kort hår, transparanta brillor och ukrainas flagga.

Du hittar henne lätt.
Citera
2022-07-16, 19:56
Bannlyst
Våldtäktsnegern har 2 konton på TikTok.

https://vm.tiktok.com/ZMNmchM8m/

https://vm.tiktok.com/ZMNmcMTUV/
Citera
2022-07-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66