2022-07-16, 19:36
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Så detta monster som föräldern påstod vara 13 år fick börja i skolan bland barn utan att varken lärare lr föräldrar protesterade?
Är folk så rädda för att bli kallade rasister så att dom offrar sina egna barn?
https://imgbb.com/9GMFRhQ
Är det inte pappan?
Ser ut som en vuxen man.
Citera
2022-07-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Framtida avsnitt lär det nog bli klart nu är det ju semestertider men vänta du ska du se

Ska hålla utkik, men skulle inte förvåna mig, "direkt från Skellefteå"
Citera
2022-07-16, 19:41
Medlem
Det spelar ingen roll var personen kommer ifrån? Jaså? Det är ju våra värderingar som styr våra handlingar, och ger oss våra åsikter?

Pojken har kallat en elev för hora, och tagit på flickor på skolan. Är det normalt beteende för en ung kille? Kanske om man växer upp i en miljö där värderingar/åsikterna är att svenska flickor är horor. En värdering som verkar (av någon anledning) bli allt vanligare i landet. I dessa miljöer ska de flesta svennar knullas (konstiga uttalanden då det känns lite homosexuellt att säga, vilket ju ska hatas).

Problemet är att många i godhetsvänstern har en romantiserad bild av andra kulturer. Att det berömda ”hatet” förmodligen är mycket starkare i dessa kulturer, är nog inget de vill tänka på. Hat mot svennar, kristna, judar, myndigheter, poliser, homosexuella osv.

Sverige är ett av världens mest toleranta länder, och minst rasistiska. Om då (med rätta) starka känslor blossar upp i Sverige - på grund av ett angrepp mot en försvarslös flicka - så blir det ett hot mot rådande ordning. Svenska ska inte hata (men andra kulturer får hata oss).

.
Citera
2022-07-16, 19:42
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabbitheart
Tråden handlar om fallet, eller rättare sagt de få inlägg man kan hitta om det. Jag tycker att det är hemskt och lider med flickan och hennes familj.

Sen är det ju uppseendeväckande att läsa de rasistiska och hatiska resonemangen i tråden, tillsammans med kvinnohatet som pyser ut gällande de fåtal som sagt ifrån.

Bla bla bla.

Skit ska skit ha. Så är det bara. Elin försökte vinna billiga godhetspoäng.

Och det där jävla monstret till MGM. Är det hans sätt att visa tacksamhet på? För att han får vistas i vårt land och bli försörjd?
Citera
2022-07-16, 19:43
Medlem
Abushi heter alltså ABUSHE120 på tiktok och har postat en video på sig själv där han sjunger och leker tuff men det mest läskiga är en video från Leos lekland!!! Dags att hålla koll
På sina ungar då jag vet att det är ett populärt ställe för små barn 😣
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Ska hålla utkik, men skulle inte förvåna mig, "direkt från Skellefteå"
Youtubekanalen Sverigebilden ligger nog närmare tillhands nu under sommaren.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Troligen är han under medicinsk uppsikt på Huddinge eller liknande nu för han mår säkert inte alls bra nu när det sakta börjar gå upp för honom vad han gjort, det kan alla gånger bli mer än han klarar av och då behöver han hjälp.

Lyste det igenom lite ironi där måntro..

Jag tror mer på saft och bulle, kanske sitter och spelar tvspel mellan de allvarliga treapisamtalen.
Citera
2022-07-16, 19:45
Medlem
nitmans avatar
Vi får se om det blir något nämnvärt uppvaknande efter detta, tvivlar dock starkt.
Folk har redan glömt Elin Kranz som våldtogs och krossades med ett klippblock, flickan i Uddevalla, tjejen i Finland som eldades upp bunden i en stol, och tjejen i Skåne ganska nyligen vars kroppsdelar hittades i en garderob hos mördaren.
Citera
2022-07-16, 19:46
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
ELIN gråter ut i SVT nu!

Skulle inte förvåna mig att hon är engagerad i någon form av ensamkommande ”flyktingbarn”
Men det är säkert en sådan som tycker synd om sexförbrytare.
Citera
2022-07-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Hans far fick väl inte uppehållstillstånd I Sverige . Modern har inte heller fått PUT.
Kan allt detta hänga i hop, de har ögonen på
sig . Migrationsverket vet något
Sedan påverkar det också familjens muslimska ”heder”. Fadern erbjöd polisen ungarna som betalning i utbyte mot att de bekostar hans hemresa. Jag misstänker att han tänker dumpa familjen för de kan inte längre ge upphov till några bidrag då de är omhändertagna och polisen undrade hur han hade tagit sig till Sverige då han inte har uppehållstillstånd här. Fadern vill nog inte känna vid sonens brott och ta med dem hem. Det blir ett misslyckande inför släkten.
Senast redigerad av Abetterworld 2022-07-16 kl. 19:51.
Citera
2022-07-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Det 13-åriga monstret.

https://ibb.co/9GMFRhQ

Ser ju ut som en 30 årig man.
Citera
2022-07-16, 19:49
Medlem
Biatchs avatar
Denna lärarinnan E.W.

Vad är hennes FB? Jag hittar ingen E.W med passande bild .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in