2022-07-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Att utvisas ur Sverige för övrigt är inget straff, det är ett upphävt privilegium. Ingen som helst självklarhet eller naturlag att alla ska vistas i Sverige.

Alldeles korrekt.
Citera
2022-07-16, 13:33
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Jag förstår inte folk som försvarar det här svinet. Jag har själv en intellektuell funktionsnedsättning, ADHD mm men skulle aldrig göra det han har gjort. Inte andra som jag känner med samma problematik heller. Hade han haft en ännu värre funktionsnedsättning så hade han inte fått gå ensam ute.

Sen så undrar jag hur i helvete myndigheterna har tänkt. De har inte agerat. Dessutom så förstår jag inte hur det här monstret har fått uppehållstillstånd. Men det är Sverige i ett nötskal.

Exakt ...väl skrivet!

Bara för att någon har en funktionsnedsättning så är inte det liktydigt med att denne måste begå sexualsadistiska bestialiska övergrepp på barn.
Citera
2022-07-16, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetSaJagInte
Är du dum i hela jävla huvudet?! Utmanande klädd??? Flickan är 9 år!!
Personen pratar om förhållandena i Etiopien med klädsel bestående av heltäckande skynke. I de här länderna gifter man bort 9 åringar som sedan i vissa fall dör då de föder barn. Kroppen är inte färdigutvecklad trots att de har mens.
Citera
2022-07-16, 13:35
Medlem
Driftstopps avatar
jag tror inte det beror på diagnoser hos mgm, jag tror starkt på hjärntvätt av religion och kvinnosynen vissa har.
Senast redigerad av Driftstopp 2022-07-16 kl. 13:38.
Citera
2022-07-16, 13:36
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Hans far fick väl inte uppehållstillstånd I Sverige . Modern har inte heller fått PUT.
Kan allt detta hänga i hop, de har ögonen på
sig . Migrationsverket vet något

Om migrationsverket vet något så skulle hela den här soppan bli ännu mer skrämmande.
Citera
2022-07-16, 13:36
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Jag känner också en person med en intellektuell funktionsnedsättning. Han är hur snäll och omtänksam som helst.

Man kan knappast skylla på negerns diagnoser. Hans djuriska beteende sitter betydligt djupare.

Intellektuellt funktionsnedsatta är ofta väldigt glada och snälla individer.
Citera
2022-07-16, 13:39
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Tror du har rätt.
Antingen är de hans mor eller fars fb konto.
Troligtvis GM far då modern hette Aisha ?

Hursom, det är definitivt GM på profilbilden hursom. Det syns tydligt!
Verkar vara ”lång” för sin ålder men svårt att se med exakt ögonmått.
Iallafall på just den bilden med lång vit klänning

Killen jag såg igår var bra mycket längre än mig, jag är 1.65 i alla fall.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:

I pojkens ögon skulle den 9 åriga flickan mycket väl kunna vara utmanade klädd i tunna sommarkläder speciellt i jämförelse med hans systrar eller motsvarande flickor från Etiopien
Citera
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det är så bra inlägg av dig, som tyvärr inte så många verkar läsa, inte som svarar i alla fall.

Jag förstår ju att det är en mycket liten grupp som har de här mycket olycksaliga diagnoskombinationerna/störningarna, men kan man "se" dem tidigt hos mindre barn, i typ teckningar, lek etc?
Det är säkert många som läser (och lär sig) utan att svara på allt, en del bara läser här och svarar kanske aldrig medan en del svarar på allt de ser, ibland utan att inte ens läsa det de svara på som du kanske sett.
Citera
2022-07-16, 13:40
Medlem
Citat:
Personen avser de kulturella förhållanden som råder i Etiopien där kvinnor är klädda i heltäckande skynken. Inom islam gifter man bort 9 åriga flickor. När de sedan blir gravida så avlider vissa då de föder barn då kroppen inte är färdigutvecklad.
Citera
2022-07-16, 13:41
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
jag tror inte det beror på diagnoser hos mgm, jag tror starkt på hjärntvätt av religion och kvinnosynen vissa har.

Samt lite upplevt folkmord. Sitter man ständigt och tittar på mördade småbarn kanske man blir avtrubbad.
Senast redigerad av f30malmo 2022-07-16 kl. 13:44.
Citera
2022-07-16, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp

Jag tror på en kombination av allt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in