2022-07-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Är du så jövla dum i huvudet att du sitter och hoppas på att det ska vara en svensk GM. Monstret har gjort medgivande och våldfört sig på andra förr. Jävla idiot du är.

Ehm, nej.
Däremot är jag mer förstående att inte dyka på första bästa bete man ser dingla. Helst när Sverige inte direkt är kända för att få det rätt med barn som GM.
Citera
2022-07-14, 22:59
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
I många fall, däribland fallet-Kevin var åklagare, poliser, försvarsadvokater, familjen och bröderna själva helt eniga om att bröderna hade begått dådet. Men så var ju inte fallet.

Vi har absolut ingenting om det nuvarande fallet tills åklagaren via rättsmedicin kan bevisa att pojken har berört flickan och inte funnit henne. Ett medgivande i det här läget är lika värt som vatten då barnförhör inte har ägt rum och vanliga förhör med barn är totalt vilseledande.

Tills dess vet vi bara att pojken har anträffats på platsen.

Barn? Vilket barn? Brukar BARN försöka våldta vuxna personer vid gångtunnlar?

Negern må vara standard IQ-befriad men det är ju inte en grönsaksneger vi pratar om. Rovdjursinstinkterna verkar det inte vara något större fel på i alla fall.
Citera
Medlem
lizette123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det är ett kyligt men ganska verklighetsförankrat utseende av läget, som jag betraktar det baserat på erfarenheter av tidigare ärenden.
Det är en mänsklig tragedi utan like, och unik i sitt uppenbarande. Otroligt kämpigt för närmast inblandade och inte reparerbart.
Det går liksom aldrig att fixa om en förälder behöver begrava sitt barn...
Det är vad det är. Ett helvetes djälva skit på ren svenska.

Föräldrar borde aldrig överleva sina barn, så är det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Lugn. Pojkens skuld lär visa sig när rättsmedicinarna hittar hans DNA på (eller i) flickan.

Då får vi ta det när den bevisningen håller. Nu vet vi bara att en pojke och en flicka var på platsen. Resten är sagor.
Citera
2022-07-14, 23:02
Medlem
Citat:
Då får vi ta det när den bevisningen håller. Nu vet vi bara att en pojke och en flicka var på platsen. Resten är sagor.

Det står för i helvete i tidningen att ”pojken” gjort vissa medgivanden. Sluta trolla, du tillför ingenting i tråden.
Citera
2022-07-14, 23:02
Medlem
All kärlek till lilla L och hoppas hon klarar sej och inte minns nåt ❤

Vad kan vi andra göra förutom att spä ut vårt hat här? Jag vill göra nåt som visar att NOG ÄR NOG!!

Känns ju vidrigt att Blm (inte ens svensk och dessutom kriminell) drog igång men nu inget!!!! Fan bättre kan vi väl?
Citera
2022-07-14, 23:03
Medlem
NamnlosBarns avatar
Vad lider pojken av ?
Citera
2022-07-14, 23:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Förlåt att jag svarar i er diskussion.

Naturligtvis finns det en skriven lag som den i lagboken med paragrafer, straffsatser, praxis och sånt som jurister runkar till likt asperbergare .

Du har även den naturliga lagen som är en mer filosofisk, mänsklig och allmängiltig lag, en känsla för rätt och fel som alla normala människor har.

Jänkarna använde den naturliga lagen vid nürnbergsrättegångarna mot nazzar som sa att dom bara lydde order. Vilken lag är den moraliskt rätta? Fundera på det. Jag sitter inte på svaret.
Gå och meditera på nån bergstopp, din flumpudding.
Det handlar inte om nån universell lag som jag nyss fick ta del av - eller naturlig lag som du försöker svamla om

Det handlar om att hat går överstyr om det så är dödshot, rasism, uppvigla till brott etc och begränsas via svensk lag.
Citat:
Jag kan bara säga att jag har full förståelse för om någon sköter rättvisan själv i detta fall om det inte finns tvekan om vem som är skyldig till detta. Jag skulle t.om stödja det.
Vi har en lag att följa snarare än att resonera på en intellektuellt underutvecklad nivå om vedergällning. Likt dig som uppmuntrar till brott.

Rättsväsendet sköter vad som sker med grabben och om åldersbestämning visar att han inte är straffmyndig är det på. soc bord.
Citera
2022-07-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaghatartroll
Det står för i helvete i tidningen att ”pojken” gjort vissa medgivanden. Sluta trolla, du tillför ingenting i tråden.

Som sagt, det tar 3 sekunder för polisen att få ett barn att "gjort vissa medgivanden". Vissa medgivanden kan likväl vara att han var på platsen och nära flickan.
Att ha lite sunt förnuft är gör inte ont. Jag tillför mer till tråden än vad du gör.
dvs. vi kan inte gå banans på saker vi inte vet.
Citera
2022-07-14, 23:06
Medlem
Om ingen skrivit det tidigare så står det nu i expressen att gärningsmannen och hans familj förutom fadern fick permanent uppehållstillstånd en vecka före gärningsmannen brutalt misshandlade och våldtog en 9-åring.

Undra om det är någon tjänsteman på migrationsverket som känner sig lite skyldig nu att inte ha kollat upp familjen ordentligt?
Citera
2022-07-14, 23:08
Medlem
rotesaus avatar
Citat:

Sansa dig lite. för ditt eget bästa.
Läs åklagare och polis, förstå vad som påvisas.
Citera
2022-07-14, 23:09
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:

Inte alls.

Det finns fakta och en sanning just nu,... även innan polisen släppt vad dom har för bevisläge till allmänheten.

Dom arbetar grundlig och metodiskt, så du får ursäkta om det tar lite tid.

Men några sagor är det inte.
Senast redigerad av HazzardAlard 2022-07-14 kl. 23:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in