2022-11-12, 06:12
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
var kan man läsa att flickan behöver 6st assistenter?

Ca nio inlägg innan ditt bl.a ?
Har även nämnts i flertalet inlägg innan det.

Läser du aldrig ikapp några inlägg innan du postar?
Nu upprepas detta återigen vilket knappast för tråden framåt.

Tips; läs åtminstone ikapp några tidigare inlägg innan du postar någonting nästa gång.
Citera
2022-11-12, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Ca nio inlägg innan ditt bl.a ?
Har även nämnts i flertalet inlägg innan det.

Läser du aldrig ikapp några inlägg innan du postar?
Nu upprepas detta återigen vilket knappast för tråden framåt.

Tips; läs åtminstone ikapp några tidigare inlägg innan du postar någonting nästa gång.

Yes. Finns även på mammans Instagram
Citera
2022-11-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
käll på det? så hon fick så pass allvarliga skador? fy fan vad hemskt

Du har skrivit ett inlägg i tråden för en vecka sedan där du undrar hur vissa kan veta vad flickan heter.

Nu klampar du in här och kräver källa på att hon fick så pass allvarliga skador - läs tråden människa, stör mig på sådana som ska ha allt serverat på silverfat. Om du inte orkar läsa, du borde känna till efter sex års medlemskap på Flashback att det finns en sökfunktion - använd den!
Citera
2022-11-12, 12:31
Medlem
Finns det någon insamling till familjen?
Tänker att det bara är en tidsfråga innan försäkringskassa osv börjar bråka med familjen
Citera
2022-11-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Finns det någon insamling till familjen?
Tänker att det bara är en tidsfråga innan försäkringskassa osv börjar bråka med familjen

Varför skulle försäkringskassan börja bråka? Så länge de finns tillräckligt bra intyg får de allt beviljat. De får vara på om bra intyg.
Det var en insamling i början till familjen men som de själva stoppade om jag inte minns helt fel
Citera
2022-11-12, 21:38
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinmamma
Så sjukt tragiskt. Vet av folk som sett henne att hon sitter i rullstol och svänger huvudet i cirklar och runtrunt.... Det kommer inte att bli som förr...

Fy fan - FY FAN!!! säger jag.

Det där jevla satans svinet som gjorde detta borde gå igenom en duktig behandling à la A Clockwork Orange.

Uppspända ögon 12 timmar om dagen, plus 5 timmar på natten också så han får se vad han har gjort!

Stackar, stackar Luna, stackars mamma, pappa och hela släkten och vänner.
Dygnet runt vård för evigt...

https://skelleftea.se/invanare/jobba...8-52965E23DA51

Jag kan ju knappt sova när jag ser henne framför mig...

---
EDIT:
En sak till, mammans Insta kan jag inte se eftersom jag har inte Insta. Kan någon ta en skärmbild.
Senast redigerad av Fibonaccital 2022-11-12 kl. 21:51. Anledning: Vill se mammans Insta
Citera
2022-11-13, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Fy fan - FY FAN!!! säger jag.

Det där jevla satans svinet som gjorde detta borde gå igenom en duktig behandling à la A Clockwork Orange.

Uppspända ögon 12 timmar om dagen, plus 5 timmar på natten också så han får se vad han har gjort!

Stackar, stackar Luna, stackars mamma, pappa och hela släkten och vänner.
Dygnet runt vård för evigt...

https://skelleftea.se/invanare/jobba...8-52965E23DA51

Jag kan ju knappt sova när jag ser henne framför mig...

---
EDIT:
En sak till, mammans Insta kan jag inte se eftersom jag har inte Insta. Kan någon ta en skärmbild.
Hon lägger inte ut något om Luna sedan händelsen. Det är bara bilder på hennes yngsta barn och vad hon gör.
Citera
2022-11-13, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Hon lägger inte ut något om Luna sedan händelsen. Det är bara bilder på hennes yngsta barn och vad hon gör.

Känns så sorgligt att mamman inte lägger ut en endaste liten notis om den äldsta flickan. Som om hon skärmar av sig.
Citera
2022-11-14, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan678
Känns så sorgligt att mamman inte lägger ut en endaste liten notis om den äldsta flickan. Som om hon skärmar av sig.
Snarare att hon ger sin äldsta dotter rätten till sin integritet.. varför exponera sina barn på sociala medier i huvudtaget? Vill barnen finnas där kan dom lägga ut bilder och text på sig själva när dom har åldern inne… jag tycker att det är mer sorgligt att den yngsta dottern inte har rätt till sin egna integritet…
Citera
2022-11-14, 08:17
Medlem
Vad heter mamman på instagram?
Citera
2022-11-14, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Vad heter mamman på instagram?
_emzzanss_
Citera
2022-11-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
Snarare att hon ger sin äldsta dotter rätten till sin integritet.. varför exponera sina barn på sociala medier i huvudtaget? Vill barnen finnas där kan dom lägga ut bilder och text på sig själva när dom har åldern inne… jag tycker att det är mer sorgligt att den yngsta dottern inte har rätt till sin egna integritet…
Den åsikten kan man absolut ha, men så tänker uppenbarligen inte mamman. Hon har lagt ut och lägger ut mycket om barnen. Sedan händelsen endast om det yngre barnet. Troligen för att det är för svårt. Jag hade själv aldrig kunna acceptera det som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in