2022-07-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Detta är så sjukt! Hela Sverige har farit illa av detta. Sover dåligt på nätterna. Både av mina ständiga tankar på lillflickan men även på de som jag känner som hittade henne. Tankarna lämnar aldrig.
De som hittade henne behöver själva hjälp nu.
Känner mig så jäkla dum som bara önskar att nån tog bort den där jäkla idioten som har förstört livet för så många.
Men mest för Luna och hennes familj.
Inget kommer att förändras i Sverige. Vi kommer ff att ta emot folk som inget annat land vill ha. Avskräde som inte är människor. Som inte respekterar andra människor eller egentligen kvinnor.
Varför? Jo för att det är ju såååå synd om dom.
Skitsnack. Dom har en kvinnosyn som är för jävlig. Kvinnor är inget värda. Och INGET kommer att bli bättre i Sverige bara för att dom kommer hit. Inget!!!
Ursäkta men djupa bitterhet men är så jävla less på daltandet.

Jo fast dessa typer av brott är väldigt ovanliga som händer såhär. Stod till och med på Wikipedia att sexualmorden minskade efter 90-talet. Vad jag vet så har den största flyktingvågen kommit efter det 90talet.!? Borde det isåfall inte exploderat om utlänningar stod för flest sexualmord och tortyrliknande sexuella våldsbrott?

Våldtäkter absolut är det vanligare men inte ett sådant här vidrigt tortyrliknande våldtäkter.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sexualmord
Senast redigerad av Menea 2022-07-14 kl. 20:30.
Citera
2022-07-14, 20:29
Medlem
Expressen limited who can comment on this post står det inne på deras facebooksida. Tydligen väldigt irreterat och hotfull ton bland kommentarerna.
Citera
2022-07-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Jag påstår inte att jag vet något, du däremot gör det, så fram med källor eller ska du mata renar?
Skillnaden på dig och hazzardallard är att han tillför tråden med bra fakta. Du håller på och mästrar och förminskar,tex din fråga: ska du mata renarna nu?

Du skriver att du inte vet nåt sen kräver du fakta på ett jävla drygt sätt!
Redovisa vad du tror har hänt istället och bidra till tråden om händelseförloppet, eller ska du böga nu?
Citera
2022-07-14, 20:33
Medlem
Psykopatungen med familj kommer förmodligen omplaceras. Finns det något sätt att få reda på vart i Sverige dom hamnar? Vill inte ha den jäveln nära mina barn.
Citera
2022-07-14, 20:34
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Du har helt rätt, lider med dig, nej det är inte bitterhet, det är klarsynthet du visar, inget kommer att bli bättre med dessa människor som invaderar vårt land, jag förstår verkligen inte att inte svenska folket ser hur ett land fullständigt dras ner i avgrunden, vad skall dessa människor tillföra, analfabeter, behöver tolk efter många år i Sverige, man talar om att Sverige behöver arbetskraft, inte f-n kommer dessa att någonsin arbeta , bidragen är betydligt högre än att gå och slita för en minimal lön.

Jag vet. Jobbar på ett ställe där jag ser "dessa" varje dag. Efter flera år så kan dom inte svenska. Och jag orkar inte ens försöka förklara eller hjälpa. Dom har oftast med sig sina ungar som får översätta.
Träffade en på en skola för SFI för några år sedan sa att dom bara gick Sfi för att dom var tvungen. Dom skulle aldrig börja jobba då dom får så bra med bidrag här. Dessa bidrag får dom ju inte i sitt hemland.
Citera
2022-07-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W9GFO
Kom just tillbaka från avspärrningarna.
Snacket bland civila och SVT's reporter på plats handlade om en "flicka" som hade hittas "likblek" och svårt skadad. Såg en polis som lastade in en flickcykel och två el-sparkcyklar med påsar tejpade kring handtagen in i en polisbil. Två tekniker sågs komma långs en södergående cykelväg i vita overaller och de bar på flera papperspåsar med "bevismaterial" och de såg så pass stora ut så att det kunde vara kläder el liknande.
Jag undrar var du befann dig när du ser att polisen lastade in flickcykeln och två el-sparkcyklar. Skulle du kunna märka ut på en karta var du står när du ser detta.

Eller alternativt ge en så bra beskrivning som det går.
Citera
2022-07-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Var hittar du statistik över sexualbrott som innefattar gärningsmannakategori ”incel”?

Incels är ett påhittat namn och används inte i rättegång. Men ofta är det ensamma män med sjuk kvinnosyn och svårigheter med tjejer som gör sådant. Dom träffar på en tjej som anses vara ett lätt offer och tar ut sina sjuka fantasier på henne.
Citera
2022-07-14, 20:40
Moderator
Meijis avatar
Aftonbladet skriver:

"Dokumenten sträcker sig tillbaka till 2017. Under pojken första skolår beskrivs han som en arbetsam pojke som trivs bra i skolan och har god närvaro. ...

Man konstaterar också att pojken har en intellektuell funktionsnedsättning.

”Den pedagogiska utredningen, såväl som den sociala, beskriver att (...) har stort stödbehov i vardagen. (...) bedöms sakna förutsättningar att nå grundskolans kunskapsmål”, står det i ett beslut fattat 2019.

Förekommer i utredningar om kränkande behandling

I senare dokument från 2019 förekommer pojken i flera utredningar om kränkande behandling av andra personer. Bland annat har pojken utretts för att ha slagit andra elever på rumpan, tagit en person på brösten och för att ha kallat en flicka för ”hora”.

”Enligt (...) försöker (...) först säga till honom att sluta sedan ignorera honom. Då blir han mer närgången och slår/tar han (...) över bröstet och sedan ”smiskar han mig på rumpan och springer iväg”, står det om händelsen som ska ha anmälts av en lärare." (min fetstil)

2020 har han flyttats till en ny skola - Lejonströmsskolan enl uppgift i tråden.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ling-av-elever
Citera
2022-07-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Du tycker inte själv det är lite märkligt? Inga spår på MGM trots att han nyss nästan slaktat henne?

Från Aftonbladet 9 juli:

Citat:
Polisen: Gott utredningsläge efter mordförsök på flicka i Skellefteå

På lördagen skriver polisen att en person under 15 år har identifierats som misstänkt i ärendet och att vissa medgivande kring händelseförloppet har gjorts.

– Det är samma pojke under 15 år som vi gått ut med tidigare som misstänks för försök till mord, säger Lars Persson, polisens förundersökningsledare.

Utredningsläget bedöms i detta läget som gott, skriver polisen på sin hemsida.

Så polisen anser att utredningsläget är gott, och att en pojke under 15 har har identifierats som misstänkt i ärendet.

Polisen verkar säker på att de har rätt GM.

Men du vet tydligen mer än polisen? Kanske du ska höra av dig till polisen och berätta för dem att den grabb som de misstänker är oskyldig?
Citera
2022-07-14, 20:41
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jo fast dessa typer av brott är väldigt ovanliga som händer såhär. Stod till och med på Wikipedia att sexualmorden minskade efter 90-talet. Vad jag vet så har den största flyktingvågen kommit efter det 90talet.!? Borde det isåfall inte exploderat om utlänningar stod för flest sexualmord och tortyrliknande sexuella våldsbrott?

Våldtäkter absolut är det vanligare men inte ett sådant här vidrigt tortyrliknande våldtäkter.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sexualmord

Det som bör fokuseras på är gärningsmannen och vilken fara han är. Det är för mycket diskussioner om andra dårar som redan sitter inlåsta. Den här dåren kommer vara en livsfara hela sitt liv, man undrar hur många han kommer hinna ge sig på och förstöra livet för innan han drar sin sista suck på dödsbädden i framtiden. Det stora problemet är ju hans påstådda ålder som hindrar utdömandet av ett proportionerligt straff. Faktum är att han mycket väl går helt fri i juridisk mening.

Han är som en farligare version av den där mannen som inte riktigt förstod sederna, och stormade in i ett radhus inför en chockad helyllessvensk familj som satt och avnjöt sin middag, med förklaringen "jag ska knulla." Skillnaden är att den här pojken inte kommer lämna huset när familjen bestämt avböjer erbjudandet, utan istället klubba ihjäl mannen och släpa hustrun och barnen in i rummet. Det är framtiden för det här våldsamma diagnosbarnet som vi tydligen "måste" försörja och släppa ut i samhället. En sexualmördare som nu fått mersmak.

Det kommer nog inte ens hjälpa att hålla sig i huset ens. Det som väntar är att han promenerar i ett alldeles vanligt, lugnt kvarter och av en slump observerar en flicka genom fönstret som sitter och tittar på tv. Han går in och gör det han vet bäst, likt ett rovdjur. Han vore inte den första sexualbrottslingen som gör detta. Den här våldsamma och sadistiska ungen kommer aldrig att kunna leva ett normalt liv bland normalt folk, det har han med råge redan bevisat.
Senast redigerad av -DaRude- 2022-07-14 kl. 20:45.
Citera
2022-07-14, 20:44
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Incels är ett påhittat namn och används inte i rättegång. Men ofta är det ensamma män med sjuk kvinnosyn och svårigheter med tjejer som gör sådant. Dom träffar på en tjej som anses vara ett lätt offer och tar ut sina sjuka fantasier på henne.

Halva manliga befolkningen i Sverige med andra ord?
Citera
2022-07-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Spermier menar du?

Ja, vad skulle jag annars mena?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto