Citat:
Ursprungligen postat av
Maxilla-Maximus
Vad fan är det du vill att folk ska sprida efter det som har hänt, din sinnesrubbade vänsterfitta, handhjärtan och regnbågsfärgade enhörningsfisar. Din sort är allt det som är fel med landet. Lyckligtvis är er tid snart förbi för folket i Sverige har äntligen börjat vakna!
Nu sa jag ingenting om vilket hat dom spred. Jag menade faktiskt rent allmänt fb-hatare som hatar allt och alla som inte är precis som dom och tycker precis som dom.
Man kan till och med hata både brottet och GM utan att sprida den typen av hat som du sprider och det är DEN typen av hat jag menar. Jag har ingenstans sagt att jag tycker synd om GM eller på minsta sätt tycker att han ska gå fri. Att jag tycker att det är viktigt att värna om demokratin och rättssamhället och inte uppmana till en lynchmobb ger dig inte rätten att kalla mig fitta!
Det är den typen av infantila (barnsliga om du inte förstår), aggressiva, kvinnoförnedrande, antihumana, obildade redneck-uttryck som gör att vi vanliga människor med ett fungerande intellekt och känsloliv aldrig kan lyssna på en sån som dig. Dina eventuella poänger drunknar i ditt svammel!