2022-07-14, 19:25
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jag pratar inte om vanliga våldtäkter. Jag pratar om sexualmord och tortyrliknande våldtäkter. Alltså våldtäkter där gärningsmannen är ute för att döda och plåga.
Var hittar du statistik över sexualbrott som innefattar gärningsmannakategori ”incel”?
Citera
2022-07-14, 19:25
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .WhyAreYouGeh.
Hade inte MGM delvis medgett att han var inblandad eller har jag drömt det?

Det gjorde ju även bröderna i Arvika och Thomas Quick. Att grisar och psykiater trollar barn/låg begåvade har hänt förut och kommer hända igen.
Citera
2022-07-14, 19:26
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Researchade lite…
Är det inte skumt att en tidigare pedofil med namnet P*r N*rmark är bosatt just i Morö Backe.
Man börjar undra hur de ligger till…om han eventuellt kan vara inblandad
Men det känns långsökt.

Allt tyder på denna pojke som diskuterats i tråden men de sätter lite griller i huvudet.

Negern har dock redan erkänt ett och annat. Polisen väntade ganska länge med att även misstänka honom för grov våldtäkt.

De har nog vänt på de flesta stenar ska du se.
Citera
Medlem
berenpxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
De har alltså hittat henne liggandes på magen med ansiktet i marken, om jag tolkar vittnesuppgifterna korrekt. Det var väl precis då han var klar med henne.

Samhället får aldrig glömma vad han gjort, hur han ser ut eller var han håller hus. Rättvisa måste skipas på ett eller annat sätt.

Det är det enda hoppet vi har.

Vi vet alla att negermonstret inte kommer att straffas. Han är fri och kommer flinande att kunna våldta, misshandla och strypa igen.
Citera
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Du tycker inte själv det är lite märkligt? Inga spår på MGM trots att han nyss nästan slaktat henne?

Du envisas med att trycka på att negern Abushi är oskyldig?!

Det är han inte.

Han var ensam om att utföra det här horribla brottet. Han togs på brottsplatsen. Det finns solklara tekniska bevis. Han har gjort erkännanden angående attacken.

Han och hans familj har flyttats till skyddat boende på okänd ort.

Vad identifiering och omhändertagande av GM beträffar så är det här klappat och klart.
Senast redigerad av HazzardAlard 2022-07-14 kl. 19:35.
Citera
Medlem
Gizmoz14s avatar
Att media plötsligt blivit flitiga med att skriva om det ger mej en känsla av att läget inte ser ljust ut för flickan.
Det mest troliga är väl att det inte finns så mycket hjärnaktivitet iomed att hon blev strypt.
Jag hoppas jag har fel.
Citera
2022-07-14, 19:27
Medlem
Citat:
Verkar så vilket tyder på att det är fel person som ni mordhotat och hatat.
Givetvis ska utredningen visa om han är skyldig. Men han har gjort vissa medgivande.
Hur tungt det väger återstår att se. Borde väl finnas mycket DNA
Citera
2022-07-14, 19:32
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Verkar så vilket tyder på att det är fel person som ni mordhotat och hatat.

Ledsnar du aldrig på att trolla? Du börjar bli lite tröttsam.

Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
De har alltså hittat henne liggandes på magen med ansiktet i marken, om jag tolkar vittnesuppgifterna korrekt. Det var väl precis då han var klar med henne.

Samhället får aldrig glömma vad han gjort, hur han ser ut eller var han håller hus. Rättvisa måste skipas på ett eller annat sätt.

Det verkar så.

Baserat på parets senaste uppgifter och flickans synliga skador på bilden så känns det troligt att hon har legat med ansiktet nere i marken och sedan blivit stampad och fått huvudet dunkat i marken. Det känns inte som att någonting annat kan ha orsakat den kraftiga svullnaden. Det var nog enklast för negern att hålla kvar henne genom att lägga henne på mage.

Apan försökte väl sedan konstant tysta hennes skrik.

Inte undra på att hon är i sådant risigt skick.
Citera
2022-07-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swburton
Mens tidigare av fet mat? Att man får det så tidigt som 12-13 (10) är väl ett arv från stenåldern? När folk dog vid 35.

Det stämmer att flickor får mens tidigare idag. Snittdebuten är 5 månader tidigare än för 20 år sedan. Man tror att det beror bla på ökad fetma i världen. Det har även funnits studier som pekar mot att gifter som barn utsätts för genom tex mat och plaster har påverkat hormonerna.
Citera
2022-07-14, 19:35
Medlem
meiis avatar
Tyckte jag såg någonstans i tråden att BO pappa sitter i fängelse, stämmer det?
Eller har jag läst fel?

Sedan tänkte jag, saknade inte mamman dottern när hon inte kom hem?
Senast redigerad av meii 2022-07-14 kl. 19:38.
Citera
2022-07-14, 19:36
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz14
Att media plötsligt blivit flitiga med att skriva om det ger mej en känsla av att läget inte ser ljust ut för flickan.
Det mest troliga är väl att det inte finns så mycket hjärnaktivitet iomed att hon blev strypt.
Jag hoppas jag har fel.
Tror snarare att även ,kors i taket, MSM blivit chockade av händelsen. Detta säger dock inget om flickans
fysiska tillstånd per se. Hon måste vila och det kan ta tid!
Citera
2022-07-14, 19:36
Medlem
Har suttit. Men inte nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här