2022-07-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Min uppfattning är också att det inte kommer sluta väl för flickan.
Sen kan man hållas sövd ett bra tag.
Hjärnan kan läka fint vid djup sömn.
Men långvarig syrebrist (vilket jag TROR hon fått utstå) kan ofta ställa till det med svåra, permanenta hjärnskador. Kan även leda till död.
Sen vet jag ( med erfarenhet av vuxna) att man har dom i resp även då man vet att det bli dödlig utgång för att kunna diskutera ev donation. Oklart hur det är med barn.

Ja så kan det nog vara, jag hörde som sagt ryktesvägen att hon har fått somna in idag.

Får hoppas att det är just ett rykte men tror tyvärr inte det.
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Det tror INTE jag. Jag tror att det är en väldigt ledsen trött kvinna som säkert kämpat länge med en våldsam storväxt son som hon inte haft någon möjlighet att styra.
Det tror jag också, i sitt hemland hade hon haft stöd från släkt och lokalsamhälle och hennes son hade haft manliga förebilder och vänner.

Istället befinner hon sig vilse i ett land hon inte känner och en befolkning hon inte förstår.
Ett liv med visserligen god materiell standard men utan sammanhang och kontext.

Allt detta för att våra politiker har storhetsvansinne och väljarna oreflekterat blint litar på dem.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Han har sannolikt gjort allt han kunnat för att tysta hennes hjärtskärande skrik på hjälp medan han grovt v*ldtog henne (blotta ordet tål att maskas på grund av de fruktansvärda och oförglömliga detaljerna för detta brott) och det föreligger sannolika antaganden att han både sparkat, stampat, slagit, strypt och mycket annat för att tysta henne och slutligen mörda henne.

Att han är "utvecklingsstörd" är egentligen ointressant, då det är en bred definitionsfråga. Han är ingen dumsnäll Forrest Gump eller en klumpig fetknopp från Möss och Människor som "råkar" kväva en flicka till döds. Han är en extremt våldsam, sadistisk, sexuellt retarderad och empatistörd jävel som inte kan ursäktas för att han gått i "särskola".

Han förtjänar såklart att släpas ut från sitt skyddade boende, få en säck dragen över huvudet och sedan förd till en enslig plats där han slutligen får bli hängd i logen. Det är det han förtjänar, men det kommer såklart inte att ske. Givet den ovanligt utbredda folkliga ilskan och frustrationen som nu breder ut sig i hela landet så kommer myndigheterna vara tvungna att låsa in honom oavsett, inte bara för hans egen säkerhet men också för att signalera att han inte kommer undan och att han inte kan släppas fri. Även myndigheterna vet att han kommer att skörda fler offer så länge han är fri.

Rimligt inlägg. Folkvreden är sund och naturlig. För var är rättvisan? Som någon annan klok själ i tråden skrev så behövs det folkdomstolar när rättsystemet inte klarar av att skyddar brottsoffret.
Citera
Medlem
Expressens Försvarsartikel för BO innan det visade sig att han också våldtog henne som spiken i kistan säger allt om hur korrupt detta äckliga kärringlandet är.

100000% på att det var svenska kärringar som gav PUT till familjen.

Man kan ju också se målgruppen som tenderar vara mest vänster i det här landet om man räknar bort invandrare. Svenska kvinnor mellan 18-55 ish. Konstigt nog att varenda gång dom är på krogen så väljer dom bort en invandrares k*k mot en svensk k*k 9 av 10 ggr!!!!

Tror fan att det är få på denna planet som har en sådan värdelös intiution än en svensk eller en amerikansk kvinna. 😄🤮🤮🤮
Citera
2022-07-13, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Buntband runt halsen? Alltså finns det några gränser i grymhet?
Ja det är bland det sjukaste.... Finns ingen empati för det här aset. Kastrering borde sänka aggressionerna lite och göra honom mer lätthanterlig för vården.
Citera
2022-07-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joufor84
Vart finns bilderna?

Googla samnytt Skellefteå
Citera
2022-07-13, 13:36
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Men hur jävla svårt ska det vara att förstå att man visst kan både tänka/planera/ljuga även om man är utvecklingsstörd!! Det går INTE att lura sig till en inskrivning i särskolan genom att ”spela dum” om det är vad ni tror. Sen betyder det heller inte att han inte förstår vad han gjort. En helt vanlig person med utvecklingsstörning (bortsett från grövsta graden) kan tänka/planera/ljuga etc men på en mindre avancerad nivå än en normalbegåvad

Som sagt, utvecklingsstörning är en irrelevant detalj och det är ett brett ämne som man inte behöver fokusera allt för mycket på.

Han vet vad han gjorde, han vet att det är fel, han förstod definitivt att flickan led. Det är allt vi ska bry oss om. Han störning kan socialkärringarna, BUP och läkarna försöka definiera bäst de vill, han förtjänar likväl ingen som helst sympati eller förståelse och han gör sig bäst nedgrävd 3 meter under marken.
Citera
2022-07-13, 13:36
Medlem
Var finns ocensurerade bilderna på flickan?
Citera
2022-07-13, 13:37
Obs!!!!

Det har aldrig funnits nåt buntband på henne.
Citera
2022-07-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Det tror jag också, i sitt hemland hade hon haft stöd från släkt och lokalsamhälle och hennes son hade haft manliga förebilder och vänner.

Istället befinner hon sig vilse i ett land hon inte känner och en befolkning hon inte förstår.
Ett liv med visserligen god materiell standard men utan sammanhang och kontext.

Allt detta för att våra politiker har storhetsvansinne och väljarna oreflekterat blint litar på dem.
Alltså, jag tror inte en mamma flyttar med sina barn om det inte finns väldigt god anledning. Hon lär knappast trott att hennes barn skulle vara ett monster. Jag minns in te vilket land de kom från men man kan tänka sig att de flydde från något ganska illa, särskilt om fadern fick PUT i Italien som är ganska restrektiva (eller är det sista åren?). Kanske har krig, våld, våldtäkt varit en del av barnets liv redan när han var liten. Kanske har han utsatts hårt själv. Anledningar till att han blivit ett monster spelar ingen roll, han kan inte tillåtas i samhället utan kraftiga åtgärder, men hans mamma hon trodde säkert hon gjorde det rätta för sina barn.
Citera
2022-07-13, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vart har du hittat den bilden? Jag har bara sett censurerade bilder på flickan.
https://imgur.com/a/DNFiAMS
Citera
2022-07-13, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Newman123
Ja så kan det nog vara, jag hörde som sagt ryktesvägen att hon har fått somna in idag.

Får hoppas att det är just ett rykte men tror tyvärr inte det.
det lilla positiva man kan hitta är ju att hon andades själv i väntan på ambulans, så jag vågar ännu hoppas att hon överlever utan svåra bestående men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in