2022-07-13, 13:38
Medlem
Svaagdrickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solskenihelvetet
Jag skrek rätt ut "FYFAN VAD GÖTT" när jag läste att dom ska göra en åldersbedömning på honom, börjar Sverige vakna nu månntro?
Och bra att fallet nu faktiskt får den uppmärksamhet i media som det skulle haft från första början! SLUTA DALTA MED PACKET!

Tyvärr kommer inte en åldersbestämning vara 100%. Det lilla tvivlet kommer aktivera vår stolta juristkår så att han framledes i rättsliga sammanhang kommer räknas som underårig.

Därför är det av mycket vital betydelse att det alltid är känt var han befinner sig geografiskt. Samhället skyddar inte våra barn, men kunskapsbanken i alternativa medier är en resurs.
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avdosabic123
Har jobbat på skolan.

Pojkens ålder är osäker, med tanke på att jag inte vet om han gått om, men han har gått i fjärde klass två sommrar tillbaka, alltså borde han nu gått i 6:an.

Den här pojken är nog det mest obehagliga barnet jag påträffat och jag kommer ihåg hur personalen nästan undvek den här individen eftersom att varje interaktion eskalerade, även om man inte ville något speciellt från individen. Försökte kommunicera med honom någon gång men fick bara svärord tillbaka. Kan tycka att något borde ha gjorts tidigare, för alla barnen på skolans trevnad och säkerhet. Men som sagt finns det inte mycket "inom systemet" man kan göra, rätt vad det är så är skolan anklagad för diskriminering och det är typ värre än grov våldtäkt i Sverige.

Stort tack för att du bidrar med information om GM:s habitualtillstånd.

Beskrivningen av GM som "en tickande bomb" verkar inte överdriven.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Rimligt inlägg. Folkvreden är sund och naturlig. För var är rättvisan? Som någon annan klok själ i tråden skrev så behövs det folkdomstolar när rättsystemet inte klarar av att skyddar brottsoffret.
Folkvreden, som du väljer att kalla det, är då alltså att en skock babianer sitter på Flashback och åberopar dödsstraff för ett särskolebarn? Kvävs på dina storvulna pissvisioner om pöbelstyre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Barbiturater? Försvann inte dessa från marknaden för flera årtionden sedan.

Sedan finns det personer som inte mediciner biter på, terapiresistenta personer.
Det stämmer att de flesta av läkemedlen i denna grupp är borttagna eller förbjudna även om ett fåtal fortfarande används, men jag misstänker att de är mindre vanliga.
Citera
2022-07-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Det har aldrig funnits nåt buntband!!!
Skönt att höra. Hur vet du?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Hemskt att sitta och titta på bilder på ett svårt skadat barn men en tanke som slog mig när jag såg den ocensurerade bilden på flickan är att det ser ut som om hon har märke på kinden längs med mungipan.
Kan negern ha stoppat nåt i munnen för att tysta henne - som därmed spänt över hennes kinder.
Jag ser alldeles för mycket mördarfilmer - jag vet - men det var en tanke som slog mig.

Har också undrat vad som orsakat dessa märken. Hon har iof inte märken på andra sidan mungipan. Vittnena som hittade henne har heller inte sagt något om munkavle. Jag gissar på rivmärken.
Citera
Medlem
Helt ärligt, ni som sprider skit om att flickan är död, har ni ingen jävla respekt för familjen eller?
Sluta sprid falska rykten om så allvarliga saker. Verkar vara flera i denna tråd som behöver RPV. Fyfan, ber för att denna flicka klarar sig
Citera
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masqu
https://imgur.com/a/DNFiAMS
Ja, det är den censurerade bilden men nu var det ju inte den jag efterfrågade eller hur?
Citera
2022-07-13, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Lynchstämning och att uppmuntra till brott är aldrig sunt.
Han rekommenderas att letas upp och mördas.

Det säger dock en hel del om den primitiva nivån hos personerna, att man uppmuntrar att skita i lagen och det påvisar helt klart att familjen har ett skyddsbehov.

Denna åsikt innebär inte att gulligulla med nån förövare, det han gjort är vedervärdigt.

Detta förutsätter att det kommer skipas rättvisa, vilket inte kommer ske. Även om han skulle få sin ålder uppskriven till att vara straffmyndig så får han på sin höjd ett eller två år på lyxanstalt och dagis för ungdomar och är ute igen inom ett år och redo att ge sig på nästa svenska flicka.

Det finns ingen rättvisa i det här landet, och inte heller kommer det skipas någon i det här fallet. Det är då helt naturligt att folket tar lagen i sina egna händer, då man är extremt trött på daltandet av kriminella utlänningar och folkutbytespolitiken där vi tar in en sisådär hundratusen dysfunktionella invandrare varje år på bekostnad av skattebetalarnas pengar, samhällets trygghet och sammanhållning och nu även på bekostnad av den här nioåriga svenska flickan.

Negern skulle aldrig ens befunnit sig i Sverige.
Citera
2022-07-13, 13:40
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Sök på flickans namn i sökfunktionen så kommer en länk upp från Samnytt.
Där finns en ocensurerad bild som mamman lagt upp på sin Instagram.
Tackar, det var informationen jag behövde.
Citera
2022-07-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ja, det är den censurerade bilden men nu var det ju inte den jag efterfrågade eller hur?
det är den enda bild jag sett
Citera
2022-07-13, 13:41
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Skönt att höra. Hur vet du?
Känner de som hittade henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto