2022-07-13, 11:34
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Står i ljugmedia om ”hatisk stämning” Det är som att barnvåldtäkten är okej!

Häng han högt när dom hittar honom! Kackerlacka

Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Denna unga gärningsman går alltså fri fortfarande, han har inte kunnat åtalas eller låsas in så att andra barn går trygga, på grund av sin ålder, en förmodligen felaktigt registrerad ålder.
Det är inte ens första gången han misstänks ha angripit andra.

*Det är politik, att en så farlig pojke inte kan låsas in.
*Det är politik, att han, som så många andra pojkar/tonåringar/unga män, Tillåts registrera sig med falska åldrar. Vilket sätter riktiga barn i fara, när de ska dela skolmiljö med dem.
*Det är politik. Att dessa falska åldrar tillåts mildra deras straff när de begår brott.

Exakt. Det är de ansvariga politikerna som ska hängas högt. Det är bara efterblivet att kalla en 14-åring för kackerlacka och vilja hänga honom och sedan klaga på att media tar upp den hatiska stämningen. Det här är inte Södern på 30-talet. Vi har ett rättssystem.
Citera
2022-07-13, 11:36
Medlem
Kanske någon DNA analys har stärkt bevisläget?

Därav nu också våldtäkt.
Citera
2022-07-13, 11:38
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Exakt. Det är de ansvariga politikerna som ska hängas högt. Det är bara efterblivet att kalla en 14-åring för kackerlacka och vilja hänga honom och sedan klaga på att media tar upp den hatiska stämningen. Det här är inte Södern på 30-talet. Vi har ett rättssystem.

Så det är inte efterblivenhet när media kallar det för hatstämning? Låter som att det är okej, är du utlänning så får du våldta…. För fan vidrigt… kommer man hit ska man för fan inte begå brott
Citera
2022-07-13, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Igår postades det här inlägget:

Det finns många som trollar på Flashback, men det här är ju ett påfallande detaljrikt inlägg, vilket skulle kunna tala för att uppgifterna är sanna. (Minus att någon "återställning" av ansiktet inte har skett - men det kan ju skribenten ha missuppfattat.)

Dagens uppgifter att GM nu även misstänks för grov våldtäkt är förenliga med vad som skildras i inlägget. Dock vet jag inte, hur ribban för brottsrubriseringen *grov* våldtäkt mot *barn*, ser ut.

Där var inlägget ja.. tyckte väl att någon skrivit detaljrikt.. trodde inte en sekund på personen igår men idag känns det trovärdigt.. 😭😭
Citera
2022-07-13, 11:40
Medlem
BONDOCK-SAINTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Etiopien. Om bilderna stämmer ser han ut som en somalier. Fast fet då, vilket de inte brukar vara.

Finns det bild på honom tillgänglig? Någon som hittar lägg gärna upp här.
Citera
2022-07-13, 11:41
Medlem
Tolvans avatar
Kan tänka mig att Abushis mamma sitter hos polisen och med tolk (naturligtvis) förklarar att hennes pojke är en fin pojke och att den lilla svenska horan bjöd ut sig så hon får skylla sig själv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Du har helt fel.

Att politikerna är efterblivna ursäktar inte dessa kackerlackors våldsbrott.

Det är som Chamberlain och Hitler.
Citera
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Så det är inte efterblivenhet när media kallar det för hatstämning? Låter som att det är okej, är du utlänning så får du våldta…. För fan vidrigt… kommer man hit ska man för fan inte begå brott

Jasså? Det är ju tvärt om, folk som kommer hit begår mer brott än vad de någonsin hade gjort i sina hemländer, respekten för Sverige är obefintlig, för dess kvinnor, dess män, dess barn, och dess lagar
Citera
Medlem
Jag kommer att se till att jag har full koll på vilka nya ungar som börjar på min 9årings skola i höst..
Det hoppas jag att alla föräldrar kommer att tänka på😢 Inget mer barn ska kunna råka ut för denna hemska människa..😢
Citera
2022-07-13, 11:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThenSwenskeArgus
Läkare har behövt ett foto på flickan för att försöka återställa hennes ansikte.
Det motsägs ju av bilden på flickan som mamman postade. Inget förstört ansikte på den bilden inte.
Citera
Medlem
RoyochRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Tack för att du talar för alla föräldrar där ute. Det finns förstås en risk att ditt barn blir överfallet och misshandlat till dödens rand av ett särskolebarn, men jag skulle nog ändå säga att det inte är något ni alla bör sitta och vara oroliga över.

Okej, noterar att du inte förstår min poäng över huvudtaget. Varför diskuterar du med andra om du inte vill förstå?
Det är knappast funktionsnedsatta barn som slagit mina barn, eller som hotat med att de ska bada i blod.
Det är inte heller funktionsnedsatta barn som sagt till mina barn att pga deras svenskhet så ska de brinna i helvetet.
Det är inte funktionsnedsatta barn som kallar min systerdotter för hora och "kladdar" på henne.
Och det är inte funktionsnedsatta föräldrar som gifter bort flickor på löpande band.

Förstå att vi har ett värderingskrig i Sverige där flickor är jävligt utsatta.
Detta handlar inte om ett jävla funktionshinder.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:

Nej, för det är hatiskt att vilja hänga en 14-åring. Media har helt rätt i att det råder en hatstämning. Om IQ-reserven istället hade riktat sin ilska mot ansvariga politiker och myndigheter hade det varit mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in