2022-07-12, 21:34
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Jorå, en flicka under 15 år dyker upp ibland i MSM. Hon är aldrig 10 år! Alma fick all uppmärksamhet för att mannen var deras fiende mot S+V. Jag väntar mej inget från MSM och SVT som äger info Sverige.

Vårt hopp är att flickan blir bättre. Folk lever med en ny religion och lika bra att tala till havet som till dessa torra blomkrukor. H-O-P-P-L-Ö-S-T och vi gör så gott vi kan för dom är överallt som myggorna i Norrland under sommaren. Först ska flickan bli frisk, sen jävlar ...
Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon vaknar upp och blir återställd ❤️ Det är är det avslut vidrigaste som hänt på länge.
Citera
2022-07-12, 21:35
Medlem
Med tanke på att vissa gör det till en så stor och viktig sak att Visbymördaren som i psykos begick mordet minsann kunnat kopplas till en eller ett par demonstrationer med NMR för flera år sedan måste ju rimligen denne kille oavsett ev funktionsnedsättning även granskas i sin utländska bakgrund.
Vilket givetvis inte kommer ske…
Citera
Medlem
Otrygghet blandad med hatstämningar präglar Skellefteå efter mordförsöket på en liten flicka i ett skogsparti.
Upprörda människor uppges vara på jakt efter den minderårige misstänkte gärningsmannen.

Den misstänkte pojken hålls gömd eftersom uppretade människor är ute efter honom nu, säger en person i Skellefteå som vill vara anonym.

En svårt skadad flicka under 15 år vårdas på sjukhus sedan i torsdags då hon överfölls av en pojke.

https://www.expressen.se/nyheter/rad...-mordforsoket/
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Ny artikel i Expressen:

Rädsla och hat i Skellefteå efter mordförsöket

Kanske för att detta aldrig hade hänt om vi inte hade importerat aset

Inte så smart av Expressen att i vredesmod börja hacka på SD (på bekostnad av PK-koden). Därmed är det ute till allmänhetens kännedom att den ansvarslösa migrationspolitiken bär skuld till att dådet alls skedde.
Citera
2022-07-12, 21:36
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SieurAthos
Vad jag förstår så fick han byta skola efter att han dragit in en tjej på toa och att han tafsat på tjejerna. Först då hamnade han i särskola så varför hamnade han inte där tidigare om han nu gjorde det först vid 13 års ålder? Du kan ha helt rätt. Är bara fundersam hur störd han egentligen är

Jag undrar bara eftersom alias HazzardAlard säger att han inte verkar störd när man pratar med honom utan snarare töntig och glad Han ville gärna hänga med de äldre killarna. Men det kan iofs ändå vara som du säger

Det kan ta ett tag innan man märker att de egentligen är "off"......

Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Nej det handlar inte på något sätt om denne nu misstänkte 13 åringen, det jag skrivit om är att belysa hur Socialtjänsten totalt kan misslyckas när man söker Familjehem, det jag skriver om är helt självupplevt när vi ansökte om att bli Familjehem och även blev godkända, men hur dessa två Socialkvinnor som vi fick som kontaktpersoner, verkligen inte såg till det barnets bästa , detta hände i Göteborg 1998.

Ja, ok, jag har definitivt ingenting till övers för Socialtjänsten, mer inkompetenta idioter samlade på ett ställe finns nog inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Alwaysright
Finns det ingen som vet vilka människor som jobbar på soc. Det måste vara en grupp på ett halvdussin pers som är inblandade. Hur länge har de rest, vilken kommun har de flyttat honom till, sitter han på HVB eller SIS? Beslut skall undertecknas och fakturor betalas. Det borde läcka lite uppgifter som kan bearbetas vidare. Någon borde notera om en lägenhet blir upptagen plötsligt av några som drar ned gardinerna. Han har tre syskon, det är svårt att gömma dem!

Batikhäxorna har ju länge skrikit om att de ska/behöver vara skyddade av sekretess pga sina "känsliga ärenden", snarare vill de väl slippa insyn för då blir ju inkompetensen uppenbar.

Men här är en offentlig lista på ledamöterna i den Sociala Nämnden i Skellefteå, och OM MGM har fått någon insats eller inte, så är det dom som tagit beslutet.

https://skelleftea.tromanpublik.se/v...3-b852418cf7d1
Citera
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Unga gärningsmän anses må bättre av att inte friheten inskränks. Av samma skäl är MGM redan frisläppt, även nu efter senaste dådet, som definieras som mordförsök.

Man undrar när det här jävla paradiset för våldsverkare till land skall fatta att det inte är våldsverkarnas välmående som skall prioriteras.

Ungjäveln kan låsas in till den dag han inte mår bättre än den lilla flickan gjorde som värst. Innan dess är det bara att inse, även om man är oskyldig, att man inte är den som har det värst. Och skulle man visa sig "oskyldig" kan man ju kvittera ut närmare en miljon som plåster på såren sen. Fy fan.
Senast redigerad av trngw 2022-07-12 kl. 21:59.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ny artikel i Expressen:

Den antivita judemedian är i full gång.

Buhuhuhu stackars negern som nu blir hatad av elaka svenskar.

Nämen vad konstigt, vad kan det bero på?
Senast redigerad av Tuor 2022-07-12 kl. 21:39.
Citera
2022-07-12, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Håller tummarna att ni hittar svinet.

Jag kom till att tänka på - med din beskrivning - på Katie Price ( avdankad nakenmodell ). Hon har en son som passar in i din beskrivning.
Spännande.. Undrar vad ”ThenSwenskeArgus” har för specialkontakter.. 😅
Citera
2022-07-12, 21:39
Medlem
oresundsbroens avatar
Och som vanligt äckliga jävla sossekärringar som ska tycka synd om pojken.

Citat:
Eva-Maria Kronqvist Wilhelmsson, 55, är diakoniassistent i Morö backes kyrka som höll öppet efter mordförsöket för att ge tröst och stöd åt människor i området. Hon säger att människor känner sig otrygga och att hätska stämningar trissas upp av sociala medier.

– En farhåga är att det ska bli häxjakt, att folk ska jaga pojken och hans familj. Jag hoppas att de har fått skyddat boende för sin egen skull, säger hon och fortsätter:

Citat:
Wivianne Lundberg har tidigare bott i Morö backe och hennes barnbarn går i samma skola som den svårt skadade flickan. Hon beskriver hemstaden Skellefteå som en plats där människor i dag känner sig otrygga – och där folk letar efter den misstänkte gärningsmannen.

– Pojken och hans familj har fått skyddad adress. Jag kan tänka mig att folk vill skada honom. Det är inga trevliga stämningar här, det finns hatiska stämningar mot honom, säger Wivianne Lundberg, 67.

Svenskar, världens mest hjärndöda skitfolk
Citera
2022-07-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ny artikel i Expressen:

Föga förvånande att MSM försöker förhindra att folk drar ”fel” slutsatser av det inträffade. Sörman på Riks påpekade ju att det är relevant för att de inte borde ha varit här i första taget och att denna typ av brott är överrepresenterade hos migranter och att något måste göras för att förhindra vidare brott.
Citera
2022-07-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Inte så smart av Expressen att i vredesmod börja hacka på SD (på bekostnad av PK-koden). Därmed är det ute till allmänhetens kännedom att den ansvarslösa migrationspolitiken bär skuld till att dådet alls skedde.

Herregud.. jag vill också plocka monstret och jag röstar inte på Sd.. jag vill bara göra det politiker inte gör: ta ansvar.. och skydda andra barn från detta vidriga monster..
Citera
2022-07-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Och som vanligt äckliga jävla sossekärringar som ska tycka synd om pojken.

Svenskar, världens mest hjärndöda skitfolk
De är sjuka. Varför ska svenskar sympatisera med dessa avskum och parasitiska drägg. Kunde de inte bekymra sig mer över flickan och oroa sig över den fortsatta utvecklingen. Jävla avtrubbade subbor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in