Citat:
Ursprungligen postat av
SieurAthos
Vad jag förstår så fick han byta skola efter att han dragit in en tjej på toa och att han tafsat på tjejerna. Först då hamnade han i särskola så varför hamnade han inte där tidigare om han nu gjorde det först vid 13 års ålder? Du kan ha helt rätt. Är bara fundersam hur störd han egentligen är
Jag undrar bara eftersom alias HazzardAlard säger att han inte verkar störd när man pratar med honom utan snarare töntig och glad Han ville gärna hänga med de äldre killarna. Men det kan iofs ändå vara som du säger
Det kan ta ett tag innan man märker att de egentligen är "off"......
Citat:
Ursprungligen postat av
Trulse53
Nej det handlar inte på något sätt om denne nu misstänkte 13 åringen, det jag skrivit om är att belysa hur Socialtjänsten totalt kan misslyckas när man söker Familjehem, det jag skriver om är helt självupplevt när vi ansökte om att bli Familjehem och även blev godkända, men hur dessa två Socialkvinnor som vi fick som kontaktpersoner, verkligen inte såg till det barnets bästa , detta hände i Göteborg 1998.
Ja, ok, jag har definitivt ingenting till övers för Socialtjänsten, mer inkompetenta idioter samlade på ett ställe finns nog inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alwaysright
Finns det ingen som vet vilka människor som jobbar på soc. Det måste vara en grupp på ett halvdussin pers som är inblandade. Hur länge har de rest, vilken kommun har de flyttat honom till, sitter han på HVB eller SIS? Beslut skall undertecknas och fakturor betalas. Det borde läcka lite uppgifter som kan bearbetas vidare. Någon borde notera om en lägenhet blir upptagen plötsligt av några som drar ned gardinerna. Han har tre syskon, det är svårt att gömma dem!
Batikhäxorna har ju länge skrikit om att de ska/behöver vara skyddade av sekretess pga sina "känsliga ärenden", snarare vill de väl slippa insyn för då blir ju inkompetensen uppenbar.
Men här är en offentlig lista på ledamöterna i den Sociala Nämnden i Skellefteå, och OM MGM har fått någon insats eller inte, så är det dom som tagit beslutet.
https://skelleftea.tromanpublik.se/v...3-b852418cf7d1