2022-07-12, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Den här kvinnan som han attackerade förra året, vad skedde då egentligen och finns det nån bild på henne?
Jag tänker mest på utifall hon var kortväxt och späd, för det känns väl ändå lite udda om en 12-13 åring ger sig på en vuxen kvinna på 1,70, eller är han väldigt stor för sin ålder?

Han är stor för sin ålder.. vad det nu kan antyda..
Citera
2022-07-12, 14:32
Avstängd
Saker som Aloyshepherd tycker är intressanta för denna tråd:

1. Är den utpekade MGM från denna tråd en av personerna som paret som var på plats när BO hittades stoppades av?(Borde kunna bekräftas av TS som känner paret)

2. Uppdateringar kring BO’s tillstånd. Finns det någon med insyn? Någon som hann följa mamman på instagram innan den gjordes privat?

3. Information om vart MGM är nu och vad som kan tänkas hända med honom (av allmännyttigt säkerhetsintresse).

4. Hur borde svensk lag sett ur för att detta skulle kunna förhindras? Vilka förändringar i LVU eller LSS hade behövts för att mer skulle kunna göras efter tidigare incidenter (och för att se till att det inte händer igen) OBS att jag här inte menar invandringslag då det är omöjligt att bedöma vem som kommer begå brott, och att det diskuterats nog i tråden. Istället menar jag lagändringar som hade gett mer möjligheter att stoppa denna eskalering när MGM först började visa indikationer på våld.
--------------------------

Saker som KallaKarar tycker är intressanta för denna tråd: Vad gör negermonstret i Sverige? Vad kan vi göra för att förhindra att fler utländska monster får chansen att tortera 10-åriga flickor i 2 timmar i Sverige?

Kan ni se scenen framför er? Det är ljusan dag mitt i sommar-Sverige. En liten 10-årsflicka med vippande långt hår cyklar fram. En säkerligen nästan dubbelt så lång neger med galenskap i blicken hoppar fram, vräker ner henne från cykeln och sliter in henne i närmaste dunge. Sedan börjar han slå och plåga henne på alla upptänkliga vis. Kanske våldtar han henne också på olika sätt. Eller också får han utlösning bara av att slå och slå och slå.
I 2 timmar.
Han har gjort det förut. Inte lika våldsamt då, det vågade han kanske inte, men nu får han äntligen utlopp för allt som sjuder inuti honom. Och han har fått mersmak.
Citera
2022-07-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Vet någon om flickan var vaken när hjälpen nådde henne? Kunde hon prata?

Hon är medvetslös / koma och vad jag vet har man inte lyckats att få henne ur koman ännu.
Citera
2022-07-12, 14:34
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Den här kvinnan som han attackerade förra året, vad skedde då egentligen och finns det nån bild på henne?
Jag tänker mest på utifall hon var kortväxt och späd, för det känns väl ändå lite udda om en 12-13 åring ger sig på en vuxen kvinna på 1,70, eller är han väldigt stor för sin ålder?
MGM är storväxt och det finns uppgifter i tråden att den överfallna kvinnan var 19 år. Ingenting om hennes kroppsstorlek men hon lyckades iaf slå sig fri
Citera
2022-07-12, 14:35
Medlem
Citat:
Om detta är sant och han blev avbruten, så har alltså fanskapet torterat henne ca 2,5 timma. Jag går itu. Snälla säg att hon var medvetslös hela tiden och inte minns detta sedan.

Fy fan😢 mitt hjärta brister😢💔 stackars liten.. han är ett vidrigt monster.. ja han är ett barn.. men den jäveln visste nog vad han gjorde🤬😡 Hade det varit min 9åring så hade jag letat efter honom tills jag hittat han.. skiter i om han är 13 eller 15… eller vad som.
Citera
2022-07-12, 14:36
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloyshepherd
Ja, hade MGM inte varit i landet så hade detta inte hänt detta BO. Det är ungefär det enda denna diskussion har att tillföra gällande just detta brott. Det ger inte mer information om brottet i sig och är en helt utagerad diskussion i denna tråd. Kan vi snälla fokusera på att lämna plats för nyheter / info / frågor / teorier om justs detta brott nu?
Är övertygad om att den bästa vården monstret kan få är i hemlandet. Finns säkert eldsjälar i Afrika som har mer rutin på den här sortens diagnoser och beteende.
Citera
2022-07-12, 14:37
Medlem
Citat:
Om detta är sant och han blev avbruten, så har alltså fanskapet torterat henne ca 2,5 timma. Jag går itu. Snälla säg att hon var medvetslös hela tiden och inte minns detta sedan.

En möjlighet men inte säkert att det är så. Polisen har väl önskat iakttagelser kring en lekpark efter 15. Är ju inte säkert att han tog henne direkt hon for från fritids.
Citera
2022-07-12, 14:38
Medlem
Citat:

Det är helt otroligt fruktansvärt att tänka på, så personligen så försöker jag hoppas att han hållit henne där i samtal (om än såklart obehagligt sådant och hotfull stämning) och att det inte eskalerat till vald förens närmare upphittandet. Det kanske inte är speciellt troligt, men att tänka att BO utsatts för såpass utdraget våld är för hemskt för att förstå. Det finns ju en chans, om en liten, att det eskalerade till våld först senare i interaktionen.

Det är även pga detta som jag är såpass intresserad av att få bekräftat från TS eller någon annan som känner de på plats vid upphittandet att MGM var på platsen. Om han inte var där så finns det ju en chans att händelseförloppet var kortare. Var han på plats när BO hittades sår ju det mest troliga att han blev avbruten, vilket innebär ett långt händelseförlopp.
Citera
2022-07-12, 14:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Hade det varit min 9åring så hade jag letat efter honom tills jag hittat han.. skiter i om han är 13 eller 15… eller vad som.

Fast det är ju nästan aldrig någon som gör något i verkligheten. Jag tror att anhöriga till så grovt misshandlade brottsoffer (som dessutom är små barn) är alldeles för chockade och nedbrutna och upptagna med att sitta bredvid en respirator och hoppas för att göra något.

Fanns ju dock mamman i Tyskland som sköt sitt barns mördare i rättssalen. Hon fick ett ytterst milt straff.
Citera
2022-07-12, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Fast det är ju nästan aldrig någon som gör något i verkligheten. Jag tror att anhöriga till så grovt misshandlade brottsoffer (som dessutom är små barn) är alldeles för chockade och nedbrutna och upptagna med att sitta bredvid en respirator och hoppas för att göra något.

Fanns ju dock mamman i Tyskland som sköt sitt barns mördare i rättssalen. Hon fick ett ytterst milt straff.

Jag menade så klart efter ens dotter frisknat till.. hade ju inte lämnat henne en sekund när hon låg på sjukhuset..Men jag har jagat rätt på en man tidigare som försökte våldta min dotter.. och han åkte fast. såå jo det finns nog de som hade tagit hand om en sån jävel själv.. Tror dock på att det hade varit en mamma som gjort det.. män pratar bara..sorry…
Senast redigerad av missy123 2022-07-12 kl. 14:43. Anledning: fel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
ja, inte fan kan dom sänka åldern EFTER asylprocessen. i princip alla blattar som kommer hit kan alla tricks för att maximera det som kommer ur välfärdsbankomaten. det är nämligen så att dom, hör och häpna, pratar med varandra. alltså ljuger du när du säger att det inte finns något att vinna på åldersfusk i asylprocessen.

Ni missförstår med flit! Jag menar att det inte påverkar beslutet om han får stanna eller inte om han var 7 eller 9 år då de kom in i landet!
Men skit i det nu ni får tro att jag menar exakt vad ni vill inte värt diskussionen.
Citera
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloyshepherd
Det är helt otroligt fruktansvärt att tänka på, så personligen så försöker jag hoppas att han hållit henne där i samtal (om än såklart obehagligt sådant och hotfull stämning) och att det inte eskalerat till vald förens närmare upphittandet. Det kanske inte är speciellt troligt, men att tänka att BO utsatts för såpass utdraget våld är för hemskt för att förstå. Det finns ju en chans, om en liten, att det eskalerade till våld först senare i interaktionen.

Det är även pga detta som jag är såpass intresserad av att få bekräftat från TS eller någon annan som känner de på plats vid upphittandet att MGM var på platsen. Om han inte var där så finns det ju en chans att händelseförloppet var kortare. Var han på plats när BO hittades sår ju det mest troliga att han blev avbruten, vilket innebär ett långt händelseförlopp.
Vad är det som säger att flickan inte lekte i lekparken innan hon cyklade genom skogen och blev överfallen? Kan ju ha handlat om ett relativt kort förlopp av misshandel får vi hoppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in