Citat:
Ursprungligen postat av
Gamebred
Du har helt fel bild av mig, ger mig dock inte in i något fjantigt tjafs om den saken.
Den här tråden handlar om en liten flicka som blivit brutalt hanterad av ett äkta monster, självklart kan jag be om ursäkt när jag skriver om mig själv i en sådan tråd.
Du verkar helt flippad, en spaghettipojke.
Ja, den här tråden handlar om en liten våldtagen flicka samt hur är det möjligt att det kunde hända med MGM profilen frigående utanför en skola nära skogen och var har andra vanliga tonåringar varit under och efter skolan samt lärarna?
Att inte prata om det utan att be om ursäkt äcklar mej om du råkar dela med dej om dej själv vilket är det enda du har. Var du tvungen att be om ursäkt för det? Varför är svensken så mesig och rädd för vad andra skall tycka? "Sköt du ditt så sköter jag mitt och titta bara rakt fram eller blunda" lyser det när jag landar på Arlanda.
Det är där ditt tassande och begäran om att bli ursäktad kommer in. Att inte våga prata om det gör att dessa händelser blir fler och fler. Jag ser den som ursäktar sin närvaro som en stor del av problemet att andra kan smyga omkring och våldta en liten flicka och att du vet det märks på ditt arga svar.
Jantelagen heter det väl, var som alla andra och håll tyst utanför egen dörr.
Jag är motsatsen och anser att "egen sanning samt fakta befriar". Det tysta folket som inte ens kan kommentera om det parti de röstat på eller anmäla en pojk som beter sig underligt är illa och lärarna i synnerhet.
Ingen ramlar bara ned och gör vad han gjorde men folk skäms att stå ut och snacka om det och be om ursäkt om det var fel. Hysch, hysch och ingen dricker eller våldför sig på andra. Blunda!
Svenskens ovana att prata om det märks så tydligt på bloggar även med en oskydig fotbollsmatch. Efter 10 inlägg är det rena kriget med polariseringar och vid ett överfall eller mord haglar snytingarna mellan sveriges klaner med politik som nämnare. Idag är allt politiskt, genus eller färg belagt. Jösses vilken begränsning och Google barnens ända vän. Barn behöver prata med någon som bara lyssnar!