2022-07-11, 14:15
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Snacket om buntband är mig veterligen ett högst obekräftat påstående i tråden. Tror det är för avancerat r gm, likaså att någon mer avancerad planering av dådet förekommit.
Fanns inget buntband på plats. Jag känner de som hittade henne.
Citera
2022-07-11, 14:17
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Med tanke på att han haft med sig buntband så vet man att han inte enbart handlat på impuls utan planerat detta. Han har säkert haft en plan på hur det hela skulle gå till och vem offret skulle bli.

Läste att det fanns ett pris på hans huvud - hoppas det stämmer. Hela hans familj borde stenas. Dags att vi svenskar tar till oss mångkulturen och gör som de gör i sina länder.

Vart finns detta att läsa?
Citera
2022-07-11, 14:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emepress
Ja jag håller med, han kommer va avskydd som pesten vart de än tar vägen , som Hagamannen.
Tycker vi alla håller öron o ögon öppna o lägger ut här om ngn ser svinet, denne skall hållas ävervakad 24/7 o INGEN vill ha detta missfoster i sin stad.
Citera
2022-07-11, 14:19
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Fanns inget buntband på plats. Jag känner de som hittade henne.

Kan tänka mig att de lär må förjävligt.
Citera
2022-07-11, 14:20
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Han behöver inte alls ligga samhället till last. Tvärtom finns där en stor potential i att kunna tilldela honom nationellt inkomstbringande arbetsuppgifter. I den åldern ska man kunna röja skog, sätta plant, plocka bär på hösten o.s.v.

16 timmars skift med bar överkropp i Norrlands inland skulle göra honom gott.

Tvångsarbete i kylan, ja det låter i vart fall bättre än playstation, oboy och värdeneutrala terapisamtal med dräktiga socialkärringar.
Citera
2022-07-11, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Snacket om buntband är mig veterligen ett högst obekräftat påstående i tråden. Tror det är för avancerat r gm, likaså att någon mer avancerad planering av dådet förekommit.
både buntband o naken är helt obekräftat och mest troligt påhitt i tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Tvångsarbete i kylan, ja det låter i vart fall bättre än playstation, oboy och värdeneutrala terapisamtal med dräktiga socialkärringar.

Det där med bar överkropp tänkte jag nog mest skulle fungera sommartid. Du blir nog medvetslös efter några timmar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Vart finns detta att läsa?

Det här skrivits tidigare i tråden
Citera
2022-07-11, 14:23
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tycker vi alla håller öron o ögon öppna o lägger ut här om ngn ser svinet, denne skall hållas ävervakad 24/7 o INGEN vill ha detta missfoster i sin stad.

Finns det bilder även på modern? Undrar också om nationalitet framkommit? Kan spontant tänka mig sudanesiskt ursprung, fast de brukar var mörkare. Gissar på att modern kan vara från Sudan och fadern nordafrikan.
Citera
2022-07-11, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamebred
Du har helt fel bild av mig, ger mig dock inte in i något fjantigt tjafs om den saken.

Den här tråden handlar om en liten flicka som blivit brutalt hanterad av ett äkta monster, självklart kan jag be om ursäkt när jag skriver om mig själv i en sådan tråd.

Du verkar helt flippad, en spaghettipojke.
Ja, den här tråden handlar om en liten våldtagen flicka samt hur är det möjligt att det kunde hända med MGM profilen frigående utanför en skola nära skogen och var har andra vanliga tonåringar varit under och efter skolan samt lärarna?

Att inte prata om det utan att be om ursäkt äcklar mej om du råkar dela med dej om dej själv vilket är det enda du har. Var du tvungen att be om ursäkt för det? Varför är svensken så mesig och rädd för vad andra skall tycka? "Sköt du ditt så sköter jag mitt och titta bara rakt fram eller blunda" lyser det när jag landar på Arlanda.

Det är där ditt tassande och begäran om att bli ursäktad kommer in. Att inte våga prata om det gör att dessa händelser blir fler och fler. Jag ser den som ursäktar sin närvaro som en stor del av problemet att andra kan smyga omkring och våldta en liten flicka och att du vet det märks på ditt arga svar.

Jantelagen heter det väl, var som alla andra och håll tyst utanför egen dörr.

Jag är motsatsen och anser att "egen sanning samt fakta befriar". Det tysta folket som inte ens kan kommentera om det parti de röstat på eller anmäla en pojk som beter sig underligt är illa och lärarna i synnerhet.

Ingen ramlar bara ned och gör vad han gjorde men folk skäms att stå ut och snacka om det och be om ursäkt om det var fel. Hysch, hysch och ingen dricker eller våldför sig på andra. Blunda!

Svenskens ovana att prata om det märks så tydligt på bloggar även med en oskydig fotbollsmatch. Efter 10 inlägg är det rena kriget med polariseringar och vid ett överfall eller mord haglar snytingarna mellan sveriges klaner med politik som nämnare. Idag är allt politiskt, genus eller färg belagt. Jösses vilken begränsning och Google barnens ända vän. Barn behöver prata med någon som bara lyssnar!
Citera
2022-07-11, 14:28
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Han behöver inte alls ligga samhället till last. Tvärtom finns där en stor potential i att kunna tilldela honom nationellt inkomstbringande arbetsuppgifter. I den åldern ska man kunna röja skog, sätta plant, plocka bär på hösten o.s.v.

16 timmars skift med bar överkropp i Norrlands inland skulle göra honom gott.

Nonsens. Det här är inte någon självgående individ. Kostnaden för arbetsledare, som övervakar att arbetsuppgifterna blir utförda, är större än värdet av den brutale ynglingens event. arbetsinsats.
Citera
2022-07-11, 14:28
Medlem
Det är ju helt uppenbart att det är vårdnadshavarens fel att detta sker. Vi har en tråd på 143 sidor och ingen vet vem som tar hand om killen. En farsa i Italien säger inte så mycket. Onekligen är det vårdnadshavare som låter honom färdas vind för våg och bryr sig vatten om det han ställer till med. Ingen i Skellefteå kan ta ett snack med vårdnadshavaren om att han far omkring och är våldsam och stör folk för ingen vet vem det är. Så onekligen vet Skellefteborna vem killen är och hur han beter sig, men ingen bryr sig om vem som är ansvarig för honom och den som är ansvarig för honom ser inte heller till att förändring sker och då blir det så här.
Så vem tar hand om killen? Det går inte att remotefostra från Italien så vi borde kunna få veta mer om hemförhållandena eller har Skellefteå så dålig koll på vilka ungar som far omkring och härjar?
Senast redigerad av Almanacka2018 2022-07-11 kl. 14:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in