2022-09-05, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Vem har någonsin påstått att kriget är någonting positivt?

Du tycker ju det din sjuka människa! Du tycker ju att det som händer är rätt med utgångspunkt från din förvirrade logik om att ”Ukraina borde få skylla sig själva pg av bla bla bla.. ”

Citat:
Jag tycker bara att det är ganska märkligt att det land som nu håller på och målar ut Ryssland till satan, har gjort betydligt värre saker själv.?

Stalin och hans efterföljare fram till Putin idag har tagit livet av 60 miljoner människor.
Kinesiska nationalstaten 35 miljoner och Nazisterna ca 20 miljoner. Ser inga amerikaner på den listan så vad menar du är ”värre” din outbildade och historielösa fåntratt.

Citat:
Varför ska jag ta avstånd från ett krig där ingen av sidorna på något sätt rör mig?

För att återknyta till trådens ämne så har vi redan profilerat Er Putinrunkare som lågbegåvade miffos men hur frustrerande det än är (aaargh ) så måste jag medge att jag inte skulle vilja att idioter som du låstes in bara för att du utrycker din korkade åsikter på Flashback vilket sker i de länder som du utrycker ditt stöd för.

Citat:
Varför tar inte du avstånd från alla miljoner dollar i mutor som Zelensky har fått från USA? Är du för korruption då eller?

Sluta läsa Kremls nyhetsbrev din jävla sopa! Att upprepa en lögn som om det skulle vara något som är sant, förändrar inte det faktum att det fortfarande är en lögn.

Grattis. Du har just checkat av samtliga punkter vad som gör en Putinrunkare till just vad dom är och bevisat för alla i tråden exakt vad som redan konstaterats.

PS Måste du ha skyddsglasögon när du borstar tänderna eller får du hjälp med det? 🤡
Citera
2022-09-05, 20:56
Medlem
Det kan vara personer som inte vill bli styrda av en diktatur och en kriminell organisation som EU och nato
Citera
2022-09-05, 21:02
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Självständigt tänkande människor som inte enbart rabblar upp vad de hört i mainstream media.

Frågor på det?

Hur är man självständigt tänkande om man sitter med ett jävla manus i handen från Ryska federationens yttre underrättelsetjänst?
Citera
2022-09-05, 21:04
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Hur är man självständigt tänkande om man sitter med ett jävla manus i handen från Ryska federationens yttre underrättelsetjänst?

Tar du alltid dina egna fantasier för verklighet?

Snarare är det ju alla andra som har manus från main stream media lol. Situationen som råder är mycket mer komplex än gemene journalist inser. Men de vågar inte granska så då inser man aldrig det.
Citera
2022-09-05, 21:06
Medlem
Folket är i alla fall ärligare och artigare där än vad folket som bor här är
Citera
2022-09-05, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lydlys
Personlighetstypen är väl de som är mer logiskt lagda än känslostyrda. De som kan bedöma saker utifrån den faktiska verkligheten utan att påverkas av sina personliga preferenser och åsikter.
Så jag skulle säga främst män och särskilt på högersidan.

Är själv en man-på-högersidan och skulle aldrig kunna komma fram till de åsikter som dessa mongol-kramare uttrycker.

Finns inget som ens antyder att det skulle vara personer som är ”mer logiskt lagda än känslostyrda” eller att de ”kan bedöma saker utifrån den faktiska verkligheten utan att påverkas av sina personliga preferenser och åsikter”.

Gå in och läs tidigare inlägg från dessa Putinrunkare så inser du själv rätt snabbt att av det mest är folk som inte lyckats med något i livet, men som kanske måste inbilla sig att de är ”smarta” trotts att deras största merit i livet är att de fått förhandskontrakt på en 2:a i Brandbergen. Loosers med andra ord.

Bara som ett exempel så hade jag en diskussion med en som i en annan tråd hade skrivit om att han kört amfetamin i flera dagar i sträck och hade svårt att tända av så din hypotes är nog väldigt långt från verkligheten.
Citera
2022-09-05, 21:30
Medlem
Kiddieoxos avatar
Recruitment
The SVR RF actively recruits Russian citizens who live in foreign countries. "Once the SVR officer targets a Russian émigré for recruitment, they approach them, usually at their place of residence and make an effort to reach an understanding," said former FSB officer Aleksander Litvinenko. "If he or she refuses, the intelligence officer then threatens the would-be recruit with legal prosecution in Russia, and if the person continues to refuse, the charges are fabricated". It was reported that the SVR prey on successful Russian businessmen abroad and a close number of foreigners swearing allegiance upon pain of death.
Citera
2022-09-05, 21:49
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnoAlco
Alt-Right-rörelsen dog ut för några år sedan.
Jag tror ryktena om denna rörelses "död" är betydligt överdrivna då den fortfarande startar trådar regelbundet här på Flashback...
(FB) Fox News medger nu att valet 2020 var stulet
(FB) Wisconsin står inför beslut att dra tillbaka sina elektorer för 2020
(FB) Aleksandr Dugin förklarar varför Globalisterna hatar Ryssland på Infowars.

...samt kontrollerar USAs (näst) största politiska parti:

Putin och Ryzzland har dessutom under lång tid satsat mycket arbete och pengar på att stödja, infiltrera och skapa anknytningar till detta parti:

Vilket inte är särskilt märkligt då de båda parterna också är mycket ideologiskt närbesläktade:
Ryzzlands stora, och antagligen absolut sista, hopp i nuläget gällande deras invasion av Ukraina är att försöka hjälpa och se till att republiQanerna tar makten i USA, så att de med Donald i spetsen kan avbryta stödet till Ukraina och istället börja assistera Putin, så som de gjort många gånger förut. Detta är, tillsammans med Ungerns Orban och andra, en global rörelse vilket är ironiskt med tanke på hur ofta de tjuter och svär över s.k. "globalister"...
https://www.politico.com/news/2022/02/23/trump-putin-ukraine-invasion-00010923
Citat:
Trump calls Putin 'genius' and 'savvy' for Ukraine invasion

Citat:
Ursprungligen postat av AnoAlco
Kombinerat med:
Ukrainarna är nazister
Ukrainarna är judelakejer
Azov är nazister
Azov är inga riktiga nazister
Absolut, vilket går lite ihop med (den ryzka såväl som övriga) fascismens ständiga dubbeltänk om att: "Våra fiender/dem vi ska utrota är både veka undermänniskor och så starka och sluga att vi inte kan ta dem i en ärligt fight! Det handlar om Ryzzlands överlevnad!" Se också den amerikanska versionen med "Biden är senil och hjärndöd men har samtidigt planerat och utfört det mest komplexa valfusket i världshistorien, helt utan att bli upptäckt"... Människor som inte kan tänka själva utan hjälp från (FB) Konspirationer och alternativa teorier, helt enkelt.
https://www.openculture.com/2016/11/umberto-eco-makes-a-list-of-the-14-common-features-of-fascism.html
Citat:
List of the 14 Common Features of Fascism
Senast redigerad av zergrush 2022-09-05 kl. 21:52.
Citera
2022-09-05, 21:54
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Du har alltså inga bevis för att wagner tillhör Ryssland? Ska vi ta dig på orden? Har du det förtroendekapitalet?

Jag är inget fan av wagner men det där är ju per definition en konspirationsteori.
Mig veterligen kan ingen bevisa att Wagner bara lyder Putins ord. Kan du det?

Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Jag vill ha en stabil ekonomi med dieselpris under 20kr och elpris under 1kr/kWh.
Ok, så du tänker bara på dig själv. Då vet vi det och du uppfyller säkert några andra kriterier för att ta plats i den här tråden också. Men du tänker inte längre än näsan räcker. Det förstår man med.
Senast redigerad av Conception 2022-09-05 kl. 21:56.
Citera
2022-09-05, 21:56
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Svaga och osäkra män gillar tyranner och mobbare.

Om ens enda erfarenheten av ledarskap är när man på fegt och omoget sätt underlät sig- och fjäskade för högstadiets mobbare, då är det nog lätt att se korkade mobbare som lysande ledare.

De som står på Rysslands sida är nog mentalt fortfarande på en 13-årig medlöparmobbares nivå.

//FCR
Citera
2022-09-05, 22:03
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Och hur många procent god är Ryssland kamrat?
Kamrat, det som utmärker de infantila är tron att Ukraina och Ryssland skulle skilja sig avsevärt.

De är båda typiskt korrupta öststater.

Bara infantila som lever i Astrid Lindgrens tror på religiösa begrepp som gott och ont.

Låt mig påminna om att en stor del av världen som upplevt USA:s militära "vänlighet" senaste 70 åren inte delar västvärldens syn på USA som "gott" och Ryssland som "ont".
Citera
2022-09-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Kamrat, det som utmärker de infantila är tron att Ukraina och Ryssland skulle skilja sig avsevärt.

De är båda typiskt korrupta öststater.

Bara infantila som lever i Astrid Lindgrens tror på religiösa begrepp som gott och ont.

Låt mig påminna om att en stor del av världen som upplevt USA:s militära "vänlighet" senaste 70 åren inte delar västvärldens syn på USA som "gott" och Ryssland som "ont".

Och nu svarar du såklart inte på den frågan jag ställde.
Hur många procent god anser du att mongolryssarna är jämfört med Astrid Lindgrens värld?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in