2022-06-17, 15:57
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gras
Jobbar i butik där vi jobbar med produkter som alla människor använder men i nästan uteslutande premiumsegment så genom åren har jag stött på och hjälp följande kändisar genom köpprocesser:

Anders Bagge
Stellan Skarsgård
Gry Forsell
Sarah Dawn finer
Christer Sandelin
Malou von Sievers
Dogge doggelito

Pallar inte beskriva alla, fråga om ni undrar om nån.
Vem var oskön/skönast?
Citera
2022-06-17, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0gras
Jobbar i butik där vi jobbar med produkter som alla människor använder men i nästan uteslutande premiumsegment så genom åren har jag stött på och hjälp följande kändisar genom köpprocesser:

Anders Bagge
Stellan Skarsgård
Gry Forsell
Sarah Dawn finer
Christer Sandelin
Malou von Sievers
Dogge doggelito

Pallar inte beskriva alla, fråga om ni undrar om nån.
Beskriv Malou ingående tack!
Beteende, klädsel, attityd osv...
Citera
2022-06-17, 16:21
Medlem
Konfucius2s avatar
Svenska kändisar orkar jag ej nämna, en del har man sett rätt många gånger.

Men några internationella :
Hugh Grant( I Sverige faktiskt)
Ronaldinho ( Frankfurts flygplats)
Gerard Depardieu ( som jag träffade i Paris på hans restaurang "La Fontaine Gaillon" )

Sen har man träffat massa andra kändisar på stora tävlingar och konserter, men det räknas kanske inte…

Gerard fick jag en pratstund med, ha såg barska ut först, men visade sig vara en supertrevlig person. Ska väl tillägga att detta är mer än 10 år sen…
Citera
2022-06-17, 17:04
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskig
Träffat en hel del genom åren. Trevligast var:
Dregen
Björn Ranelid
Pernilla Wahlgren
Jerzy Sarnecki

I särklass mest osympatisk var självaste kungen. Men jag förlåter honom.

Vidrigast av alla var Dogge Doggelito. Saucedo är också rätt dryg.

Mest pinsam Doktor Alban.

Roligast var att tjuvlyssna på Mark Levengood och en annan bög som pratade om vilka bastu var bäst på Sats. Min fantasi skenade iväg…

Leila K är bara tragisk.

Du får ursäkta mig men det låter allt bra märkligt att Dogge Doggelito skulle vara ”vidrig”. Det stämmer inte alls överens med mina erfarenheter. Men visst, alla kan vi ju ha dåliga dagar och du kanske hade otur.
Citera
2022-06-17, 17:27
Medlem
Kalle Moraeus stöter man väl på titt som tätt men har aldrig direkt snackat med honom. Sägs på byn att han ska vara grinig och otrevlig. Inte alls som på TV.

Stod bredvid Rakel Wärmländer och Lars Bringås vid godishjulet i Furuvik.

Åkt hiss med Peter Harryson på en finlandsbåt.

Maja Ivarsson gick precis bredvid mig på en festival i Leksand. Såg sliten och pundig ut.

Per Graffman på nån affär i Stockholm.

Stod bredvid en väldigt känd rysk rappare med entourage i hotellbaren i Ayia Napa i höstas. Inte känd i Sverige men man ser honom i musikvideos på utländsk TV hela tiden. Eldzhey eller Sayonara Boy.
Citera
2022-06-17, 17:35
Medlem
Jag har träffat en del kändisar då jag i min ungdom jobbade i musikbranschen
Inte lönt att nämna, då det bara varit artighetsfraser.

En rolig händelse var iaf när jag var på en stor fest och det var massa kändisar där, fick Henrik Schyffert till bordsherre, på den tiden var han väl mest ”komiker”
Så jag tänkte att jag skulle säga något drygt
- Du är komiker, säg något kul!!!
Han blev så jävla sur och sa något om att folk alltid säger den idiotiska frasen.
Då tittade jag på honom och sa
- nej, det där var inte så kul sagt!

De andra började garva som fan och han blev lite bortgjord……men han blev faktiskt trevligare senare på kvällen
Citera
2022-06-17, 17:45
Medlem
Haddos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Lasse Berghagen, lika trevlig som han är på teve. Inget märkvärdig alls.

När jag var liten sprang min mamma fram till honom när hon såg honom på stan. Han blev bara glad och morsan fick en kram
Citera
2022-06-17, 17:51
Medlem
Ratads avatar
Har dragit bärs med Paul Barker i Minsitry/Revolting Cocks/Lard. En väldigt trevlig kille.
Citera
2022-06-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Såg nyligen Björn Skifs på Bauhaus i Länna.

Sett honom ett antal gånger i Haninge. Han ser nästan kroniskt besvärad/obekväm ut.
Citera
2022-06-17, 18:20
Medlem
Moby i gbg 1995
Citera
2022-06-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Har träffat ganska mycket A- och B-kändisar (som jag antingen känt igen, eller fått förklarat för mig vem de är).

Har en princip i livet att behandla precis alla som kommer i min väg i yrkeslivet på samma sätt. Vissa kändisar blir oerhört provocerade av detta, främst kvinnor. Andra är rätt glada att inte bli påminda om vem de är.

Två stycken står ut: Battina Philipsson är nog det mest vidriga människa jag träffat i hela mitt liv. Visste inte förrän långt senare vem hon var, men det är en människa jag skulle gå långa omvägar om jag såg på gatan. Helt värdelös.

Sen han komikern som spelade med i ganska kassa filmer, nåt om Thailand tror jag, gjorde tv med David Hellenius förut, något så extremt uppmärksamhetskrävande har jag nog aldrig skådat varken innan eller efter. Stod i en bar med tre pers, och han pratade så högt han kunde i telefonen med nån agent, vrålmån om att alla skulle haja vem han var.

Hur var Battina hemsk?
Citera
2022-06-17, 18:25
Medlem
Imagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClitEastwood
Sett honom ett antal gånger i Haninge. Han ser nästan kroniskt besvärad/obekväm ut.

Japp. Björn Skifs gillar icke när vanligt folk "besvärar" honom. Hans fru är trevlig dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in