2022-06-16, 10:36
Medlem
Blaajj2.0s avatar
Tjenare folket på fb!
Som rubriken lyder så undrar jag om ni någon gång har träffat en kändis? Om svaret är ja, var dessa personer som ni förutspådde eller inte? Berätta gärna bakgrunden till varför ni stötte på varandra.

Varför jag tänker på detta grundar sig på att jag såg Martin Timell på stan häromdan. Han verkade faktiskt väldigt otrevlig och sur av sig, något jag absolut inte trodde eftersom jag har sett hans tv-program. Ingen vidare trevlig upplevelse…
Citera
2022-06-16, 10:45
Medlem
Muschimeisters avatar
Har träffat Paolo Roberto, han var schysst och glad. Det var några år innan han åkte dit för sitt sexköp. Träffade han utanför något boxningställe jag gick förbi vid västkusten. Är inget fan av honom men en polare kände igen honom och vi stannade och snackade.

Har träffat Frej Larsson och han var stekt som fan. Gick runt med någon slags rosa poncho och luktade söt rök. Träffade han i takt med att han skulle spela på en klubb och han gick runt och festade bland oss ett tag. Han var rätt rolig men reagerade knappt när man snackade med honom för han var så borta
Senast redigerad av Muschimeister 2022-06-16 kl. 10:48.
Citera
2022-06-16, 10:56
Medlem
Cabenstones avatar
Pernilla Wahlgren, hon bode vid tiden granne med min mormor och morfar i Rissne. Hon var super snäll och en ödmjuk tjej på den tiden. Inte alls lika tramsig som man ser henne på tv idag. Snygg som fan.
Citera
2022-06-16, 11:01
Medlem
BigFatCones avatar
I min kundlista har jag regissörer, världsstjärnor och deckardrottningar. Bland annat. Så det har fan i mig blivit en del. Men jag skulle gissa att inom en radie av säg... 500 meter från min bostad, så kan du nysa och råka göra det över någon som är känd, så det slutade snabbt bli speciellt.
Citera
2022-06-16, 11:10
Medlem
Blaajj2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabenstone
Pernilla Wahlgren, hon bode vid tiden granne med min mormor och morfar i Rissne. Hon var super snäll och en ödmjuk tjej på den tiden. Inte alls lika tramsig som man ser henne på tv idag. Snygg som fan.
Har en kompis som träffade Pernilla tillsammans med hennes storebror. Hon verkade helt okej men han var tydligen hemsk. Dryg översittare verkade det som.
Citera
2022-06-16, 11:13
Avstängd
grungewhores avatar
Har träffat ganska mycket A- och B-kändisar (som jag antingen känt igen, eller fått förklarat för mig vem de är).

Har en princip i livet att behandla precis alla som kommer i min väg i yrkeslivet på samma sätt. Vissa kändisar blir oerhört provocerade av detta, främst kvinnor. Andra är rätt glada att inte bli påminda om vem de är.

Två stycken står ut: Battina Philipsson är nog det mest vidriga människa jag träffat i hela mitt liv. Visste inte förrän långt senare vem hon var, men det är en människa jag skulle gå långa omvägar om jag såg på gatan. Helt värdelös.

Sen han komikern som spelade med i ganska kassa filmer, nåt om Thailand tror jag, gjorde tv med David Hellenius förut, något så extremt uppmärksamhetskrävande har jag nog aldrig skådat varken innan eller efter. Stod i en bar med tre pers, och han pratade så högt han kunde i telefonen med nån agent, vrålmån om att alla skulle haja vem han var.
Citera
2022-06-16, 11:14
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Träffat flertalet världskändisar och svenska kändisar. De flesta är som vem som helst. Hur och varför jag träffa dessa kan jag inte nämna pga att mitt yrke och på den tiden fanns det bara kanske ett 50-tal i landet som gjorde. I dag finns det max en handfull.
Citera
2022-06-16, 11:19
Medlem
Milton.Millss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Har träffat ganska mycket A- och B-kändisar (som jag antingen känt igen, eller fått förklarat för mig vem de är).

Har en princip i livet att behandla precis alla som kommer i min väg i yrkeslivet på samma sätt. Vissa kändisar blir oerhört provocerade av detta, främst kvinnor. Andra är rätt glada att inte bli påminda om vem de är.

Två stycken står ut: Battina Philipsson är nog det mest vidriga människa jag träffat i hela mitt liv. Visste inte förrän långt senare vem hon var, men det är en människa jag skulle gå långa omvägar om jag såg på gatan. Helt värdelös.

Sen han komikern som spelade med i ganska kassa filmer, nåt om Thailand tror jag, gjorde tv med David Hellenius förut, något så extremt uppmärksamhetskrävande har jag nog aldrig skådat varken innan eller efter. Stod i en bar med tre pers, och han pratade så högt han kunde i telefonen med nån agent, vrålmån om att alla skulle haja vem han var.
Peter Magnusson?
Citera
2022-06-16, 11:20
Medlem
Belters avatar
Lasse Berghagen, lika trevlig som han är på teve. Inget märkvärdig alls.
Citera
2022-06-16, 11:25
Avstängd
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Peter Magnusson?
tack, han var det!

Har träffat Steve Harris i Iron Maiden en gång, enda gången jag varit star struck 🤩
Citera
2022-06-16, 11:42
Medlem
nedboys avatar
Har träffat en drös med världskändisar. Var lite speciellt i början men den spänningen släppte ganska snabbt. Den första riktigt stora kändisen jag träffade var Britney Spears, för massa massa år sedan. Det var innan hon tappade det. Det var ganska hemskt att se och jag tror de flesta som kände henne lite mer personligen mer eller mindre var säkra på att det vilken dag som helst skulle stå att hon tagit livet av sig.

Så konstig som hon är idag var hon absolut inte förr. Hon var ganska reserverad, snäll och artig. Jag skulle nog vilja hävda att hon och Carola Häggkvist borde passat som vänner om de var unga samtidigt.
Citera
2022-06-16, 12:03
Medlem
Bassplays avatar
jag träffade på Leif Andrée när jag var i Grekland på semester runt år 2000-2002 han bodde på samma hotell så jag kände igen honom på stranden, trevlig och inte alls besvärad.. jag fick en autograf om jag minns rätt.. gillade honom från Tomten är far till alla barnen

Tjejen var på någon bussresa för säkert 10+ år sen och dom stannade till för att äta/fika någonstans, hon tar en ostfralla ( den sista som fanns ) och några sekunder efter hon satt sig och börjat äta så kommer Felix Herngren in och han var tydligen också sugen på en ostfralla, när han inser att dom är slut gör han en scen, gnäller och höjer rösten - Neeeej va faaan! har ni inga ostfrallor kvar??? kan ni inte göra fleeeer då?

Han fick vara utan och bestämde sig för att åka vidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in