Dansat med Linda Haglund på Malmen på 70 talet. Fräste åt Johannes Brost som limmade på min brud.
Såg nyligen Björn Skifs på Bauhaus i Länna. Tänkte säga något lustigt om filmen Drömkåken men avstod. Hans och hans vackra frus minspel var inte så att säga lagda för ett skämt. Han är ju faktiskt händig i verkliga livet ! Fick en låååång blick av Lillbabs på en Ålands båt.
Jag har mött Steve Jobs bil vid the Mothership in Cupertino.
Slarvigt parkerad vid infinity loop utan registringsskylt, då fan boys, like myself, snodde skylten allt som oftast.
Jag har mött en hel del kända människor, bl.a. ett stort gäng nobelpristagare. Säkerligen mött en hel del andra kända personer, men jag känner antingen inte igen dem eller så anser jag de vara fullständigt ointressanta för att bry sig.
Steve Jobs bil dock… Tog en massa bilder på åket, som den skamlösa fan boy jag var på den tiden…
Snackat två gånger med nu bortgångne Stig Vig (sångare/basist Dag Vag) en gång på en rockklubb i Stockholm och en gång i en turnébuss när jag och en kompis hjälpte dem att hitta vägen till ett av deras gig i staden där jag bodde då. Supertrevlig båda gångerna!
För några år sen jobbade jag i butik när Dr. Alban stormade in och letade efter första bästa anställd att skälla ut. Där fick jag stå ett par minuter och låtsas höra vad han gormade om.
Jobbar i butik där vi jobbar med produkter som alla människor använder men i nästan uteslutande premiumsegment så genom åren har jag stött på och hjälp följande kändisar genom köpprocesser:
Anders Bagge
Stellan Skarsgård
Gry Forsell
Sarah Dawn finer
Christer Sandelin
Malou von Sievers
Dogge doggelito
Pallar inte beskriva alla, fråga om ni undrar om nån.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!