2022-06-17, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han heter Claes och gatan heter Istedgade.

John Lydon (Johnny Rotten) har bjudit mig på en öl i Los Angeles. Slå det om ni kan!
Även efternamnet är fel, han heter Elfsberg
Citera
2022-06-17, 13:58
Medlem
Jagersros avatar
Dansat med Linda Haglund på Malmen på 70 talet. Fräste åt Johannes Brost som limmade på min brud.
Såg nyligen Björn Skifs på Bauhaus i Länna. Tänkte säga något lustigt om filmen Drömkåken men avstod. Hans och hans vackra frus minspel var inte så att säga lagda för ett skämt. Han är ju faktiskt händig i verkliga livet ! Fick en låååång blick av Lillbabs på en Ålands båt.
Citera
2022-06-17, 13:59
Medlem
Smegmas avatar
Slagit ihjäl ett par bira med med Rolf Lassgård. Riktigt trevlig prick!
Citera
2022-06-17, 14:04
Medlem
vanartads avatar
Jag har mött Steve Jobs bil vid the Mothership in Cupertino.
Slarvigt parkerad vid infinity loop utan registringsskylt, då fan boys, like myself, snodde skylten allt som oftast.

Jag har mött en hel del kända människor, bl.a. ett stort gäng nobelpristagare. Säkerligen mött en hel del andra kända personer, men jag känner antingen inte igen dem eller så anser jag de vara fullständigt ointressanta för att bry sig.

Steve Jobs bil dock… Tog en massa bilder på åket, som den skamlösa fan boy jag var på den tiden…
Citera
2022-06-17, 14:12
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Slagit ihjäl ett par bira med med Rolf Lassgård. Riktigt trevlig prick!
Stämmer : Han är grymt trevlig. Kom i slang med honom på en hockey match. Helt avslappad. En stor karln både i kropp och knopp.
Citera
2022-06-17, 14:13
Medlem
Karmans avatar
Snackat två gånger med nu bortgångne Stig Vig (sångare/basist Dag Vag) en gång på en rockklubb i Stockholm och en gång i en turnébuss när jag och en kompis hjälpte dem att hitta vägen till ett av deras gig i staden där jag bodde då. Supertrevlig båda gångerna!
Citera
2022-06-17, 14:23
Medlem
qups avatar
En gång träffade jag en kändis med en frisbee rakt i huvudet. Vill inte outa vem då det är en nära vän.
Citera
2022-06-17, 14:27
Medlem
För några år sen jobbade jag i butik när Dr. Alban stormade in och letade efter första bästa anställd att skälla ut. Där fick jag stå ett par minuter och låtsas höra vad han gormade om.
Citera
2022-06-17, 14:31
Medlem
Träffat en hel del genom åren. Trevligast var:
Dregen
Björn Ranelid
Pernilla Wahlgren
Jerzy Sarnecki

I särklass mest osympatisk var självaste kungen. Men jag förlåter honom.

Vidrigast av alla var Dogge Doggelito. Saucedo är också rätt dryg.

Mest pinsam Doktor Alban.

Roligast var att tjuvlyssna på Mark Levengood och en annan bög som pratade om vilka bastu var bäst på Sats. Min fantasi skenade iväg…

Leila K är bara tragisk.
Citera
2022-06-17, 14:38
Medlem
Bankdosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup
En gång träffade jag en kändis med en frisbee rakt i huvudet. Vill inte outa vem då det är en nära vän.

Skogsturken? Vem varre som kasta?
Citera
2022-06-17, 14:59
Medlem
Jobbar i butik där vi jobbar med produkter som alla människor använder men i nästan uteslutande premiumsegment så genom åren har jag stött på och hjälp följande kändisar genom köpprocesser:

Anders Bagge
Stellan Skarsgård
Gry Forsell
Sarah Dawn finer
Christer Sandelin
Malou von Sievers
Dogge doggelito

Pallar inte beskriva alla, fråga om ni undrar om nån.
Citera
2022-06-17, 15:36
Medlem
Jobbat med Kakan Hermansson för längesen. Vi springer på varandra ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in