2022-06-16, 12:32
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Har träffat en drös med världskändisar. Var lite speciellt i början men den spänningen släppte ganska snabbt. Den första riktigt stora kändisen jag träffade var Britney Spears, för massa massa år sedan. Det var innan hon tappade det. Det var ganska hemskt att se och jag tror de flesta som kände henne lite mer personligen mer eller mindre var säkra på att det vilken dag som helst skulle stå att hon tagit livet av sig.

Så konstig som hon är idag var hon absolut inte förr. Hon var ganska reserverad, snäll och artig. Jag skulle nog vilja hävda att hon och Carola Häggkvist borde passat som vänner om de var unga samtidigt.
Jag blir förvånad över mig själv och att jag inte fanboy:ar ur. Men jag tror att det är för att jag träffar folk genom jobbet, lättare att vara Bogart när man kan gömma sig bakom jobbet.

Men en av mina kunder, han råkar sitta på min vägg, på en numrerad och signerad bild. Då var det svårt att hålla sig och jag kunde inte låta bli att visa bilden, och som jag hade hoppats tyckte han att det var helfestligt.

Men alla jag har träffat har varit supercool och som folk är mest.
Citera
2022-06-16, 12:38
Medlem
Fikat med C@t St€vens. Han gillade Wienerbröden jag tog med till mötet. År 2002 i Göteborg.
Citera
2022-06-16, 12:42
Medlem
Jag såg Abdi från Alingsås en gång på plattan! Sprang direkt fram och fråga autograf!
Citera
2022-06-16, 13:13
Medlem
dwgs avatar
Har träffat många, har bemött dom som vanlig folk och dessa har varit normala tillbaka utan nå hybris av kändisskap.

Har aldrig stött på B,C kändisar dokusåpa/influenser
Sen är det inget jag känner till då jag inte tillbringa min tid för att kolla på dessa.
Citera
2022-06-16, 15:28
Medlem
Hardlys avatar
Jag har festat med Spandau Ballet på nattklubb i London. Trevliga killar!
Citera
2022-06-16, 16:12
Medlem
Skakade hand med Donald Trump i Trump Tower i mitten av 80-talet.
Men det var ju innan han annonserat politiska ambitioner.
Artisten Liberace var med honom för en visning av huset.
Det var 1985.
Citera
2022-06-16, 16:17
Medlem
XtraXs avatar
På färjan Puttgarden- Rödby i tisdags såg jag plötsligt hockey ikonen Bengt-Åke Gustaf stå och botanisera bland vodka flaskorna i travelshop. Jag vågade inte säga nåt utan stirrade bara på honom i några sekunder.
Citera
2022-06-16, 16:33
Medlem
Stark-Senaps avatar
Mest kända måste vara Brad Pitt. Stod och beställde öl i baren när jag gick fram i samma ärende.
Verkade väldigt fötterna på jorden och trevlig.
Hade inte väntat det, men var nog för han var långt borta från alla dårar hemma i Kalifornien. Paparazzi, fans etc. Detta var på en liten klubb i en europeisk huvudstad. Han var där med ett par polare.
Citera
2022-06-16, 17:03
Medlem
Jonipoons avatar
Har träffat på följande:

Christer Fuglesang - Träffade på ett teknikevent, fick skakat hand och sagt hej men inte mer än så. Är nog ändå den person jag tycker är häftigast att få ha träffat, eftersom det innebär att jag skakat hand med en människa som varit i rymden.

Kungen - Fick endast sagt hej på ungefär en meters avstånd, men hamnade sedan på samma bild. Träffade på samma teknikevent som Christer Fuglesang var på.

Rickard Olsson - Fick skakat hand och sagt hej, samt snacka lite granna i samband med en intervju jag gjorde för GT i samband med Bingolotto.

Peter Mayhew - Träffade via en autografsignering på Sci-fimässan i Stockholm. Den enda kändis jag träffat som numera är död.

Robin Stjernberg - Fick syn på honom och hans tjej inne på nattklubben Push i Göteborg, gick fram och frågade ifall jag fick ta en selfie och han sa ja.

Lotta Engberg - Satt i samma berg-och-dalbanettåg på Liseberg, men fick inte hälsat.

Russell Crowe - Fick syn på honom inne i en nattklubb i Shanghai, när han gick nerför en trappa. Det var mycket folk och jag stod på ca 20 meters avstånd.
Citera
2022-06-16, 17:07
Medlem
Henriksss avatar
Lars Berghagen o Lill-Babs i bilen.
Wayne Gretzky i bilen.
Errol Norstedt back stage.
Grill-Anders i Vinslöv.
Alla mycket trevliga.
Citera
2022-06-16, 17:11
Medlem
Jag tar den mest ointressanta: Ingvar Carlsson aka Dojjan/Foten.

En gång statsminister, men var som vilken gubbe som helst. Mysig, artig och vänlig.

Har även råkat på Herr Löfvén i arbetssammanhang. Också mycket trevlig och alldaglig. Var precis i begynnelsen som partiledare så hade inte hunnit avsky honom allt för mycket just då.

Är en glappkäft så vill inte gå in i detalj för mycket om internationella kändisar och svenska kändisar som man träffat eller har bekantskap med, av risken att outa mig själv för hårt.
Citera
2022-06-16, 17:20
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Brian Setzer i Köpenhamn 2005.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in