Citat:
Ursprungligen postat av
nedboy
Har träffat en drös med världskändisar. Var lite speciellt i början men den spänningen släppte ganska snabbt. Den första riktigt stora kändisen jag träffade var Britney Spears, för massa massa år sedan. Det var innan hon tappade det. Det var ganska hemskt att se och jag tror de flesta som kände henne lite mer personligen mer eller mindre var säkra på att det vilken dag som helst skulle stå att hon tagit livet av sig.
Så konstig som hon är idag var hon absolut inte förr. Hon var ganska reserverad, snäll och artig. Jag skulle nog vilja hävda att hon och Carola Häggkvist borde passat som vänner om de var unga samtidigt.
Jag blir förvånad över mig själv och att jag inte fanboy:ar ur. Men jag tror att det är för att jag träffar folk genom jobbet, lättare att vara Bogart när man kan gömma sig bakom jobbet.
Men en av mina kunder, han råkar sitta på min vägg, på en numrerad och signerad bild. Då var det svårt att hålla sig och jag kunde inte låta bli att visa bilden, och som jag hade hoppats tyckte han att det var helfestligt.
Men alla jag har träffat har varit supercool och som folk är mest.