2023-02-27, 18:06
Medlem
Fenotyps avatar
Är det inte när man stöter på sådana här personer man vill införa lobotomi för ett visst klientel?
2023-02-27, 21:02
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Både falsk, psykiskt sjuk och har en intellektuell funktionsnedsättning. Varför bor hon inte på gruppboende? Eller varför inte någon form av stödperson från kommunen??
Så länge hon ej inser att hon behöver hjälp med sina problem, då kommer det ej hända något.
2023-02-28, 15:30
Medlem
Intressant smakprov på striptease på YT. Kanske inte så sexigt eller välkoreograferat, men intressant.
2023-02-28, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Intressant smakprov på striptease på YT. Kanske inte så sexigt eller välkoreograferat, men intressant.
Vaihelvete.
2023-02-28, 15:47
Medlem
T2Franks avatar
Det där är bara att rapportera. vore skönt att få bort henne från youtube och tiktok också.

Varför blev hon inte anmält för Falskt larm iomed sitt självmord meddelande som resulterade i ambulansen?

Jag polisanmälde henne och fler andra. Men det hände inget med det? Medans andra bloggare blir dömda för det
2023-02-28, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Vaihelvete.

https://www.youtube.com/watch?v=oMcV-3K-0zE

Jag vill inte påstå att hon rör sig särskilt smidigt, men det ser inte smärtpåverkat ut som om hon behöver forcera rörelser genom värk, vilket rimmar rätt illa med tidigare video där hon har sådan smärtproblematik att hon inte orkar gå ur sängen och behöver defekera på en handduk istället för att gå på toaletten. Det gör videon intressant.

Men skulle kunna förklaras av att hon "lånat" mer av sin cancersjuke kompis morfinpreparat.
2023-02-28, 20:46
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
https://www.youtube.com/watch?v=oMcV-3K-0zE

...

Det där var bisarrt. Är hon oskuld tro?
2023-02-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog

Jag tror inte hon är det, men något säger mig att ganska få har vågat sig in där. Jag påstår inte att hon är oattraktiv, men jag tror inte att hon är tillräckligt attraktiv för att uppväga för beteendet, så det har sannolikt inte vart mer än ett fåtal väldigt modiga individer som inte backat ur.

Jag tror att ligga med henne är mer av att bestiga Annapurna än mount Everest om man skall dra en jämförelse med bergsklättring. Mount everest är högst, mest känt, många har bestigit det, många har dött och det räknas som det coolaste. Annapurna är inte alls lika känt, inte lika högt, ganska få har försökt bestiga och 40% misslyckas inte bara, de dör. Väldigt få lyckas, och det ger inte alls samma cred som mt everest men är i själva verket mycket mycket värre.
2023-03-01, 11:29
Medlem
T2Franks avatar
Citat:

Det är läskigt. Kroppen är kvinnlig men sen har hon sminkat sig som en Lennart. Jag förstår inte vad som hände där.

Hen kanske inte är kvinna fullt ut. Det skulle förklara en hel del
2023-03-04, 18:48
Medlem
Såg att herr duktig har lagt upp ny video om Emelie.. Han verkar inte tröttna på henne haha!
2023-03-04, 21:24
Medlem
Citat:
Japp.
Hon är ju enligt egen utsago lesbisk, lesbiska är ju alltid oskuld.
2023-03-04, 21:46
Medlem
Vilken rolig video. Gillar den här sekvensen. Ser ut som hon får ett klarsynt ögonblick där och inser att kjolen nog inte kommer längre ner medan hon sitter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in