2023-03-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cunundrum
Vilken rolig video. Gillar den här sekvensen. Ser ut som hon får ett klarsynt ögonblick där och inser att kjolen nog inte kommer längre ner medan hon sitter.

Tycker synd om folk som prenumererar på hennes of och får sånt här trams för sina pengar. Lite bilder på henne i bh och fem olika filter och ett fult löshår. På sin höjd en bröstvårta.
Betalar folk verkligen för sånt när det finns gratis på nätet?
2023-03-09, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Tycker synd om folk som prenumererar på hennes of och får sånt här trams för sina pengar. Lite bilder på henne i bh och fem olika filter och ett fult löshår. På sin höjd en bröstvårta.
Betalar folk verkligen för sånt när det finns gratis på nätet?

Haha! Hade det inte varit för att jag vet att hon är helt jävla blåst, så hade jag trott att det var komik!

Hela grejen är stor humor egentligen och hade kunnat varit en sketch på SNL och en parodi. Ansiktsuttrycken, kroppsrörelserna, hennes kläder etc!

Är det någon som har gått igång och blivit kåt av detta så har man fan låg nivå på vad som får igång en.
2023-03-09, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag tror inte hon är det, men något säger mig att ganska få har vågat sig in där. Jag påstår inte att hon är oattraktiv, men jag tror inte att hon är tillräckligt attraktiv för att uppväga för beteendet, så det har sannolikt inte vart mer än ett fåtal väldigt modiga individer som inte backat ur.

Jag tror att ligga med henne är mer av att bestiga Annapurna än mount Everest om man skall dra en jämförelse med bergsklättring. Mount everest är högst, mest känt, många har bestigit det, många har dött och det räknas som det coolaste. Annapurna är inte alls lika känt, inte lika högt, ganska få har försökt bestiga och 40% misslyckas inte bara, de dör. Väldigt få lyckas, och det ger inte alls samma cred som mt everest men är i själva verket mycket mycket värre.

Skojar du? Hon ser ut som en ung Gunilla Persson!
2023-03-11, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Skojar du? Hon ser ut som en ung Gunilla Persson!

Glömde att jag var på Flashback där enbart tiopoängare får definieras som snygga.
2023-03-11, 12:29
Medlem
Citat:
Glömde att jag var på Flashback där enbart tiopoängare får definieras som snygga.

Smaken är som baken och som man brukar säga, skönhet ligger i betraktarens ögon!
2023-03-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Smaken är som baken och som man brukar säga, skönhet ligger i betraktarens ögon!

Jag påstår inte att hon är nån tiopoängare utan 6/10.
2023-03-12, 14:08
Medlem
spxrxts avatar
Hon var så rik, hon var så skuldfri, hon unnade sig.

Och nu idag söndag är allt slut. "Jag har bara knäckebröd hemma, jag handlade aldrig mat.. men jag tigger inte pengar det har jag inte gjort på över ett år"

Jo Bumbi, indirekt så tigger du mer eller mindre hela tiden. Du är ett misslyckade, 90% av dina följare väntar bara på ditt nästa fuck up. Tror hon på riktigt att 100-200 pers sitter inne på hennes live när kommentarerna är avstängda för att UMGÅS med henne?
2023-03-12, 22:35
Medlem
DayNites avatar
Enligt hennes senaste live så säger hon att hon tjänar 50 000 / månad , undrar varför FK inte tittar närmare på detta med tanke på alla som anmäler denna trasiga 36 åring som går på bidrag från staten samt drar in en hel del extra via sin OF + tiggeri på TT.
2023-03-13, 14:23
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

På en del andra ställen avdelningar här på flashback råder det hysteri över 1/10
poängare. Kanske sådana de skribenterna skulle få om objektet fortfarande levt
2023-03-13, 19:36
Medlem
Han killen hon är med i live som ”känt henne i 15 år” han är hemlös i Ängelholm. Så smart av henne att antagligen betalt han med en flaska vodka eller något för att snacka bra om henne.
2023-03-15, 00:07
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Han killen hon är med i live som ”känt henne i 15 år” han är hemlös i Ängelholm. Så smart av henne att antagligen betalt han med en flaska vodka eller något för att snacka bra om henne.

Hur vet du att han är hemlös 😳
2023-03-15, 19:40
Medlem
esetts avatar
Här är killen som var med och försvarade Bumbi på Youtube och Tiktok.

Christe* Lenne*ljung
*=r

https://www.facebook.com/christer.mar**
**=ek

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in