2023-08-16, 00:38
Medlem
TMac1s avatar
E de någon här inne som sitter på onlyfans material på Emelie bumbi.. mest nyfiken på vad hon lade ut som ändå hon fick/får många att prenumerera.
2023-08-16, 00:52
Citat:
Ursprungligen postat av TMac1
E de någon här inne som sitter på onlyfans material på Emelie bumbi.. mest nyfiken på vad hon lade ut som ändå hon fick/får många att prenumerera.

Varför kollar du inte själv, eller är du så sniken att du tycker att andra skall betala för dina nöjen?
2023-08-16, 00:55
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför kollar du inte själv, eller är du så sniken att du tycker att andra skall betala för dina nöjen?

Haha självklart inte, men man vet saker kan läcka ut o hittas, o kanske finns smartare person än mig dom kan hitta 😂

Sen nöje för mig att se hennes vad som nu finns, de finns inte på kartan, men man undrar vad som folk ha betalat för hon ska kunna tjäna vad hon gjort
2023-08-16, 01:18
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Det var ju det sjukaste

Då hade det funnits en dom på det. Då hade emelie varit målsägande, då hade vi hittat dom dokumenten.

Dvs. Detta finns inte.
2023-08-16, 02:03
Bannlyst
Citat:
Jisses! Sök hjälp. Vad har livet gjort med dig?

Ska jag söka hjälp som är lugn person?
Vill du ha din slipps målad svart eller?
Lugna för fan ner dig annars kan du själv fan ta söka hjälp.

Vi pratar om två monster . Inga trevliga människor.

ÖPPNA BECKONBERGA ASAP. släng in dom här två galna kvinnorna, kasta nyckeln.
De ska fan inte gå lösa på gator eller ha tillgång till internet.
Dom missbrukar det om och om och om och om igen. LÅS IN DOM PÅ PSYK förfan.

Sverige hade behövt mig som statsminister. Det hade blivit andra bullar åt kriminella
och sjuka människor hade fått vård i psykhem.

Det hade blivit ordning och reda.
Ingen hade behövt laga sprängda butiker, eller entre till folks hem.
Inga oskylldiga hade blivit skjutna heller.

Det hade blivit andra lagar, och militären hade fått rensa bland jävlarna.
Polis hade inte behövt bli utsatta för stenkastning och skit.
Dom hade haft fri tillgång till patroner i sina tjänstevapen som i usa. Med body cam.

Det måste bli hårda tag NU, innan vi blir Chicago 2, vi är på snabb fart mot att bli det.
Vi är redan nu europas farligaste land.

Med konstiga rävar och allt möjligt stört.
Senast redigerad av brittafittans 2023-08-16 kl. 02:10.
2023-08-16, 02:17
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
Ska jag söka hjälp som är lugn person?
Vill du ha din slipps målad svart eller?
Lugna för fan ner dig annars kan du själv fan ta söka hjälp.

Vi pratar om två monster . Inga trevliga människor.

ÖPPNA BECKONBERGA ASAP. släng in dom här två galna kvinnorna, kasta nyckeln.
De ska fan inte gå lösa på gator eller ha tillgång till internet.
Dom missbrukar det om och om och om och om igen. LÅS IN DOM PÅ PSYK förfan.

Sverige hade behövt mig som statsminister. Det hade blivit andra bullar åt kriminella
och sjuka människor hade fått vård i psykhem.

Det hade blivit ordning och reda.
Ingen hade behövt laga sprängda butiker, eller entre till folks hem.
Inga oskylldiga hade blivit skjutna heller.

Det hade blivit andra lagar, och militären hade fått rensa bland jävlarna.
Polis hade inte behövt bli utsatta för stenkastning och skit.
Dom hade haft fri tillgång till patroner i sina tjänstevapen som i usa. Med body cam.

Det måste bli hårda tag NU, innan vi blir Chicago 2, vi är på snabb fart mot att bli det.
Vi är redan nu europas farligaste land.

Med konstiga rävar och allt möjligt stört.

Förlåt, jag visste inte att du kände dem så väl, för du baserar väl inte dina åsiter efter vad du set på skärmen?
2023-08-16, 02:19
Citat:
Ursprungligen postat av TMac1
Haha självklart inte, men man vet saker kan läcka ut o hittas, o kanske finns smartare person än mig dom kan hitta 😂

Sen nöje för mig att se hennes vad som nu finns, de finns inte på kartan, men man undrar vad som folk ha betalat för hon ska kunna tjäna vad hon gjort

Ja du, det är en sjuk värld vi lever i. En sjuk människa säljer bilder på sig själv till sjuka människor som betalar kolla på dem. Vem är sjukast?
Senast redigerad av Goldentie 2023-08-16 kl. 02:21.
2023-08-16, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevir
Bumbis största fan som sitter på flera konton om henne, bla supportaintefrans men även bumbis_röda_tråd/blundaintenu. Hon raderar kommentarer och blockar konton som vet att det är hon bakom kontona för hon vill väl va anonym också😂 hon lägger 24/7 av sin vakna tid på Emelie så skulle vilja säga att hon har mer problem än vad Emelie har själv. Ryktas även att hon fått besöksförbud på sig efter att åkt ned till Ängelholm för att hitta bumbi
Hur vet du säkert att det är Carro bakom tex Bumbis_röda_tråd?
2023-08-16, 10:13
Medlem
desammlass avatar
Citat:
FYFAN VILKEN kossa, usch
Hoppas ingen man behöver lida av hennes närvaro. Jag menar denna feta psyksjuka kossan är väl
självklart singel? hoppas fan det

Citat:
Ursprungligen postat av Ver1212
Hur vet du säkert att det är Carro bakom tex Bumbis_röda_tråd?

om man blockar folk för att man skriver vem de är så bevisar de starkt vem de är
2023-08-16, 10:25
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ja du, det är en sjuk värld vi lever i. En sjuk människa säljer bilder på sig själv till sjuka människor som betalar kolla på dem. Vem är sjukast?

Ja du bra fråga..först vill man skylla på personen som säljer dom, men sen så vill man mer skylla på dom som köper så personen kan fortsätta sälja, men skulle i slutändan svara båda parter..
2023-08-16, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
om man blockar folk för att man skriver vem de är så bevisar de starkt vem de är

Fast där måste jag säga att det kan man inte utesluta. Du är liiiiite väl långdraget. Jag skulle nog rekommendera dig att luska vidare innan du förhastat kastar information som inte är sann.
2023-08-16, 11:12
Medlem
Citat:
FYFAN VILKEN kossa, usch
Hoppas ingen man behöver lida av hennes närvaro. Jag menar denna feta psyksjuka kossan är väl
självklart singel? hoppas fan det

Att man måste gå på personangrepp och kalla andra för kossa.. du lever upp till ditt användarnamn iaf, bitterfittan! Är din f*tta bitter för att du inte fått ett ligg på länge och måste trycka ner personer som du inte har någon koppling till?
Vad har hon Carro gjort dig? Denna tråden handlar om bumbi, inget annat. Är de så att du bitterfittan är bitter för att Carro har mer ligg än dig? 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in