2023-12-29, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Det är kvar men går inte hitta via appen
Sök på "Emeliebumbi1 twitch" via en webbläsare så hittar du.

Tack snälla! Hittade.
2023-12-29, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Nu är det totalt psykbryt inne på Twitch hon gapar och svär som aldrig förr, komik på hög nivå.

Skrattar så jag nästan kissar på mig.. 😅

Är hon verkligen så rubbad eller är hon desperat efter tittare och att hålla den här tråden levande?
2023-12-29, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Är hon verkligen så rubbad eller är hon desperat efter tittare och att hålla den här tråden levande?

Hon är psykiskt sjuk, precis som hennes galna mamma som sitter på ett hem och ruttnar. Emelie kommer hamna där en vacker dag med. Vore gulligt fall hon hamnade på samma hem som tokmamman.
2023-12-29, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon är psykiskt sjuk, precis som hennes galna mamma som sitter på ett hem och ruttnar. Emelie kommer hamna där en vacker dag med. Vore gulligt fall hon hamnade på samma hem som tokmamman.

Ja men kommer allt ifrån hennes sjukdom eller kan hon ha upptäckt ett samband mellan hennes beteende och hur mycket det pratas om henne?
Som i hennes hjärna verkar betyda att hon är kändis och därför brer hon kanske på lite extra.
Vem vet vad som händer i hennes huvud så det lär vi aldrig få svar på.

För helt ärligt, hur många skulle skriva här ifall hon la ner sina lives helt?
2023-12-29, 18:59
Medlem
Någon mer än jag som funderar på vad beroendemottagningen i Helsingborg tycker om att hon spelar, inte funderar på att sluta spela och ljuger som fan? Jag skulle då aldrig kontakta info.asdr@helsingborg.se för att berätta sanningen *blink blink*
2023-12-29, 19:21
Medlem
Luzzjes avatar
Nu hänger hon ut sin ”flickvän” Julia igen på instastory, finns också att se här: https://vm.tiktok.com/ZGeYAvXdr/

Nu är pengarna slut och nu bråkar hon med Julia för att få tillbaka så hon kan spela upp dom också. The circle of life.
2023-12-29, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BastaTingsratten
Någon mer än jag som funderar på vad beroendemottagningen i Helsingborg tycker om att hon spelar, inte funderar på att sluta spela och ljuger som fan? Jag skulle då aldrig kontakta info.asdr@helsingborg.se för att berätta sanningen *blink blink*

Jättebra! Jag mailade överförmyndaren och förvaltaren idag, och ska skicka klipp från hennes live igår och idag också till dem. 😁
2023-12-29, 21:57
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen-1
Jättebra! Jag mailade överförmyndaren och förvaltaren idag, och ska skicka klipp från hennes live igår och idag också till dem. 😁

Har du fått någon respons? Förvaltaren brukar svara rätt så ”trevligt”.
2023-12-30, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Ja men kommer allt ifrån hennes sjukdom eller kan hon ha upptäckt ett samband mellan hennes beteende och hur mycket det pratas om henne?
Som i hennes hjärna verkar betyda att hon är kändis och därför brer hon kanske på lite extra.
Vem vet vad som händer i hennes huvud så det lär vi aldrig få svar på.

För helt ärligt, hur många skulle skriva här ifall hon la ner sina lives helt?
Jag tror absolut sociala medier gjort det värre. Men ja hon är sjuk. Och ensam. Både psykiskt sjuk och spelberoende tillsammans med en if diagnos.
2023-12-30, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Har du fått någon respons? Förvaltaren brukar svara rätt så ”trevligt”.
Nej men skickade ju idag så dem lär ju se det på tisdag typ så det märks, ja jag vet dem har blivit sura innan men jag bryr mig inte överhuvudtaget.😁
2023-12-30, 00:54
Medlem
Devonias avatar
Hon tror hon är känd, vill vara känd, intalar sig om att hon är känd. Hon pratar om att nu ”kostar det” att kontakta henne, för vad det nu kan vara (foton, prata med)?

Hon är så långt uppkörd i sitt ego att hon inte bryr sig om hur hon framstår som människa. De flesta ser ju henne som pillerpundare, mytoman, lögnerska, spelmissbrukare och narcissist. Hon har tyvärr inte kapacitet att se den sidan av sig själv utan gör sig sin egen sanning.

Hon har berättat om sin jobbiga uppväxt. Med en sjuk mamma, frånvarande pappa, fosterhem och flera diagnoser är ju livet inte lätt. Men jag undrar om hon nånsin behövt stå till svars för dumheter hon gjort, ljugit och utnyttjat. För jag tror ju de egenskaperna suttit i längre än hennes piller- och spelmissbruk. Kanske diagnoserna och hennes personlighet fått fritt spelrum för att folk runt omkring henne tyckt synd om henne. Väldigt tragiskt i så fall, för idag är hon ju lämnad åt sig själv och förstår inte konsekvenserna av sitt beteende.

Som hon beter sig så är all uppmärksamhet bra, även om den är dålig. För det är alltid synd om Dumbi, enligt henne själv. Jag kommer osökt att tänka på Hjalmar Söderbergs -
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst.”

Känd till vilket pris som helst!
2023-12-30, 03:38
Medlem
Vilken skräll att när det ska börjas spelas igen så ska det hängas ut folk, krävas tillbaka skulder och tiggas swish. Tror jag sett den här filmen förut med Bumbi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in