2024-01-28, 11:42
  #5509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Jag har en annan fråga, om det nu är så svårt att bli tvångsvårdad i Sverige, hur kommer det sig att en mycket mer stabil,hälsosam,ödmjuk,trevlig och självförsörjande person som den här herren Ijo Choilsk kan bli det ett flertal gånger p.g,a sin bipolära sjukdom?

Har sett han bli hämtad från ett café av polis när han inte tagit sina sprutor som han skulle o.s.v
Killen blir manisk och beter sig barnsligt i mellan varven, men han är absolut inget problem för samhället eller skadar dina medmänniskor.

Bumbi är i SJUKT mycket sämre skick än vad Ijo någonsin kommer att bli.
Hur kan det skilja sig så enormt mycket från dessa 2 individer angående vården?
Hade Ijo betett sig hälften så efterblivet som drottningen av dagcenter gör,skulle han säkert bli inlåst förevigt.

Bumbi har ju även utvecklingsstörning samt schizofreni utöver sin bipolära sjukdom.

https://vm.tiktok.com/ZGervW3Ju/

https://vm.tiktok.com/ZGervbofT/

(För er utan TikTok.)

https://imgur.com/a/cRzTUpo

https://imgur.com/a/oiUExfo

VÅRDEN GÖR OM OCH GÖR RÄTT! LÅS IN DUMBI OMGÅENDE!!

Jag har personligen bipolär sjukdom, men kan säga jag är långtifrån lika tappad som queen of trash. Jag är heller inte en elak skata. Jag kanske inte alltid är på topp, men mitt dåliga mående går definitivt inte ut över omvärlden. Mer än att jag kanske babblar lite mycket när jag är manisk. Men sen tar jag även mina mediciner som jag ska & jag vill må bra och jag vill iaf försörja mig själv och bidra till samhället.

Bumbi får alla med diagnoser att se jävligt dåliga ut bara för att hon aldrig har fått lära sig hur man beter sig. Hon använder sina diagnoser när det gynnar henne och vid nästa tillfälle har hon helt plötsligt inte en endaste diagnos.

P.s. enligt Bumbi själv lider hon av utvecklingsstörning och schizofreni men hon menar på att fk måste ha missuppfattat den bipolär delen, enligt henne är det ngt hon aldrig diagnostiseras med. Men vad vet jag, hon ljuger mer än vad hon talar sanning, så jävla svårt att veta med henne.
__________________
Senast redigerad av PsychoBlonde 2024-01-28 kl. 11:45.
2024-01-28, 11:44
  #5510
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag hoppas verkligen att det som sas i liven igår - stämmer. Ni som var där vet förstås vad jag pratar om. Något som skulle hända vid en viss tid idag. Vill inte skriva ut för mycket information ifall ragatan är här inne och läser.

Hoppas även att den/det/va? (Försöker göra det svårt för Bumbi) ser igenom hennes ”fasad”.

Har jag missat något skit intressant nu genom att vara offline från sociala medier igår ikväll? 😬
2024-01-28, 11:49
  #5511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Det lilla fraggelslottet rasar nu.

Denna kvinna ville bli skönhetsdrottning ( oklart vilken titel ) och resa.

Kvinnan sökte till 7 TV-program.

Nu måste hon avsluta OF, tigger 25 kr osv

Och sitter med skabbigt hår, ensam och skriker ”Goooood morgon”

Antar att det inte gick vidare värst med skönhetsdrottning delen, för gällande att vara med i tv program borde ju alla veta hur bra det gick, dvs absolut inte alls. Trodde hon var en superkändis efter att ha synts 5 min i outsiders, som är eyy program ingen tänker på i dagens läge. Gick inte bra i Arga restaurangen heller, fick laga vad hon ville men serverade lika fan bränd mat. & hennes sångkunskaper är inte heller något att skryta med.

Lite tragiskt att hon är så otroligt kåt på att vara en kändis men det enda hon lyckats med är att bli ökänd. Måste skava rätt mycket varje kväll hon lägger sig för att sova.
2024-01-28, 11:52
  #5512
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Har jag missat något skit intressant nu genom att vara offline från sociala medier igår ikväll? 😬

Nä egentligen inte. Det var en kvinna som sa i en live när dom diskuterade Bumbi att hon fått tag i någon psykiatriambulans i Malmö (tror jag). Denna skulle då åka till Ängelholm för att göra ett kungligt besök hos vår drottning nu vid 11-tiden idag.

Bumbi skriver lägligt nog att hon är med sina systrar hela dagen. Hennes syster la upp en bild att hon solar på en sandstrand. Vet inte vad sanningen är. Systerns bild kan ju vara gammal. Eller så ljuger allas vår Bumbi (som vanligt).

Liven från igår finns på häxan surtant på youtube om du vill kika. Men den är typ 4h lång 😂
2024-01-28, 11:52
  #5513
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Antar att det inte gick vidare värst med skönhetsdrottning delen, för gällande att vara med i tv program borde ju alla veta hur bra det gick, dvs absolut inte alls. Trodde hon var en superkändis efter att ha synts 5 min i outsiders, som är eyy program ingen tänker på i dagens läge. Gick inte bra i Arga restaurangen heller, fick laga vad hon ville men serverade lika fan bränd mat. & hennes sångkunskaper är inte heller något att skryta med.

Lite tragiskt att hon är så otroligt kåt på att vara en kändis men det enda hon lyckats med är att bli ökänd. Måste skava rätt mycket varje kväll hon lägger sig för att sova.
I
Nån länk till restauranggrejen?
2024-01-28, 12:21
  #5514
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Läser man alla dina andra inlägg så framgår det ju rätt tydligt att du inte mår bra. Du skriver själv att du har varit inlåst på psyk, att du upplever att ingen tycker om dig etc etc.

Varvat med trollande på rätt hög nivå till att diskutera UFC och hävda att du är kvinna och har en fru. Sen går du tillbaka till att vara ensam men du brukar ringa polisen på misstänkta rattfyllon.

För att sen kommentera utifrån en mans perspektiv i trådar som gäller män och manlighet.

Du och bumbi har nog mer gemensamt än du tror. Även om ni inte känner varandra så är ju betandet rätt lika. Du kanske också är bipolär.

Har du läst allihop?

I eftermiddag ska jag och Emelie vinna JACKPOTTEN
2024-01-28, 12:36
  #5515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
I
Nån länk till restauranggrejen?

Nej, men om jag inte minns helt åt helvete så kan den finnas här någonstans i tråden. Eller så kan jag ha sett klippet på tiktok. Hade jag haft klippet hade jag länkat det. Andres spottar ut hennes mat 🤣
Men så vet ju hon ju inte ens hur man kokar pasta så är inte förvånad.
2024-01-28, 12:38
  #5516
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Jag har personligen bipolär sjukdom, men kan säga jag är långtifrån lika tappad som queen of trash. Jag är heller inte en elak skata. Jag kanske inte alltid är på topp, men mitt dåliga mående går definitivt inte ut över omvärlden. Mer än att jag kanske babblar lite mycket när jag är manisk. Men sen tar jag även mina mediciner som jag ska & jag vill må bra och jag vill iaf försörja mig själv och bidra till samhället.

Bumbi får alla med diagnoser att se jävligt dåliga ut bara för att hon aldrig har fått lära sig hur man beter sig. Hon använder sina diagnoser när det gynnar henne och vid nästa tillfälle har hon helt plötsligt inte en endaste diagnos.

P.s. enligt Bumbi själv lider hon av utvecklingsstörning och schizofreni men hon menar på att fk måste ha missuppfattat den bipolär delen, enligt henne är det ngt hon aldrig diagnostiseras med. Men vad vet jag, hon ljuger mer än vad hon talar sanning, så jävla svårt att veta med henne.

Det är vidrigt att bevittna hur hon utnyttjar varje aspekt av sina diagnoser när det passar henne och en annan sak som är små roligt, hon tjatar och skriker om att hon inte tar droger då är skiten verkligen värre än man verkligen trott innan.

Beter man sig så nykter behöver man verkligen låsas in för allas bästa.
Men både ni och jag vet redan sanningen hon är en pundare som glider på sina diagnoser.

Idag så börjar hon dagen med att börja ljuga om att hon är med sina systrar och hundarna.
Suck, dom är utomlands.😂👍

Fan vad jobbigt att vara drottningen av dagcenter.
Alla lögner synas lika fort hon öppnar den ruttna truten.

P.s jag inväntar ett mail jag misstänker kommer under morgondagen, med FÖRHOPPNINGSVIS lite rolig information. Delar det givetvis direkt om det är något av roligt värde för tråden. D.s
2024-01-28, 12:38
  #5517
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Ta dina mediciner och sov.

Uppenbart efter dina senaste dagars inlägg att du är i något skov. Vänd dig till psykavdelningen här på flashback. De kan kan säkert ge tips hur man förhindrar den här typen av maniska skov du har just nu
https://youtu.be/bkGJ7BvAVDs?t=15
2024-01-28, 12:39
  #5518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nä egentligen inte. Det var en kvinna som sa i en live när dom diskuterade Bumbi att hon fått tag i någon psykiatriambulans i Malmö (tror jag). Denna skulle då åka till Ängelholm för att göra ett kungligt besök hos vår drottning nu vid 11-tiden idag.

Bumbi skriver lägligt nog att hon är med sina systrar hela dagen. Hennes syster la upp en bild att hon solar på en sandstrand. Vet inte vad sanningen är. Systerns bild kan ju vara gammal. Eller så ljuger allas vår Bumbi (som vanligt).

Liven från igår finns på häxan surtant på youtube om du vill kika. Men den är typ 4h lång 😂

Hon sitter 100% och trycker hemma I lägenheten men vill få det att se ut som att det inte är någon idé att åka hem till henne. Hon är så genomskinlig med sina lögner... Kan betta mitt liv på att hon inte är på någon shoppingtur med sina systrar. Varför i hela helvetet skulle dom villa visa upp det spektaklet för sina vänner. Men återigen, svårt att vara helt säker när det gäller henne.
2024-01-28, 12:44
  #5519
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Det är vidrigt att bevittna hur hon utnyttjar varje aspekt av sina diagnoser när det passar henne och en annan sak som är små roligt, hon tjatar och skriker om att hon inte tar droger då är skiten verkligen värre än man verkligen trott innan.

Beter man sig så nykter behöver man verkligen låsas in för allas bästa.
Men både ni och jag vet redan sanningen hon är en pundare som glider på sina diagnoser.

Idag så börjar hon dagen med att börja ljuga om att hon är med sina systrar och hundarna.
Suck, dom är utomlands.😂👍

Fan vad jobbigt att vara drottningen av dagcenter.
Alla lögner synas lika fort hon öppnar den ruttna truten.

P.s jag inväntar ett mail jag misstänker kommer under morgondagen, med FÖRHOPPNINGSVIS lite rolig information. Delar det givetvis direkt om det är något av roligt värde för tråden. D.s

Ja man måste ju ljuga! Det är viktigt. Man kan inte starta dagen utan att ljuga! Inte Bumbi i alla fall. Systern lägger upp att hon är på en sandstrand men Bumbi är minsann där med hundarna och deras vänner. Jo tjena.

Vad roligt! Hoppas att du får det där mejlet. 🙏 Är mycket spänd på vad det kan vara!
2024-01-28, 12:49
  #5520
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja man måste ju ljuga! Det är viktigt. Man kan inte starta dagen utan att ljuga! Inte Bumbi i alla fall. Systern lägger upp att hon är på en sandstrand men Bumbi är minsann där med hundarna och deras vänner. Jo tjena.

Vad roligt! Hoppas att du får det där mejlet. 🙏 Är mycket spänd på vad det kan vara!

Mitt andra konto får jag tillgång till under dagen, kan skriva dm därifrån då. 💪

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in