Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoBlonde
Jag har personligen bipolär sjukdom, men kan säga jag är långtifrån lika tappad som queen of trash. Jag är heller inte en elak skata. Jag kanske inte alltid är på topp, men mitt dåliga mående går definitivt inte ut över omvärlden. Mer än att jag kanske babblar lite mycket när jag är manisk. Men sen tar jag även mina mediciner som jag ska & jag vill må bra och jag vill iaf försörja mig själv och bidra till samhället.
Bumbi får alla med diagnoser att se jävligt dåliga ut bara för att hon aldrig har fått lära sig hur man beter sig. Hon använder sina diagnoser när det gynnar henne och vid nästa tillfälle har hon helt plötsligt inte en endaste diagnos.
P.s. enligt Bumbi själv lider hon av utvecklingsstörning och schizofreni men hon menar på att fk måste ha missuppfattat den bipolär delen, enligt henne är det ngt hon aldrig diagnostiseras med. Men vad vet jag, hon ljuger mer än vad hon talar sanning, så jävla svårt att veta med henne.
Det är vidrigt att bevittna hur hon utnyttjar varje aspekt av sina diagnoser när det passar henne och en annan sak som är små roligt, hon tjatar och skriker om att hon inte tar droger då är skiten verkligen värre än man verkligen trott innan.
Beter man sig så nykter behöver man verkligen låsas in för allas bästa.
Men både ni och jag vet redan sanningen hon är en pundare som glider på sina diagnoser.
Idag så börjar hon dagen med att börja ljuga om att hon är med sina systrar och hundarna.
Suck, dom är utomlands.😂👍
Fan vad jobbigt att vara drottningen av dagcenter.
Alla lögner synas lika fort hon öppnar den ruttna truten.
P.s jag inväntar ett mail jag misstänker kommer under morgondagen, med FÖRHOPPNINGSVIS lite rolig information. Delar det givetvis direkt om det är något av roligt värde för tråden. D.s