När det kommer till bumbi och folk som drar försvaret tänk på att hon har sina funktionshinder, så tänker jag det finns något som heter manipulera och spela dum när det passar. Förlåt om jag spräckte bubblan för många som tror att bumbi är en fallande vilsen ängel, men jag har aldrig sett någon som skiter i andras känslor och tankar, samt ljuger så mycket så hon tror bokstavligen att hon jämt är i fara. Ärligt talat varför blundar hennes kommun kring denna människa som ibland orkar inte leva mer?
Eller hennes systrar? Eller hennes kompisar?
Är det för uppmärksamhet? Men grattis Emelie, du har nu all uppmärksamhet från alla håll och kanter. Nu då? Vad är nästa grej?
Jag vet inte om jag får svar på dessa frågor eller funderingar. Men en sak vet jag, ingen vill hjälpa någon som inte vill ha hjälp!
Här är några sekunder av hur hon lät under liven, självklart önskade hon även att alla skulle dö i cancer med. Få se om jag klipper ihop resten efter nyår.
Nu blir det fira hela helgen tur man har gott om vänner och inte minst massa cashicashi!
Här är några sekunder av hur hon lät under liven, självklart önskade hon även att alla skulle dö i cancer med. Få se om jag klipper ihop resten efter nyår.
Nu blir det fira hela helgen tur man har gott om vänner och inte minst massa cashicashi!
Få se om hon kommer lajv nåt mer ikväll, modigt i så fall. Hon gör sig inte populär precis. Hon har satt sig på för lite höga hästar, fallet blir långt när hon ramlar av.
Hon har nog fått in så många anmälningar på sitt twitch-konto att dom har ”shadowbannat” henne, alltså gjort det mycket svårare att hitta hennes konto osv på själva twitch - just eftersom hon inte direkt är content dom vill ha där. En riktig banning kommer nog närsomhelst.
Amazon är väldigt hårda och man får inte sitta och skrika och gapa, spela roulette eller hota sina följare med diverse.