2023-12-30, 05:11
Medlem
Matt-Skys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Vilken skräll att när det ska börjas spelas igen så ska det hängas ut folk, krävas tillbaka skulder och tiggas swish. Tror jag sett den här filmen förut med Bumbi

Ja, tyvärr så är det precis så. Samma mönster om och om igen. Jag följer detta spektakel bara för att hon är så otroligt elak samt lågbegåvad. Vet dock inte hur lång tid det kommer att ta innan någon faktiskt får ner henne på jorden, men ja... Det får väl vi se
2023-12-30, 07:30
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matt-Sky
Ja, tyvärr så är det precis så. Samma mönster om och om igen. Jag följer detta spektakel bara för att hon är så otroligt elak samt lågbegåvad. Vet dock inte hur lång tid det kommer att ta innan någon faktiskt får ner henne på jorden, men ja... Det får väl vi se

Bra skrivet så är det!

Om man följt henne ett tag så inser man snabbt hur förbaskat falsk, elak och manipulativ hon är.

Även hur mycket hon ljuger och hur hon utnyttjar och bränner folk runt sig när hon inte får sin vilja igenom. Det är bara hon själv som räknas.

Jag tror Emelie innerst inne vet att hon inte är det minsta känd, däremot ÖKÄND och extremt illa omtyckt av tusentals människor.

Jag tror inte det finns någon i Sverige som skämt ut sig lika mycket som Emelie gjort online.

Om jag var i hennes sits hade jag flytt utomlands och kastat mobilen i havet, bytt namn samt plastikopererat mitt ansikte så ingen kunde känna igen mig.
Senast redigerad av Miy 2023-12-30 kl. 07:47.
2023-12-30, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Om jag var i hennes sits hade jag flytt utomlands och kastat mobilen i havet, bytt namn samt plastikopererat mitt ansikte så ingen kunde känna igen mig.
Allt det där skulle för det första kräva en självinsikt som Dumbi är i total avsaknad av,
för det andra skulle det krävas en sådan mängd pengar (för plastikoperationerna) att det vore totalt ouppnåligt för en spelmissbrukare som hon...

Nej, vi får nog avnjuta att favoritfilmen går i repris några gånger ytterligare
Senast redigerad av Frasselagesen 2023-12-30 kl. 09:33.
2023-12-30, 11:24
Medlem
Luzzjes avatar
Som ni säger har den här filmen gått förut. Vilken uppföljare är det nu.. 5? 10?

Det är riktigt sorgligt att se hur hennes världsbild och självbild är vriden och sjuk. Jag hoppas verkligen hon får den hjälp hon behöver. Och för det måste hon bort från sociala medier.

Emelie behöver bo på ett hem med personal som hjälper henne med allt. Som väcker henne i tid, som lägger fram vad hon ska ha på sig kvällen innan. Som föräldrarna hon aldrig hade.

Idag är godis- (ni vet vad jag menar) och spelabstinensen stor. Arg som ett bi i kommentarerna på Klandervärds live.
2023-12-30, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Allt det där skulle för det första kräva en självinsikt som Dumbi är i total avsaknad av,
för det andra skulle det krävas en sådan mängd pengar (för plastikoperationerna) att det vore totalt ouppnåligt för en spelmissbrukare som hon...

Nej, vi får nog avnjuta att favoritfilmen går i repris några gånger ytterligare

Det räcker att hon inte är live med filter, så känner folk inte igen henne.
2023-12-30, 12:16
Medlem
vichy6s avatar
Hon uppskattade sin fina rant så mycket att hon vill bjuda på den på IG.

Alla fula ord var enligt henne humor av högsta kvalitet.

Hon spelade kort med en animerad dealer 😱
2023-12-30, 14:00
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hon uppskattade sin fina rant så mycket att hon vill bjuda på den på IG.

Alla fula ord var enligt henne humor av högsta kvalitet.

Hon spelade kort med en animerad dealer 😱

Ja ett typiskt exempel på hur Bumbsan försöker rädda upp situationen när hon skämt ut sig rejält.

På sätt och vis har hon ändå rätt, det är rejäl humor att se hennes tafatta försök att rädda ansiktet medans hon egentligen bara skämmer ut sig ännu mer.

Hon är på en tolvårings nivå mentalt, lika trotsig med.

Ängelholms kommun borde reagera, detta spektakel kommer sluta i någon form av vansinnesdåd.
2023-12-30, 14:03
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Ja ett typiskt exempel på hur Bumbsan försöker rädda upp situationen när hon skämt ut sig rejält.

På sätt och vis har hon ändå rätt, det är rejäl humor att se hennes tafatta försök att rädda ansiktet medans hon egentligen bara skämmer ut sig ännu mer.

Hon är på en tolvårings nivå mentalt, lika trotsig med.

Ängelholms kommun borde reagera, detta spektakel kommer sluta i någon form av vansinnesdåd.

Det tror jag inte.

Men det finns ju tydliga tecken på att hon inte ska hålla på med ”media”

Och visst eldas hon på när hon får uppmärksamhet. Där borde anhöriga gå in.

Lite förvånad om Julia Söt inte anmält henne.
2023-12-30, 14:53
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Det tror jag inte.

Men det finns ju tydliga tecken på att hon inte ska hålla på med ”media”

Och visst eldas hon på när hon får uppmärksamhet. Där borde anhöriga gå in.

Lite förvånad om Julia Söt inte anmält henne.

Anhöriga (hennes ”systrar”) checkade ut totalt när hon fick förvaltare. Dom förbarmade sig över henne och lät henne fira jul där men sen kom hon hem och spelade och satt i live och snackade skit om dom direkt. Jag tror tyvärr dom inte orkar med henne.
2023-12-30, 14:54
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Anhöriga (hennes ”systrar”) checkade ut totalt när hon fick förvaltare. Dom förbarmade sig över henne och lät henne fira jul där men sen kom hon hem och spelade och satt i live och snackade skit om dom direkt. Jag tror tyvärr dom inte orkar med henne.

Är de halvsyskon?
2023-12-30, 14:57
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Är de halvsyskon?

Fostersyskon. Emelies mamma blev av med vårdnaden och Emelie hamnade hos diverse fosterfamiljer genom hennes uppväxt. Jag tror hon bodde längst hos denna med systrarna.
2023-12-30, 14:58
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Fostersyskon. Emelies mamma blev av med vårdnaden och Emelie hamnade hos diverse fosterfamiljer genom hennes uppväxt. Jag tror hon bodde längst hos denna med systrarna.

Aaah oki. Tack för svar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in