2022-10-06, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Du ska helt klart sälja av det helst idag!
Iaf innan content imorgon.

Dessa typ av spelare kommer droppa när folk uppgarderar sitt lag.

Förmodligen kommer en stor market crash om 1,5 till 3 v som även påverkar high end markanden rejält.

tips på investeringar? ligger 84 lite lågt? (2.2k)
IF-kort?

just nu köper jag kort för discard och säljer med vinst på 200 coins, ingenting men ger lite kapital

tvekar kring wl... alla tryhards kommer vara där och man lär väl få grinda en hel helg bara för att få discard-value i paketen... jag tycker inte WL är kul, det är endast rewards jag vill åt
Citera
2022-10-06, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
IF-kort?

just nu köper jag kort för discard och säljer med vinst på 200 coins, ingenting men ger lite kapital

tvekar kring wl... alla tryhards kommer vara där och man lär väl få grinda en hel helg bara för att få discard-value i paketen... jag tycker inte WL är kul, det är endast rewards jag vill åt

Fodder är ingen bra ide med tanke på MM ikväll och Rivals Rewards på dagen + kommer öppnas mycket paket fredag.

Jag har köpt på mig 60st IF till discard(en av varje) .

Om man köper IF på bid så kan man ju ha 30st liggande tex hade 10 Deulofeu som jag sålde igår med en vinst på 260k. Har även 5 Delot och 10st Maffeo.

Kan återkomma med vilka jag ska köpa på mig från denne veckas totw.

Bara att kvala och sen inte ens ta WL seriöst ger ju en riktigt bra rewards såhär tidigt i spelet!

Jag kommer förmodligen bara lösa 9 /11 vinster för har massa annat att göra i helgen. Skulle man få ihop bara 5 vinster ger det väldigt bra rewarda endå.
Citera
2022-10-06, 08:59
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
IF-kort?

Wl kommer nog va väldigt tufft i helgen + folk kommer visa sin sämsta sida
Pausa , maska , dryga med målfirande
Köra snodden mm
Nog inga som kommer hoppa i första taget

Å den känslan vill man inte åt i början av spelet. Lätt man tappar känslan då
+ gameplay kan ju extremt segt eftersom många inne på spelet under helgen

Men e du sugen så kör ⚽️
Citera
2022-10-06, 17:04
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Får verkligen inte lågt pressade skott att fungera. Det blir någon lös variant som bara landar helt fel. Hur går ni till väga?
Citera
2022-10-06, 17:29
Medlem
Lite ny på det här med FUT. Vilket är snabbaste sättet att få så bra lag som möjligt? Kör mest squaf battle för tillfället.
Sen hur investerar man bäst 20k?
Citera
2022-10-06, 17:48
Medlem
Någon som vill avverka bronstrupp achievement med mig?
Citera
2022-10-06, 18:27
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Har ej köpt spelet ännu.
Finns det någon nyhet i karriärläge?
Citera
2022-10-06, 19:26
Medlem
sonofnatures avatar
Gött dijk från mm

Piss paket tänkte först
Sen sista öppna den 82+
Van Dijk
200.000+ ⚽️
Citera
2022-10-06, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Gött dijk från mm

Piss paket tänkte först
Sen sista öppna den 82+
Van Dijk
200.000+ ⚽️

Han är helt fantastisk i år!
Just nu tok dyker marknaden pga RTTG såg bättre än väntat ut och Sterling var billigare än väntat.

Men lär stiga igen efter content på fredag.
Citera
2022-10-06, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Får verkligen inte lågt pressade skott att fungera. Det blir någon lös variant som bara landar helt fel. Hur går ni till väga?

du bör gå in o deaktivera timed shots i menyerna för att att låga pressade skott ska funka, tror jag
Citera
2022-10-07, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janssons87
Lite ny på det här med FUT. Vilket är snabbaste sättet att få så bra lag som möjligt? Kör mest squaf battle för tillfället.
Sen hur investerar man bäst 20k?

Det kom många silver i med MM igår.

Gå in och köp silver rare från Brasilien, England, Frankrike, Spanien, Tyskland. För max 300/st
Du kan få dem billigare på bid. (Hittar du någon från top 5 ligor lägg ut för 1000)

Annars lista dem för 500-600 och bara relista till de säljs. De brukar släppa SBC på helgen som gör att dessa kan sticka iväg rejält i pris.

Resten av marknaden är för ostabil kommande dagarna för att göra investeringar med så lite som 20k.

Se till att du kommer i elite 1 i squad battles 2x50 k paket plus ca 20k? Och + coinsen för matcherna du spelar gör att du minst får ihop 60k. Förmodligen betydligt mer
Senast redigerad av FifaUltimateTeam 2022-10-07 kl. 05:38.
Citera
2022-10-07, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Det kom många silver i med MM igår.

Gå in och köp silver rare från Brasilien, England, Frankrike, Spanien, Tyskland. För max 300/st
Du kan få dem billigare på bid. (Hittar du någon från top 5 ligor lägg ut för 1000)

Annars lista dem för 500-600 och bara relista till de säljs. De brukar släppa SBC på helgen som gör att dessa kan sticka iväg rejält i pris.

Resten av marknaden är för ostabil kommande dagarna för att göra investeringar med så lite som 20k.

Se till att du kommer i elite 1 i squad battles 2x50 k paket plus ca 20k? Och + coinsen för matcherna du spelar gör att du minst får ihop 60k. Förmodligen betydligt mer

bra tips för att skapa pengar när man har lite pengar i banken

jag har köpt på mig massa ligue 1-rare silver som går att få på bid för discard
även smalling ur veckans totw, men gillar inte att jag behöver lägga 12k för korten, hade hellre lagt 10,5k max

köpte på mig lite av de bronze rare korten med bäst pace i spelet och hoppas det blir något av dem

annars packade jag OTW Tchouameni igår så nu har jag helt plötsligt lite mer kapital att röra mig med, runt 100k nu. sålde direkt. killen spelar cdm i real och gör inte så mycket mål och är väl rätt mediokert i nuvarande skick, alla hoppas han ska få lite IFs så börjar kortet bli gullit-gang-klass, bra på allt?

irriterande bugg i webappen, där kan jag lista max 30 kort, men på konsol kan jag lista 100. någon mer som har samma fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in