Citat:
Ursprungligen postat av
FifaUltimateTeam
Det kom många silver i med MM igår.
Gå in och köp silver rare från Brasilien, England, Frankrike, Spanien, Tyskland. För max 300/st
Du kan få dem billigare på bid. (Hittar du någon från top 5 ligor lägg ut för 1000)
Annars lista dem för 500-600 och bara relista till de säljs. De brukar släppa SBC på helgen som gör att dessa kan sticka iväg rejält i pris.
Resten av marknaden är för ostabil kommande dagarna för att göra investeringar med så lite som 20k.
Se till att du kommer i elite 1 i squad battles 2x50 k paket plus ca 20k? Och + coinsen för matcherna du spelar gör att du minst får ihop 60k. Förmodligen betydligt mer
bra tips för att skapa pengar när man har lite pengar i banken
jag har köpt på mig massa ligue 1-rare silver som går att få på bid för discard
även smalling ur veckans totw, men gillar inte att jag behöver lägga 12k för korten, hade hellre lagt 10,5k max
köpte på mig lite av de bronze rare korten med bäst pace i spelet och hoppas det blir något av dem
annars packade jag OTW Tchouameni igår så nu har jag helt plötsligt lite mer kapital att röra mig med, runt 100k nu. sålde direkt. killen spelar cdm i real och gör inte så mycket mål och är väl rätt mediokert i nuvarande skick, alla hoppas han ska få lite IFs så börjar kortet bli gullit-gang-klass, bra på allt?
irriterande bugg i webappen, där kan jag lista max 30 kort, men på konsol kan jag lista 100. någon mer som har samma fel?