2022-10-07, 10:17
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
bra tips fr att skapa pengar nr man har lite pengar i banken

jag har kpt p mig massa ligue 1-rare silver som gr att f p bid fr discard
ven smalling ur veckans totw, men gillar inte att jag behver lgga 12k fr korten, hade hellre lagt 10,5k max

kpte p mig lite av de bronze rare korten med bst pace i spelet och hoppas det blir ngot av dem

annars packade jag OTW Tchouameni igr s nu har jag helt pltsligt lite mer kapital att rra mig med, runt 100k nu. slde direkt. killen spelar cdm i real och gr inte s mycket ml och r vl rtt mediokert i nuvarande skick, alla hoppas han ska f lite IFs s brjar kortet bli gullit-gang-klass, bra p allt?

irriterande bugg i webappen, dr kan jag lista max 30 kort, men p konsol kan jag lista 100. ngon mer som har samma fel?

Ja 30 i appen
Segt r det
Citera
2022-10-08, 01:34
Medlem
Fut champs r helt ospelbart. En fruktansvrd delay......

S jag har istllet spelat rivals. Men. Jag har frlorat 8 raka matcher. Jag frstr ingenting. Har ingen delay jag kan skylla p. Inte heller har lagen jag mtt varit srskilt bra(allts i form av kort). Jag har helt enkelt varit den smre spelaren i varje match. Jag r liksom tv vinster ifrn div 6. Hur kan det pltsligt ha blivit s hr svrt!?!? Jag r vl medveten om att alla brjar i div 10 och att spelat har funnits ute en kort tid. Men vad fan r det frgan om egentligen???
Citera
2022-10-08, 02:37
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skivspelare

S jag har istllet spelat rivals. Men. Jag har frlorat 8 raka matcher. Jag frstr ingenting. Har ingen delay jag kan skylla p. Inte heller har lagen jag mtt varit srskilt bra(allts i form av kort). Jag har helt enkelt varit den smre spelaren i varje match. Jag r liksom tv vinster ifrn div 6. Hur kan det pltsligt ha blivit s hr svrt!?!? Jag r vl medveten om att alla brjar i div 10 och att spelat har funnits ute en kort tid. Men vad fan r det frgan om egentligen???

Igenom att mnga som knappt spelat FIFA r inte dr du r . S du mter bra motstnd helt enkelt .
Div 6 r ju nra div 5
S du mter nog nrliggande divisioner ox
Tex div 6 mter 7-5 osv
Inte sker
Men s e det ju i vanliga online ssonger
Att du kan mta random ssonger

Sen mste man komma ihg att Fut har mnga som kr flera konton
S ven om ngon kr i div 7 , kan personen lika vl ligga i div 1 p sitt andra konto
Citera
2022-10-08, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skivspelare

Ingen delay fr mig. Spelade visserligen efter kl 02.00 s kan ha med det att gra?! Fick ihop mina 11 vinster och packade Forlan. S jag r mer n njd. Mtte faktiskt f p2w-lag, vilket var uppfriskande. Inte mnga tryhards som maskar, pausar och kr dryga mlgester heller. Nog den bsta WL-upplevelsen jag haft p Fifa nnsin.

Har ocks mrkt att vissa dagar funkar ingenting och det r nstan omjligt att vinna. Andra dagar flyter det bara p. Jvligt drygt att det ska vara s ojmnt.
Senast redigerad av Crucial 2022-10-08 kl. 08:10.
Citera
2022-10-08, 19:07
Medlem
sonofnatures avatar
Fan vilket pinsamt fretag EA r allts

Slppt hero paket - 25000 coins - Trade ox

S tex Brolin gtt ner till 70-90 k

S jvla pinsamt detta

Sjlvklart har de gjort fel i ngot paket
De har tagit bort de paketen nu
Citera
2022-10-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature

S jvla pinsamt detta

Satan hoppas de som ej han ppna fr en andra chans 😑
Citera
2022-10-08, 21:20
Medlem
Men va fan. Vilka satans clowner dom r

Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature

S jvla pinsamt detta

Citera
2022-10-08, 22:49
Medlem
Kom in fr sent fr att ppna men lyckades kpa Smolarek fr 170k som nu kostar mer n dubbla. Hade 70k ver som jag funderade p att kpa Papin fr men var lite frvirrad och tagen av stunden s det blev inte av.

Jag r besviken trots att jag inte kpt fifa points. Tnk er de som lagt in tusentals kronor och inte ens ftt hlften av vad de som lyckades ppna packet fick idag... EA sprnger incitamenten (som redan var svaga) till att kpa packs fr riktiga pengar. Kul att vara "pay-to-win" och nd f mta betydligt bttre lag p grund av EA's inkompetens.
Citera
2022-10-08, 23:09
Medlem
Ja, vilket clownfretag EA r

Lyckades inte kpa ntt pack

Men kpte ljungberg och morientes p "rea" iaf
Citera
2022-10-09, 06:43
Medlem
ven om jag lyckades utnyttja EA fuck upp igr s r jag lack! De frstr fr s mnga och nu har vissa ftt sjuka frdelar!

Fick Govou i mitt paket lyckades panikslja fr 290.

Kpte Di Natalie fr 300 slde fr 700.
Har 1,5 mile mer n vad jag hade igr + dessa i klubben jag kpt billigt. Brolin, Govou, Morientes och Nakata.

Frra ret nr de gjorde nt liknade gav de dessutom dem som lyckades f tradeble istllet fr UT, kompensation p en UT!

Har de slppt paketet igen p korrekt vis , s folk som missat detta tminstone kan f en UT version?
Citera
2022-10-09, 08:49
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
ven om jag lyckades utnyttja EA fuck upp igr s r jag lack! De frstr fr s mnga och nu har vissa ftt sjuka frdelar!

Fick Govou i mitt paket lyckades panikslja fr 290.

Kpte Di Natalie fr 300 slde fr 700.
Har 1,5 mile mer n vad jag hade igr + dessa i klubben jag kpt billigt. Brolin, Govou, Morientes och Nakata.

Frra ret nr de gjorde nt liknade gav de dessutom dem som lyckades f tradeble istllet fr UT, kompensation p en UT!

Har de slppt paketet igen p korrekt vis , s folk som missat detta tminstone kan f en UT version?

Det bsta de kan gra nu r ge alla 1 Trade hero var som spelar fut
Mest rttvist . S har alla ftt en som de kan slja . Sen i fortsttningen s mste de ju dubbelkolla vad som finns i paketen.
Men blir s hr nr de ser ut grejer
Men spelet har knappt varit ute lnge , redan sitter folk med miljoner + knappt ngra vanliga kort sljs .
Lgger upp 30 guld kort 2-3 stycken sljs varannan timme .

Tnk de som krde sdan bot igr tjna 10-30 miljoner 😂
Citera
2022-10-09, 09:02
Medlem
sonofnatures avatar
We are aware that some players received Gold items instead of FUT CHAMPIONS items within their Champions Finals rewards.
This issue has been addressed, and we will be following up with impacted players in game in the coming days

Frn Fifa direct twitter
😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in