2022-05-20, 00:07
Bannlyst
FIFA 23 r verkligen speciellt och man r ju taggad ver vad de kommer gra med det fr att avsluta FIFA franchise:t innan namnbytet.

Citat:
UPDATE 17th May 2022: Developers EA Sports recently announced that FIFA 23 will be the last in the franchise and it is to be replaced by a new franchise called EA Sports FC.

https://www.givemesport.com/1789865-...ed-to-know/amp

Vad tycks?

Men givetvis ska de alltid komma p ngot stt att frstra saker.

Citat:
UPDATE 9th May 2022: Leaks have revealed that FIFA 23 Career Mode will feature a brand new Stadium Builder and Editor section. Within this section, you will be able to edit billboards, stadium capacity, the dynamics of the stadium, and the colours of the stadium.

https://www.givemesport.com/1789865-...ed-to-know/amp

Ondigt tillgg och gr det bara orealistiskt att man nu ska kunna ndra arenans publikkapacitet. Det kallas karrirlge(trnarkarrirlge) fr en anledning. Vi r inte garna eller klubbens presidenter. Vi r dr fr att spela matcher och vinna de. Trnare bestmmer inte hur arenorna ska se ut, vilken kapacitet och frg etc. Spelet blir vldigt orealistiskt.

r ni peppade infr FIFA23?
Citera
2022-05-20, 00:18
Medlem
Milton.Millss avatar
Jag tycker det r helt realistiskt att vilja ndra arenans kapacitet. Vem fan vill se Degerfors spela fotboll mer n trnaren.
Citera
2022-05-20, 15:00
Medlem
TheJackets avatar
Sista delen av ditt inlgg r helt efterblivet. Nr EA fr en gngs skull gr emot sin egen policy och inkluderar ngot nytt s blir du sur. Pajas.
Citera
2022-07-18, 13:03
Medlem
sonofnatures avatar
FIFA 23 Ultimate Team

Nu kommer nytt FIFA snart

Hur tyckte ni 22 va ?

Tyckte 22 va 5 av 10 ribbor
Ett helt ok FIFA nd

23 blir nog nnu bttre Dock ⚽️

22 blev ju en flopp med next gen , 90% gick ver till old gen versionen
Men i r har Ea antagligen steppat upp mer till next gen

Inte hittat s mycket info
Men sista FIFA som kommer heta FIFA

Release sep/okt

Crossplay

Webapp slpps ngra dagar innan release
Sen e det vl Ea play som gller innan , om man vill lira ngra timmar innan det slpps.

Jag hoppas de kommer slppa spelet slutet av augusti. Tycker oktober lter vldigt sent. Plus 22 r dtt , ven om mnga jagar paket .

Vad vill ni se med 23 fut ?
Jag skiter egentligen vad finns , bara gameplay flyter p bra varje match.

Antar rivals , wl och Squad Battle finns kvar , kan ej tnka mig de tar bort ngot av dem till 23. Kanske d nr de byter namn p spelet . D gr de antagligen en strre frndring.

Levla spelare hade grna sett , men kommer nog ej hnda i 23 heller .

Har ni mer info s fyll p i trden
Citera
2022-07-18, 13:42
Medlem
Geronimos avatar
Hrde rykten om att nsta del kommer att bara heta FIFA Fotball och blir free to play.

Offtopic: inte fr att provocera, men r det verkligen s stor skillnad mellan varje slpp? Fick FIFA 22 gratis p PS plus, upplevde vissa frndringar gentemot det senaste FIFA spelet jag gde (FIFA 17). Men inte tillrckligt fr att jag skulle kunna frst att mnniskor betalar fullt pris fr varje slpp. Kper ett FIFA spel fr varje konsolgeneration, det rcker fr min del.
Senast redigerad av Geronimo 2022-07-18 kl. 14:22.
Citera
2022-07-18, 13:54
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geronimo
Hrde rykten om att nsta del kommer att bara heta FIFA Fotball och blir free to play.

Offtopic: inte fr att provocera, men r det verkligen s stor skillnad mellan varje slpp? Fick FIFA 22 gratis p PS plus, upplevde vissa frndringar gentemot det senaste FIFA spelet jag gde (FIFA 17). Men inte tillrckligt fr att jag skulle kunna frst att mnniskor betalar fullt pris fr varje slpp. Kper ett FIFA spel fr varje komsolgeneration, det rcker fr min del.

Frstr din sikt
Men vldigt svrt att f online matcher i FIFA 17 , vet inte ens om det gr

ven 21 som va innan r det svrare nu . Du fr allts sitta vnta ett bra tag innan du fr match.

vi som kr fut kr online
S ja du behver uppdatera nytt spel varje r

Sen mnga som kr fut , r att nya kort kommer under ret . Spelar du tex 21 s fr du inga nya special kort just nu.
Citera
2022-07-18, 14:06
Medlem
Geronimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Frstr din sikt
Men vldigt svrt att f online matcher i FIFA 17 , vet inte ens om det gr

ven 21 som va innan r det svrare nu . Du fr allts sitta vnta ett bra tag innan du fr match.

vi som kr fut kr online
S ja du behver uppdatera nytt spel varje r

Sen mnga som kr fut , r att nya kort kommer under ret . Spelar du tex 21 s fr du inga nya special kort just nu.
Visst r det s. EA stnger av vissa onlinefunktioner till ldre delar och tvingar p s stt spelarna att uppgradera till en nyare version. Sjlv spelar jag mest med polarna online s det r inget som har drabbat mig.
Citera
2022-07-21, 09:12
Medlem
GormDenGamles avatar
Lite nytt.
Damklubbfotboll, ny spelmekanik, crossplay frn alla olik enheter (ntligen), m.m.

https://www.ea.com/sv-se/games/fifa/...ures-and-modes
Citera
2022-07-21, 11:15
Medlem
sonofnatures avatar
Vad tycker ni om trailern som kom igr ?

Sjlv tycker den sg Nice ut , skapad med gldje . 22 va en riktigt trkig trailer

Sitter p mobil s ngon annan fr lnka trailern
Citera
2022-07-21, 12:16
Moderator
^Eazs avatar
Sammanfogade tv trdar om kommande FUT
/Mod
Citera
2022-07-28, 00:00
Medlem
Mikaelias avatar
FUT och alla fifa-coins har ddat spelet sen lnge. Allt fokus ligger p att EA ska dra in massvis med pengar genom microtransaktioner. r vl bara barn som spelar det nufrtiden.
Citera
2022-07-28, 01:29
Medlem
frillbenets avatar
S lnge dom inte fixar servrarna s spelar det ingen roll vad dom gr fr frndringar. Man mrker nd ingen skillnad online
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in