2022-05-25, 21:58
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Han kan lova dig "det som jag inte har sett, det har inte hänt" ?

Han hade full koll på alla i hela baren hela tiden?
Alltså, personalen som arbetade då har ju diskuterat den påstådda händelsen när det började skrivas om den, och vad jag vet så är skvallret inte i närheten av hur det verkligen var.
Citera
2022-05-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan ni ha fått fram vilka denna "skandal" gäller innan årsskiftet?

Det är utrett långt före inlägg 100, din slösocka. #76 sa någon, försök läsa lite innan du kommer in och vässar. Det som sker nu är att man försöker få folk att tala ur skägget kring vad som hänt mellan dessa två, inte vilka det är. Läget just nu är att det antingen är gravt överdrivet (enligt 2 personer) eller att det är damage control (enligt resterande hundratals)
Citera
2022-05-25, 22:17
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Vem var det som knulla?

Vad ska jag göra med min fakking barstol!?!?!?
Dom som knulla ska ha stryk!

Skämt o sido. Jag är övertygad om att Le*a Meli* *=n är inblandat på ett eller annat sätt....
Citera
2022-05-25, 22:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Det är utrett långt före inlägg 100, din slösocka. #76 sa någon, försök läsa lite innan du kommer in och vässar. Det som sker nu är att man försöker få folk att tala ur skägget kring vad som hänt mellan dessa två, inte vilka det är. Läget just nu är att det antingen är gravt överdrivet (enligt 2 personer) eller att det är damage control (enligt resterande hundratals)

Ska det verkligen behövas 400 inlägg för att folk ska tala ur skägget.
Citera
2022-05-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ska det verkligen behövas 400 inlägg för att folk ska tala ur skägget.

Ja, ska det, det?
Citera
2022-05-25, 22:24
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Ja, ska det, det?
Citera
2022-05-25, 22:30
Medlem
Citat:

Good talk.
Citera
2022-05-25, 22:44
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Vad ska jag göra med min fakking barstol!?!?!?
Dom som knulla ska ha stryk!

Skämt o sido. Jag är övertygad om att Le*a Meli* *=n är inblandat på ett eller annat sätt....
Jag är övertygad om att LM inte är inblandad. Kan inte finnas en man som får upp den. Hon har dessutom alltid tjocka bomullsstrumpbyxor (osexiga) som inte är optimalt för ändamålet.
Citera
2022-05-25, 22:45
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Alltså, personalen som arbetade då har ju diskuterat den påstådda händelsen när det började skrivas om den, och vad jag vet så är skvallret inte i närheten av hur det verkligen var.

Fast de har ju en stor anledning till att tona ner händelsen då de riskerar att mista alkoholtillståndet pga denna affär.
Citera
2022-05-25, 22:47
Medlem
Sqrbankens avatar
Om Canwell i nykterhets-depression tryckt Mellin inför publik vore det jättekul faktiskt. Inte kulturprofiler måhända men skiljelinjen mellan dårhus och seriös journalistik är knappast självklar på denna blaska.
Citera
2022-05-25, 22:47
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Fast de har ju en stor anledning till att tona ner händelsen då de riskerar att mista alkoholtillståndet pga denna affär.
Det är väl inte olagligt att knulla publikt?

Nyhetsvärdet ligger väl i att AB är en sekt, likt Knutby där det sker synder i det dunkla.
Citera
2022-05-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Det är väl inte olagligt att knulla publikt?

Nyhetsvärdet ligger väl i att AB är en sekt, likt Knutby där det sker synder i det dunkla.

Det måste väl ändå finnas någon rubricering oavsett hur svår den är att enforcea när det kommer till att knulla publikt i en privatägd lokal. Förargelseväckande beteende åtminstone. De serverar för fan mat där. Lol

Det lär ju vara emot reglerna på något vis. Eller kan man säga till vakten som säger till en att sluta knulla i baren att man blir kränkt?

Men jag vet inte. Det kanske kommer upp en ”inget knullande i barstolarna! /vänligen personalen”- skylt på anchor i veckan.
Senast redigerad av Pressansvarig 2022-05-25 kl. 23:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in