2022-05-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, bara en tvättäkta byfåne och lättlurad fjant skriver:

... men nu verkar det ju som att As*hberg faktiskt på riktigt stod och runkade. Jag trodde detta var trams som påhittats här i tråden? Yttrat av Pressansvarig

Håll käften din gänghora. Du förstår mycket väl att jag inte menade att JAG TROR att RA stod och runkade. Det tror jag verkligen inte. Jag tror att han stod där och tänkte ”herregud, detta vill jag inte förknippas med” och vänder sig om för att avnjuta sin öl/dra. Det jag skrev var att det verkade som den sjuka överdriften PGA den störda rubriken SP-använde sig av när de skrev ”deltog”. Är du en lobotomerad från Beckomberga? Återigen medan du tuggar ditt godis: ingen tror att as*berg runkade när de knullade tanten och därför ställde jag mig emot att denna lotsastidning väljer en rubrik där det står att han ”deltar”. Det funkar inte. Inget brott har begåtts (utöver om det är ett brott att knulla på krogen varpå krogen är ett BO, vilket jag inte vet)
Citera
2022-05-24, 00:13
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
60-69 = Sextioårsåldern.
70-79 = Sjuttioårsåldern.

Men snälla människa, säger man "i sextioårsåldern" så menar man någon som är kanske 58 till 62 år gammal. Och med "i sjuttioårsåldern" menar man någon som är ca 70 år gammal, inte en 79-åring för hen är i 80-årsåldern.

Du måste tänka på decennier som i tideräkning, att en person är född på tjugotalet innebär att den är född 1920-1929.
Citera
2022-05-24, 00:18
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Ahh, hade du oxå hällt i dig 2-3 bibbar vin som Lena säkert gjort, så hade den nog slunkit in i lena fastän du väntade någon snyggis istället.

Fy fan, aldrig. Så lågt borde inte någon sjunka.
Citera
2022-05-24, 00:31
Medlem
Drozds avatar
Martin Soneby har - med hjälp av storlögnaren Robert Aschberg - lyckats lura många att lyssna till hans värdelösa kanal. Finns troligen ingen som helst substans bakom ryktena.
Citera
2022-05-24, 01:07
Medlem
Så en frustande Aag*ard sliter Mell*n i håret medan han smäller på henne så hårt att det stänker ner Aschb*rg?

Kan nog inte somna efter den fasansfulla bilden.
Citera
2022-05-24, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Är källan trovärdig? Är inte Soneby en komiker? Jag tänker inte öppna Spotify-länken.
Den gick inte att öppna.
Citera
2022-05-24, 02:05
Medlem
johnthedickholmess avatar
Många måste ju veta vilka det är. Mellin och Schori?
Citera
2022-05-24, 02:40
Medlem
Det är ju fan pinsamt att så många här går på skiten så lätt. Soneby är en komiker men ni tar väl allt som sägs på en podd som fakta och sanning. Nu sitter de säkerligen och skrattar röven av sig över alla dumjävlar på Flashback som sväljer allt med hull och hår och spekulerar vilka det kan vara.. Exakt det de var ute efter.

Naiva muppar med låg IQ.
Citera
2022-05-24, 03:38
Medlem
Men vad hände? Satte sig bara Mellin av misstag i fyllan och villan på Schori och Achberg bevittnade spektaklet?
Citera
2022-05-24, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haubits77
Schori drog fram kuken i sitt kokainrus och skrek "någon som vill sitta på min kuk" och då gick quasimodo Lena fram och drog av ena byxbenet och flyttade sin satintrosor åt sidan och hoppade på. Aschberg fickrunkade.

He he oh fan, vilken jävla cirkus. Lena i högform. Men den här Schori. Är han grav sexmissbrukare eller varför denna besatthet av att göka ta mig fan allt som rör sig? Är det något tvångsmässigt? Maniskt?
Citera
2022-05-24, 04:56
Medlem
james bs avatar
Läser tråden och garvar åt alla komiker. Sen fortsätter jag och läser och skrattet fastnar när jag börjar förstå att det skrivs på fulla allvar. Då är det inte roligt längre. Men Melin, Bank och Aschberg 🤣
Citera
2022-05-24, 06:05
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Kanske M.A. håller med dig. Kanske Natalia är tråkig och Mattisson har mer karisma och ”joie de vivre”. Jag har inte träffat någon av dem.
Oavsett vem som är snyggast så kan vi nog tala om årets "joie de vivre" ja

Citat:
Ursprungligen postat av haubits77
Nej de får gå skallgång för att hitta de splittrade delarna av sitt liv efter att de spräckts av MSM och fårflocken.
Haha! Bra räddning där! Men personligen tycker jag inte det ska drevas mer än i sensations & glädje-syfte. Båda verkar ha varit med på det (om det ens är sant) & sånt här måste få hända på en sen natt med några glas & kanske nåt mer. Jag tror att de ska flesta bara är avundsjuka för att de aldrig skulle våga själva men ännu mer för att de, precis som jag, aldrig ens skulle få chansen. Bortse från Melin & tänk på nån annan kvinna istället. Den här Mattisson som nämns skulle mer än gärna få sitta & guppa på mitt erigerade könsorgan. Det närmaste jag kommer nåt sånt här är väl att ha haft samma antagna berusningsgrad men ingen kvinna har någonsin ens kysst mig på en krog/nattklubb, & hade jag försökt kyssa någon vågar jag inte ens tänka på konsekvenserna....som knappast hade varit av uppskattande karaktär.

Det som väl stör isåfall är ju just att den här typen av människor (mediafolk) själva är väldigt mycket för att skvallra & hänga ut men här tycks det vara locket på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in