Citat:
Ursprungligen postat av
Enterprise
Kanske M.A. håller med dig. Kanske Natalia är tråkig och Mattisson har mer karisma och ”joie de vivre”. Jag har inte träffat någon av dem.
Oavsett vem som är snyggast så kan vi nog tala om årets "joie de vivre" ja
Citat:
Ursprungligen postat av
haubits77
Nej de får gå skallgång för att hitta de splittrade delarna av sitt liv efter att de spräckts av MSM och fårflocken.
Haha! Bra räddning där! Men personligen tycker jag inte det ska drevas mer än i sensations & glädje-syfte. Båda verkar ha varit med på det (om det ens är sant) & sånt här måste få hända på en sen natt med några glas & kanske nåt mer. Jag tror att de ska flesta bara är avundsjuka för att de aldrig skulle våga själva men ännu mer för att de, precis som jag, aldrig ens skulle få chansen. Bortse från Melin & tänk på nån annan kvinna istället. Den här Mattisson som nämns skulle mer än gärna få sitta & guppa på mitt erigerade könsorgan. Det närmaste jag kommer nåt sånt här är väl att ha haft samma antagna berusningsgrad men ingen kvinna har någonsin ens kysst mig på en krog/nattklubb, & hade jag försökt kyssa någon vågar jag inte ens tänka på konsekvenserna....som knappast hade varit av uppskattande karaktär.
Det som väl stör isåfall är ju just att den här typen av människor (mediafolk) själva är väldigt mycket för att skvallra & hänga ut men här tycks det vara locket på.