2022-05-25, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag är övertygad om att LM inte är inblandad. Kan inte finnas en man som får upp den. Hon har dessutom alltid tjocka bomullsstrumpbyxor (osexiga) som inte är optimalt för ändamålet.
Jag är också övertygad, fast av andra skäl. Hon är högst troligt hoptorkad sedan länge. Många äldre kärringar blir det.
Citera
2022-05-26, 05:53
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Det är väl inte olagligt att knulla publikt?

Nyhetsvärdet ligger väl i att AB är en sekt, likt Knutby där det sker synder i det dunkla.

Svensk alkohollagstidtning är stenhård.
Bl.a ska det råda "nykterhet samt ordning och reda" I en lokal där alkohol serveras.

Vid sexuellt umgänge åker tillSTÅNDet direkt.
Citera
2022-05-26, 06:04
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Lena Mellin... Känns som man hellre hade knullat på en grävling eller ett vildsvin än henne, men...

haha
Citera
2022-05-26, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Alltså, personalen som arbetade då har ju diskuterat den påstådda händelsen när det började skrivas om den, och vad jag vet så är skvallret inte i närheten av hur det verkligen var.

Men något hände alltså ändå.
Kan du verifiera att detta något som hände rörde just de två personer som nämnts sedan inlägg 75?

Så kan vi fokusera oss på det som då hände. Hur det verkligen var som du skriver.

Om den var inne eller inte kan vara svårt att avgöra i olika vinklar men lite mer information om klädesplagg, positioner på barstolen och guppande rörelsemönster vore bra att reda ut mer i detalj,
Citera
2022-05-26, 07:42
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Men något hände alltså ändå.
Kan du verifiera att detta något som hände rörde just de två personer som nämnts sedan inlägg 75?

Så kan vi fokusera oss på det som då hände. Hur det verkligen var som du skriver.

Om den var inne eller inte kan vara svårt att avgöra i olika vinklar men lite mer information om klädesplagg, positioner på barstolen och guppande rörelsemönster vore bra att reda ut mer i detalj,

Jag var inte där själv.

Jag har en bekant vars ena barn arbetar på Anchor. Efter skriverier har personal diskuterat skriverierna och varken ägare eller personal har sett något av det som skrivits, utan de menar att det är mycket gravt överdrivet. De förnekar inte att personer från AB var där, men händelsen som den är beskriven är inte sann.
Citera
2022-05-26, 07:53
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Jag var inte där själv.

Jag har en bekant vars ena barn arbetar på Anchor. Efter skriverier har personal diskuterat skriverierna och varken ägare eller personal har sett något av det som skrivits, utan de menar att det är mycket gravt överdrivet. De förnekar inte att personer från AB var där, men händelsen som den är beskriven är inte sann.

Tala ur skägget. Vad hände?

MA har inte twittrat sen det hände för mer än två veckor sen nu. Inget hände, ändå gick han från att twittra dagligen till att bli helt tyst.
Citera
2022-05-26, 08:26
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Jag var inte där själv.

Argumentet att dina kollegor inte sett något betyder självfallet inte att det som påstås inte har skett. Sådär resonerar ju många i domstolar etc att "jag såg ingenting".

Nån kan ju bara fråga aschberg som tydligen satt och såg på, eventuellt muntert masturberande
Citera
2022-05-26, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Det är väl inte olagligt att knulla publikt?

Nyhetsvärdet ligger väl i att AB är en sekt, likt Knutby där det sker synder i det dunkla.
Jo det är det. Lika förbjudet som att springa omkring på gatan naken. Förargelseväckande beteende. Blir du t ex avsugen på krogen och personalen upptäcker det åker ni ut direkt.
Citera
2022-05-26, 08:50
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jo det är det. Lika förbjudet som att springa omkring på gatan naken. Förargelseväckande beteende. Blir du t ex avsugen på krogen och personalen upptäcker det åker ni ut direkt.
Det är skillnad på att knulla publikt och offentligt! Festen var väl en sluten tillställning? Där krogen gick uppenbarligen med på det, annars hade de kastat ut paret.
Citera
2022-05-26, 09:09
Medlem
Citat:
Jag var inte där själv.

Jag har förstahandskällor på att det har hänt. Samt har fått höra om just detta från vitt skilda håll långt innan AMK. Baren vill säkert inte att hela deras rykte ska befläckas av ett äckligt AB knull.
Citera
2022-05-26, 09:21
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen

Men det är förmodligen värt det
Citera
2022-05-26, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Men det är förmodligen värt det
Kanske det men ni blir förmodligen portade också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in