2022-05-24, 15:59
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Så lyder trådsanningen. En annan trådsanning är att kvinnan ska vara ca 60 år. Men när Mattisson blev trådsanning var det plötsligt inte längre någon som visste varifrån det där med 60 år kom.
Uppgiften om 60-årig dam kommer från Soneby i AMK-podden. Uppgiften finns inte i Stoppa Pressarna-artikeln. Så frågan är vem man tror mest, en halvtaskig komiker eller en hysterisk skvallersajt.
Citera
2022-05-24, 16:02
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Fast det är inte inbillat, det är ju bara ett faktum att jag är överlägsen de flesta i denna tråd rent intellektuellt. Ni är korkade och köper allt som viskas i era öron, jag analyserar saker först och går inte på vad Hänt Extra 2.0 säger.
Din posthistorik visar inte direkt på något överlägset intellekt. Du är förmodligen ingen idiot, men inte heller något geni, så tagga ner!
Citera
2022-05-24, 16:19
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Den här tråden visar rätt bra Flashbacks dekadens de senaste åren. En tredjedel av postar o säger sig veta exakt vilka det rör sig om men skriver inte ut några namn, en annan tredjedel är bara här och trollar "LENA MELIN HöHöHö Ashberg runkar höhöhö". Den sista tredjedelen försöker förgäves fiska efter information.

Dom här trådarna var mycket bättre för 10 år sedan

Det kan ha att göra med att händelsen aldrig ägt rum. Två källor; en obskyr blogg och en vrickad skvallersajt. Den senare har förmodligen plockat upp nyheten från den förra och publicerar den som en sanning, eftersom dess ägare har en beef
med Aftonbladet.

Men visst vore det roligare om det har hänt.
Citera
2022-05-24, 16:19
Medlem
pandemonium71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Antingen spottar du ut vad du vet eller så sväljer du!
Jag vet inte hur magstarkt din information är så jag föreslår att du spottar.

Han har rätt. Namnen på personerna i fråga har redan nämnts i tråden ett flertal gånger. De är M*rtin **gård och Lis* M*ttisson (*A) detta handlar om. Bland de "initierade" har inga andra namn kommit upp. Åldern är som nämnts är missvisande och inte en korrekt "ledtråd".
Citera
2022-05-24, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Din posthistorik visar inte direkt på något överlägset intellekt. Du är förmodligen ingen idiot, men inte heller något geni, så tagga ner!

Lite lustigt att du går in och läser min historik för att på så sätt tyda huruvida mitt intellekt är överlägset eller ej. För det första känns inte det tillvägagångssättet speciellt vetenskapligt och för det andra, vem är du att tro att du klarar av att avgöra det?

Vem som är geni eller inte kan man naturligtvis inte avgöra på några forumsposter, du vet ju inte ens om det är enbart jag som skrivit alla inlägg. Det finns ju personer som är genier i vissa specifika ämnen och sedan helt handfallna i andra. Säger inte att jag är en av dessa, men jag skulle helt klart säga att mitt intellekt är överlägset väldigt många personers i denna tråd.
Citera
2022-05-24, 16:26
Medlem
pandemonium71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pandemonium71
Han har rätt. Namnen på personerna i fråga har redan nämnts i tråden ett flertal gånger. De är M*rtin **gård och Lis* M*ttisson (*A) detta handlar om. Bland de "initierade" har inga andra namn kommit upp. Åldern är som nämnts är missvisande och inte en korrekt "ledtråd".

Det kan även tilläggas att de personer jag fått informationen från är andrahandskällor och om det verkligen har hänt eller inte kan inte jag avgöra.
Citera
2022-05-24, 16:29
Medlem
Lena Malin eller Kakan Lol
Citera
2022-05-24, 16:29
Medlem
Vem var det som knulla?

Citera
2022-05-24, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Lite lustigt att du går in och läser min historik för att på så sätt tyda huruvida mitt intellekt är överlägset eller ej. För det första känns inte det tillvägagångssättet speciellt vetenskapligt och för det andra, vem är du att tro att du klarar av att avgöra det?

Vem som är geni eller inte kan man naturligtvis inte avgöra på några forumsposter, du vet ju inte ens om det är enbart jag som skrivit alla inlägg. Det finns ju personer som är genier i vissa specifika ämnen och sedan helt handfallna i andra. Säger inte att jag är en av dessa, men jag skulle helt klart säga att mitt intellekt är överlägset väldigt många personers i denna tråd.

Endast narcissister har ett behov att hävda sitt intellekt som du gör. Finns tyvärr inget botemedel, och du kommer aldrig att förstå.
Citera
2022-05-24, 16:45
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pandemonium71
Okej, att det är Martin det handlar om är väl knappast en hemlighet med tanke på tystnaden på hans twitter. Men vem fan Är Lisa?
Citera
2022-05-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
I dagens AMK-morgon avslöjas att det gått vilt till på Aftonbladet Kulturs årsfest. En känd profil ska under middagen ha tagit fram kuken, helt opåkallat. En kvinna i 60-årsåldern sätter sig på den och de börjar knulla, utan att andra på festen reagerar. Mitt emot sitter Aschberg och tittar på.

Vilka knullade på festen?

Ett utdrag från AMK finns här: https://twitter.com/martinsoneby/sta...KwqCBviB3a849g

Det är väl bara på flashback folk går på en sådan bluff
Citera
2022-05-24, 17:08
Medlem
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Okej, att det är Martin det handlar om är väl knappast en hemlighet med tanke på tystnaden på hans twitter. Men vem fan Är Lisa?

En prisbelönt 41-årig fotograf, hon var som sagts med och gjorde ett djupgående reportage om ett mycket omtalat erotiskt konstnärskollektiv i Dalarna vid namn Beyond Nudity, så denna L*sa är inte en dussinvara.

* i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in