Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-01, 14:25
  #745
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Stoppa pressarna påstår att det är Melin. Bögen Nylen far ju ofta med osanning. Vem vill stoppa kuken i Melin och få dåligt ryckte resten av sitt liv? Ja kanske om man är 80 år och känner att det är mitt sista stånd i livet.

Fel, fel, fel. Stoppa pressarna skriver att Lena Mellin pekas ut, vilket stämmer, men de skriver dessutom att det inte är hon.
Citat:
Ursprungligen postat av Nyhlen
Stoppa Pressarna har av medieetiska hänsyn, än så länge, valt att inte publicera namnen på de inblandande i den senaste sexskandalen på Aftonbladet. Av omsorg om Lena Mellin väljer vid dock att bekräfta att hon inte är kvinnan som hade samlag med den ”nye-sexchefen” i den stimmiga baren.
Länk till arkiverad artikel:
https://web.archive.org/web/20220528...ts-sexskandal/
Citera
2022-06-01, 15:29
  #746
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Fel, fel, fel. Stoppa pressarna skriver att Lena Mellin pekas ut, vilket stämmer, men de skriver dessutom att det inte är hon.

Länk till arkiverad artikel:
https://web.archive.org/web/20220528...ts-sexskandal/

Precis! Det är väldigt vanligt att folk med lägre IQ helt enkelt inte förstår vad de läser utan drar helt felaktiga slutsatser just precis som i detta fall.
Citera
2022-06-01, 15:52
  #747
Medlem
johnthedickholmess avatar
Anchor Bar verkar vara ett helt galet ställe att partaja på. Är det enda riktiga rock´n rolla baren i Sverige eller finns det fler på andra orter? Känns som att det är sista utposten där det faktiskt partajas utan att det upplevs som något konstigt.

Hur är det, någon speciell dag då det är snygga brallisar där? Tänkte mig att Stockholmsbesök igen och vill tajma in så det blir rätt dag. Är det galet party där även vardagar?
Citera
2022-06-01, 23:24
  #748
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Anchor Bar verkar vara ett helt galet ställe att partaja på. Är det enda riktiga rock´n rolla baren i Sverige eller finns det fler på andra orter? Känns som att det är sista utposten där det faktiskt partajas utan att det upplevs som något konstigt.

Hur är det, någon speciell dag då det är snygga brallisar där? Tänkte mig att Stockholmsbesök igen och vill tajma in så det blir rätt dag. Är det galet party där även vardagar?

Är mest ett äckligt sunkhak för söndertatuerat MC-pack.
Citera
2022-06-03, 15:39
  #749
Medlem
Z.Topeliuss avatar
747 inlägg 748 med mitt

Har framkommit vilka de är eller är det FB-trådsanningar endast?
Citera
2022-06-03, 23:47
  #750
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Edit: Tvungen att googla hur dom ser ut. Han är ju inte bildskön direkt.
Och detta måste vara donnan som avses?

Som om DET skulle vara problemet här Som ifall bara nån av dem - enligt dig - höll måttet utseendemässigt kunde man förstå att de inte kunde hålla sig utan knullade öppet i en bar inför ögonen på en massa häpna gäster som inte hade förväntat sig en liveshow till ölen ... för det är ju så man gör ...
Citera
2022-06-03, 23:57
  #751
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
747 inlägg 748 med mitt

Har framkommit vilka de är eller är det FB-trådsanningar endast?

En utav de mest retarderade trådarna någonsin.
Citera
2022-06-04, 08:40
  #752
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Som om DET skulle vara problemet här Som ifall bara nån av dem - enligt dig - höll måttet utseendemässigt kunde man förstå att de inte kunde hålla sig utan knullade öppet i en bar inför ögonen på en massa häpna gäster som inte hade förväntat sig en liveshow till ölen ... för det är ju så man gör ...


Eftersom jag läser Aftonbladet dagligen blev jag givetvis nyfiken på vilka det var, därav googlade jag och konstaterade samtidigt att dessa inte stod längst fram i kön när utseende delades ut.

Var i mitt inlägg skriver jag att deras utseende är anledningen till att dom fick för sig att knulla öppet i baren..? Feta det gärna.
Citera
2022-06-04, 21:32
  #753
Medlem
Starbacks avatar
Jag tror att detta är propaganda inför valrörelsen ägnad att svärta Aftonbladets renomé. Det kan vara värt att svärta tidningen eftersom den är seriös och trovärdig.

Min övertygelse är att ingen på Aftonbladet har roat sig med att knulla offentligt. Alla går ju omkring med mobiler hela tiden och i alla sammanhang. Varför tog ingen en bild av eländet? Jo för det har aldrig existerat.

Ledsen att behöva förstöra det perversa nöjet.
Citera
2022-06-04, 21:56
  #754
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag tror att detta är propaganda inför valrörelsen ägnad att svärta Aftonbladets renomé. Det kan vara värt att svärta tidningen eftersom den är seriös och trovärdig.

Min övertygelse är att ingen på Aftonbladet har roat sig med att knulla offentligt. Alla går ju omkring med mobiler hela tiden och i alla sammanhang. Varför tog ingen en bild av eländet? Jo för det har aldrig existerat.

Ledsen att behöva förstöra det perversa nöjet.

Nu har du säkrat guldmedaljen som årets ironiker!
Citera
2022-06-20, 10:37
  #755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Anchor Bar verkar vara ett helt galet ställe att partaja på. Är det enda riktiga rock´n rolla baren i Sverige eller finns det fler på andra orter? Känns som att det är sista utposten där det faktiskt partajas utan att det upplevs som något konstigt.

Hur är det, någon speciell dag då det är snygga brallisar där? Tänkte mig att Stockholmsbesök igen och vill tajma in så det blir rätt dag. Är det galet party där även vardagar?
Nja. Anchor är mer eller mindre ett vanligt sunkhak med den lilla skillnaden att man tar betalt för att släppa in folk samt tar icke sunkhanksenliga priser för drickat. Sånt ställe som mellanchefsölsvennar, som sporadiskt lyssnade på nån Metallica eller Iron Maiden-låt ibland när de gick i högstadiet, går till för att känna sig som nostalgiska "rockers". Knappast något att ödsla tid på att ta sig till om man bor utanför Stockholms tunnelbanenät, är det "galet party" man är ute efter drar man utomlands.
----------------

Till topic så har stoppapressarna en artikel om händelsen illustrerad med Lena Mellins bildsosköna nuna med rubriken "Lena Mellin pekas ut i Aftonbladets sexskandal". Ligger det något bakom det eller gör de nyheter av efterblivna trådsanningar på Flashback?
Citera
2022-06-20, 16:20
  #756
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Till topic så har stoppapressarna en artikel om händelsen illustrerad med Lena Mellins bildsosköna nuna med rubriken "Lena Mellin pekas ut i Aftonbladets sexskandal". Ligger det något bakom det eller gör de nyheter av efterblivna trådsanningar på Flashback?

Det är väl Stoppa Pressarnas vanliga modus operandi? Skriv något luddigt, vänta tills spekulationerna drar igång, skriv sedan tolv ytterligare artiklar om spekulationerna. Klickfnask.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback