Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Aah ja, enligt källor som du är alldeles för korkad för att länka till. Du som jag vet mycket väl att "leta i tråden" inte är praxis i debattforum.
Leta på google är inte praxis, det är kotym att läsa tråden innan man tillför dumheter och osubstansierade åsikter från internet....
Citat:
Men troligen är dina påståenden tagna ur tomma luften.
Du gillar ju sveriges abortlagstiftning, så vad bryr du dig....
Citat:
Enligt dig ja. Rena påhittet - tills jag får se hela studien.
Du kan inte ens citer ur studier när du försöker påvisa andra människors substanslösa och anoyma åsikter på internet....
Citat:
Enligt vem? Dig? Du är ingen tillförlitlig källa.
Nej, enligt kvinnor som nekats att göra abort.
Citat:
Mera tomt pladder, så innehållslös.
Jo, det är ju ditt förhållningsätt till verkligheten, något som du säkert fått oerhört mycket hjälp med att hantera, länge, och av fler än mig, till ingen nytta...
Citat:
Mera tomt pladder och en massa substanslöst skitsnack, har du inte mer att komma med nu än att anmärka på ord. Vad fan har något som helst med att göra vad min mamma kallade mig för när jag låg i magen?
Det var du som kallad din mamma efterbliven, inte jag...
Citat:
Din mamma refererade till dig för "idioten" när du låg i magen, så jävla rätt hon hade.
Nope, bebis där med...
Citat:
Håll dig till ämnet hädanefter, försök fokusera.
Jag håller mig till ämnet, vill du diskutera något annat än ditt hyckleri eller galenskap, så sluta hyckla och skriv galenskap.
Citat:
Kondom har inga svåra biverkningar jämfört med många preventivmedel för kvinnor. Så kondom är helt klart det bästa alternativet. Eller vasketomi för män.
Sigh... för män är det kondom eller att dra ut (eller ingen vaginal penetration öht.)
för kvinnor finns hormon-fria preventivmedel, och hormoniella, de är alla överlägsna kondom i pearlindex. självklart ska kondom användas, men även då ska kvinnor använda de skydd som finns, inte mörda bebisar, om det nu inte är det som är så bra med den svenska abortlagen, att du kan skita i preventivmedel, för att du vill bli gravid, och göra abort, för det kan du, och det görs, flera gånger om dagen, varje dag....
Citat:
Ja jo det var ju jag som skrev tidigt i tråden att utbildning och information i förebyggande syfte är bättre än en massa förbud.
Nej. inte ens om du har dubbelt så många barnmorskor som i de andra nordiska länderna, kanske är det som du envisas med att övertyga alla i din omgivining och på internet, det är helt enkelt efterblivna och/eller sjuka kvinnor som gillar den svenska abortlagen....
Kanske är det mer utbildning utifrån verkligheten , och mindre i linje med "jag ljuger och hycklar" därför är svensk abort braaaaaa.
ditt mongo....
Citat:
Kom med nåt eget (snacka om att vara lat)
Verkligheten är vad den är....
Citat:
Massa personangrepp är det enda du har kvar.
En spade är en spade.
Citat:
Gör du så "idioten".
det gör vi nog alla....