2022-08-03, 12:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, jag säger "födda människor" för om jag säger att man inte får döda människor så tror du att det betyder att man inte heller får döda embryor och foster.

Så därför förtydligar jag att förbudet att döda enbart gäller födda människor.

Ja du är för mord på levande ofödda människor och försöker gömma detta faktum bakom semantik men igen vi ser alla igenom er.
Citera
2022-08-03, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Så nu är inte parasiter parasiter längre då förstår jag, så kan det gå!

Ta hand om dom sa jag ju. Behöver dom egna lägenheter och 18 lax i månaden? Nä. Vi vet hur man tar hand om bebisar så det skall nog gå jävligt fint skall du se....
Du tänker dig spädbarnshem likt de som finns världen över där man sköter bebisar likt boskap utfodring och hygien men minimalt med närhet av den typ föräldrar ger till sina barn .
Syfte: att enbart se till att oönskade fysiskt överlever men psykiskt inte fungerar eftersom de inte utvecklar anknytning till andra människor eftersom de bara omges av personal som kommer och går
Citera
2022-08-03, 13:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tänker dig spädbarnshem likt de som finns världen över där man sköter bebisar likt boskap utfodring och hygien men minimalt med närhet av den typ föräldrar ger till sina barn .
Syfte: att enbart se till att oönskade fysiskt överlever men psykiskt inte fungerar eftersom de inte utvecklar anknytning till andra människor eftersom de bara omges av personal som kommer och går

Nä vet inte vad meningen skulle vara med att göra något dåligt. Dessutom projicerar du och sådana likt dig åt helvete för mycket så ni kommer bort er totalt i vilket fall för kanske bara 1% av er är psykopater så för resten av mammorna så kommer dom inte vilja ge bort sin bebis när dom väl har fött den och kramat den så det ni yrar om är ett icke-problem egentligen.
Citera
2022-08-03, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina

Som den feministiska uppfinningen dagis då menar du? Dit kvinnor i feminismens namn och "för att inte hamna efter i karriären" lämnar sina bebisar så att de får psykiska trauman för livet.
Citera
2022-08-03, 13:46
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Som den feministiska uppfinningen dagis då menar du? Dit kvinnor i feminismens namn och "för att inte hamna efter i karriären" lämnar sina bebisar så att de får psykiska trauman för livet.

Wow, det var nog det mest korkade jag läst i denna tråd ( förutom att vara emot abort då) du vet verkligen inte vad du snackar om! Mina gick på dagis allihopa, var lite nervös när den förste skulle börja men JÄVLAR vad de utvecklas på dagis! Socialt, lär sig komma överens, samarbete mm.

Var samtidigt ett par familjer i huset vars barn absolut inte fick gå på dagis. Efter ett par år märktes det tydligt att de låg efter i utvecklingen och var, ja, weird helt enkelt.
Citera
2022-08-03, 14:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkFire
Wow, det var nog det mest korkade jag läst i denna tråd ( förutom att vara emot abort då) du vet verkligen inte vad du snackar om! Mina gick på dagis allihopa, var lite nervös när den förste skulle börja men JÄVLAR vad de utvecklas på dagis! Socialt, lär sig komma överens, samarbete mm.

Var samtidigt ett par familjer i huset vars barn absolut inte fick gå på dagis. Efter ett par år märktes det tydligt att de låg efter i utvecklingen och var, ja, weird helt enkelt.

För dåliga mammor är det så klart alltid en fördel för alla att lämna bort barnen. Tack, hade inte ens tänkt på den poängen.
Citera
2022-08-03, 15:05
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
För dåliga mammor är det så klart alltid en fördel för alla att lämna bort barnen. Tack, hade inte ens tänkt på den poängen.

Så lite du vet 😀
Du såg nyheten om Kansas va? 🍻
Citera
2022-08-03, 15:17
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Så lite du vet 😀
Du såg nyheten om Kansas va? 🍻

Bitch pls. Att bebismördare skulle vara bra mammor kan ni ju inte tro på själva.
Ja ännu sjukare lagar än här, mördar bebisar som är över 4 månader och som skulle överleva utan mamman. Alla ni satanister hyllar och är jätteglada i vanlig ordning samtidigt som ni försöker låtsas som att ni inte hyllar aborter. Ert hyckleri vet inga gränser verkligen.
Citera
2022-08-03, 15:27
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Bitch pls. Att bebismördare skulle vara bra mammor kan ni ju inte tro på själva.
Ja ännu sjukare lagar än här, mördar bebisar som är över 4 månader och som skulle överleva utan mamman. Alla ni satanister hyllar och är jätteglada i vanlig ordning samtidigt som ni försöker låtsas som att ni inte hyllar aborter. Ert hyckleri vet inga gränser verkligen.

Jaha, ska du gnälla på satanism nu också?
Maken till negativ människa du är, måste vara trist.
Är du religiös?
Citera
2022-08-03, 15:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jaha, ska du gnälla på satanism nu också?
Maken till negativ människa du är, måste vara trist.
Är du religiös?

Satanister startade abortrörelsen så det har jag pratat om sen början men den lilla diskussionen är på tok för obekväm för er men att Sanger/Planned Parenthood startades för att dom ville döda negrer är ett faktum så ja satanismen förtjänar ett visst gnäll ditt jävla psykfall.

Jag är negativ för att ni inte får döda bebisar utan debatt? Vilken jävla vändning på saken wow. Döda sina egna bebisar verkar lite mer negativt i min bok men du är säkert av en annan snöflingig uppfattning.

Jag följer inte någon religion nej men att förneka intelligent design vore så anti-vetenskapligt i dagens läge att det vore löjligt. Tror du på Evolutionsteorin? Du vet att Darwin likställde negrer med apor va och sa att kvinnor är konstanta hysterikor som aldrig skall ges någon makt? Darwin, Sanger och Hitler är exakt samma människor. Skall bli kul att se hur du får ihop det här.
Citera
2022-08-03, 16:02
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Satanister startade abortrörelsen så det har jag pratat om sen början men den lilla diskussionen är på tok för obekväm för er men att Sanger/Planned Parenthood startades för att dom ville döda negrer är ett faktum så ja satanismen förtjänar ett visst gnäll ditt jävla psykfall.

Jag är negativ för att ni inte får döda bebisar utan debatt? Vilken jävla vändning på saken wow. Döda sina egna bebisar verkar lite mer negativt i min bok men du är säkert av en annan snöflingig uppfattning.

Jag följer inte någon religion nej men att förneka intelligent design vore så anti-vetenskapligt i dagens läge att det vore löjligt. Tror du på Evolutionsteorin? Du vet att Darwin likställde negrer med apor va och sa att kvinnor är konstanta hysterikor som aldrig skall ges någon makt? Darwin, Sanger och Hitler är exakt samma människor. Skall bli kul att se hur du får ihop det här.

Så...Du tror att satanister startade "abortrörelsen" och du tror på intelligent design?
Ok, ja där ser man.
Nu menar jag inte att fåna mig men måste fråga.
Tror du de sakerna på riktigt eller skojar du/provocerar/trollar?

Och, inte heller detta för att fåna mig, tror du att jorden är platt?
Citera
2022-08-03, 16:24
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Så...Du tror att satanister startade "abortrörelsen" och du tror på intelligent design?
Ok, ja där ser man.
Nu menar jag inte att fåna mig men måste fråga.
Tror du de sakerna på riktigt eller skojar du/provocerar/trollar?

Och, inte heller detta för att fåna mig, tror du att jorden är platt?

Nej tro har precis ingenting med saken att göra. Dom skriver det själva i böcker dom själva publicerade så det är inget som är en hemlighet här utan bara du som är totalt historielös. Läs på om Sanger och kom sen tillbaka och för en diskussion som en vuxen människa med mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in