2023-04-23, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Fattar de inte att dessa livs levande "barn" kommer dö om deras föräldrar inte ids sätta in dem i en livmoder?
Nä, så länge man inte mördar barnen så är de inte emot att frysa in dem levande. Märklig syn på barn.
Citera
2023-04-23, 13:00
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det besvarar inte frågan. Jag frågade hur du rättfärdigar det för dig själv. Vad lagen säger är irrelevant i det avseendet.

Du är inte störd? Vad bra. Men om du nu inte är störd, hur kommer det sig att du stödjer ett industriellt massmord?

Ditt "komplexa" tänkande ger jag inte mycket för. Det mesta jag läst från dig tyder på ett medelmåttigt intellekt utan någon kapacitet till djupare förståelse för saker i kombination med en direkt motbjudande dos av bitterhet och aggressivitet.

Men du kanske har ditt resultat från ett IQ-test som du kan delge oss? På så vis kan vi jämföra och se exakt hur mäktigt ditt intellekt är i jämförelse med andra.

Abort är egentligen en icke fråga för mig av den enkla anledningen att kvinnor alltid, genom mänsklighetens hela historia har utfört aborter, på sig själva och varandra. När aborter sker i länder där det är förbjudet skadas kvinnor pga att de utför ingreppet på sig själva eller under andra osäkra förhållanden. Så nu när vi har tekniken ska kvinnor självklart ha tillgång till säkra aborter.

Jag stödjer inte ett industriellt massmord.

Dito.
Citera
2023-04-23, 13:07
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är ju du och din sekt som behöver tid så om du skriver det i din signatur istället för att skriva det i varje inlägg oavsett vad ämnet handlar om så sparar du tid åt din sekt.
Det var bara ett tips från coachen.

Nej ni behöver tid. Är ni som verkar lite nerviga införa era mord. Mitt samvete är ack så rent så tid är det sista jag behöver. Nu avslöjade du lite mer om din sinnesstämning än du tänkte va.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vilka frågor?

Vem har legaliserat mord? Att mörda någon är ett allvarligt brott i de flesta länder världen över.

Sen frågar du om jag är "för" eller "emot" förintelsen. Du framstår som totalt osammanhängande och hysterisk.

Hur känns det för er män att leka Gud över redan födda?

I vilka inlägg har jag blandat in staten?

Jag har lärt mig "prata" till er killar på autism-skalan på ert eget språk. Korthuggna meningar, få nyanser, överfokuserade på några få argument, osv. Kalla mig "aspie-viskaren".

Projiceringar, halmgubbar och svara på frågor med frågor...du är så jävla simpel. Mord är mord.
Citera
2023-04-23, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä, så länge man inte mördar barnen så är de inte emot att frysa in dem levande. Märklig syn på barn.

Väldigt märklig syn på barn...
Citera
2023-04-23, 13:08
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Projiceringar, halmgubbar och svara på frågor med frågor...du är så jävla simpel. Mord är mord.

Dina frågor går inte att ta seriöst.

Förstår att det är svårt för en autistisk kille att förstå nyanserna, som sagt.
Citera
2023-04-23, 13:10
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Nej ni behöver tid. Är ni som verkar lite nerviga införa era mord. Mitt samvete är ack så rent så tid är det sista jag behöver. Nu avslöjade du lite mer om din sinnesstämning än du tänkte va.

Men din lilla neger. Man är människa om man tilldelats en hjärna och CNS. Om man har varit gravid i många månader och gör abort så är det däremot mord.
Citera
2023-04-23, 13:15
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Dina frågor går inte att ta seriöst.

Förstår att det är svårt för en autistisk kille att förstå nyanserna, som sagt.

Klart dom inte gör för då får du ta ansvar för ditt mord och det är mer än du klarar av, du lever hellre en livslögn.

Sluta projicera aspie. Du äter piller för dina diagnoser.

Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Men din lilla neger. Man är människa om man tilldelats en hjärna och CNS. Om man har varit gravid i många månader och gör abort så är det däremot mord.

Skulle ha en hjärna vara ett krav så skulle ingen av er vara här.
Citera
2023-04-23, 13:18
Medlem
Citat:

Nej, det är du och din sekt som har ont i fötterna av alla ni sparkat ihjäl och därför inte kan hålla er till ämnet utan ska skriva du och din sekt i varje inlägg oavsett vad ämnet handlar om.
Citera
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Klart dom inte gör för då får du ta ansvar för ditt mord och det är mer än du klarar av, du lever hellre en livslögn.

Sluta projicera aspie. Du äter piller för dina diagnoser.

Skulle ha en hjärna vara ett krav så skulle ingen av er vara här.
Nu har alla hjärnor här inne men det finns inget logiskt med ditt tänk.
Om du gör 10 kvinnor gravida.
Varför är det okej att överge dina barn?
Det är tusen gånger värre. Då är det en människa.

Eller handlar det bara om att du älskar foster tills de föds? Och vill kontrollera kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Nej det gör jag inte.

Har svårt att se det positiva att du plötsligt är mot fri abort....

Citat:
Så korkad, så autistisk, så förtjust i att mörda redan födda på industriell skala.

Dina problem med objektiv verklighet är dina egna och ingen annans.

Citat:
Religion är tro.

Nej.
Citera
2023-04-23, 13:22
Medlem
Citat:
Spermier är liv.

Om du ska ge dig in i den här diskussionen vore det önskvärt om du har koll på åtminstone de mest grundläggande sakerna, så som att spermier kan potentiellt skapa en människa, men ett embryo är det redan.

Citat:
Abort är egentligen en icke fråga för mig av den enkla anledningen att kvinnor alltid, genom mänsklighetens hela historia har utfört aborter, på sig själva och varandra.

Först och främst kan du sluta låtsas att det är en icke-fråga för dig eftersom att du engagerat dig i den här tråden i åratal. För det andra är detta inte ett argument. Människor har i alla tider mördat varandra så med ditt sätt att se på saken rättfärdigar det mord.

Citat:
När aborter sker i länder där det är förbjudet skadas kvinnor pga att de utför ingreppet på sig själva eller under andra osäkra förhållanden. Så nu när vi har tekniken ska kvinnor självklart ha tillgång till säkra aborter.

Ytterligare ett icke-argument. Att en abort är säker eller inte rättfärdigar inte mördandet av en annan människa.

Citat:
Jag stödjer inte ett industriellt massmord.

Du ändrar dig i varenda inlägg du skriver. Det är positivt dock att du inte längre stödjer abort.

Citat:
Dito.

Så var det med den saken. Människor som har ett starkt intellekt och högt IQ pratar väldigt sällan om det. Det är i princip alltid medelmåttorna som ligger runt 100IQ som har en övertro på sitt eget intellekt likt dig.
Senast redigerad av Reiwa 2023-04-23 kl. 13:29.
Citera
2023-04-23, 13:28
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Om du ska ge dig in i den här diskussionen vore det önskvärt om du har koll på åtminstone de mest grundläggande sakerna, så som att spermier kan potentiellt skapa en människa, men ett embryo är det redan.
Jag citerar mig nedan så att du får chansen att besvara min fråga.

Så. Du är emot abort och onani. Det är respektabelt att du står upp för det du tycker. Men abortmotståndare har inte den logiken. Hur förklarar du det?

Skulle du göra en eller flera kvinnor gravida så skulle du förstås heller inte överge barnet.
Citat:
Spermier är liv.
Om abort är mord. Varför har man inga begravningar för foster som dör pga missfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in