Citat:
Ursprungligen postat av
Dameon
Sexköp t ex. Skulle feminister få bestämma helt skulle det även vara helt förbjudet för heterosexuella män att besöka strippklubbar, konsumera porr (så länge det är kvinnor man tittar på), titta på kvinnor på stan (den hemska s k "manliga blicken") och ta kontakt med främmande kvinnor.
Allt detta, fullt naturlig manlig heterosexuell sexualitet, fördöms och demoniseras idag å det grövsta av samhället, feminister, skolan, media, ja hela det politiska och kulturella etablissemanget. Kvinnor, framförallt feministiskt lagda sådana har ett ENORMT behov av att kontrollera mäns sexualitet. Och det som är svårt att förbjuda ska åtminstone demoniseras och skambeläggas till max.
Heterosexuella män får sedan tidig ålder veta att deras sexualitet är "fel", hemsk, kvinnoförnedrande och förtryckande, objektifierande, skadlig, oönskad osv osv. Medan kvinnor samt alla HBTQIABCDEFGXYZ-varianter har en fin och sofistikerad sexualitet som alltid ska respekteras och hyllas i alla lägen.
Och säger någon MAN att abort inte är det bästa som finns, så gapar ni alla i falsett SLUTA KONTROLLERA VÅRA KROPPAR!!!!1111. Hyckleriet är, som vanligt, gigantiskt hos er feminister.
Låter väldigt trist och dekadent att du ser att köpa stripp och köpa sex är manlig sexualitet...
Manlig sexualitet för min del är att få ha sex med samtyckande kvinnor (eller med män om man är homo eller bi) eller att runka.
Vad jag vet så har
ingen försökt inskränka män från att ha sex med sina samtyckande sexpartners (där ingen tar betalat för sexet). Ingen har heller förbjudit män att runka till nakenbilder av sin fru/Flickvän. Ingen har förbjudit män från att runka när deras fruar/flickvänner strippar för sina äkta hälfter.
Så länge männen kks, flickvänner, ons, fruar är samtyckande till sexet, så är det fritt fram för män att ha sex med sina samtyckande partners. Ofta, mycket och länge, så länge samtycke finns. Och det är enligt mig "manlig sexualitet" och den är på intet sett inskränkt heller förbjuden.
Och med tanke på att det sker cirka 30 000 aborter i Sverige/år så har män bevisligen fått komma till
minst 30 000 gånger per år (förmodligen betydligt oftare än så), då tanken inte var barn, utan bara sex. Så det verkar verkligen inte vara en massa förbud som hindrar män från sex med samtyckande kvinnor.
Abortförbud kan dock leda till inskränkt manlig sexualitet, eftersom fruarna, flickvännerna etc. kan bli rädda att bli med barn.
I övrigt är jag humanist. Inte feminist.