2022-08-01, 12:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är väl bättre att parasiterna i alla fall inte förökar sig.

Jag tror du har fel, jag tror parasiter behåller barnen också för då kan man vara en ännu större parasit på samhället.
Det är dessutom fortfarande lika brutalt ologiskt att ni vill mörda 30000 oskyldiga parasiter som inte ens valt att vara där men 1 miljon parasiter som valt att vara parasiter och inte har någon som helst tanke på att sluta vara en parasit ja dom 1000 gånger dyrare parasiterna bryr ni er inte om.

Så då finns ju bara 2 val kvar här för hur ni "försöker" tänka:

1. Ni saknar helt och håller förmåga att tänka logiskt.
2. Ni är vuxna parasiter själva så därför vill ni inte tala om dom dyrare och farligare parasiterna för det är ni själva.
Citera
2022-08-01, 12:47
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jag tror du har fel, jag tror parasiter behåller barnen också för då kan man vara en ännu större parasit på samhället.
Det är dessutom fortfarande lika brutalt ologiskt att ni vill mörda 30000 oskyldiga parasiter som inte ens valt att vara där men 1 miljon parasiter som valt att vara parasiter och inte har någon som helst tanke på att sluta vara en parasit ja dom 1000 gånger dyrare parasiterna bryr ni er inte om.

Så då finns ju bara 2 val kvar här för hur ni "försöker" tänka:

1. Ni saknar helt och håller förmåga att tänka logiskt.
2. Ni är vuxna parasiter själva så därför vill ni inte tala om dom dyrare och farligare parasiterna för det är ni själva.
Jamen det är väl jättebra då att de behåller barnen så att de kan parasitera ännu mer. Men vill du hellre mörda invandrare än att tillåta dem som vill att göra abort så är ju det också en lösning men den får stå för dig.
Citera
2022-08-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Sexköp t ex. Skulle feminister få bestämma helt skulle det även vara helt förbjudet för heterosexuella män att besöka strippklubbar, konsumera porr (så länge det är kvinnor man tittar på), titta på kvinnor på stan (den hemska s k "manliga blicken") och ta kontakt med främmande kvinnor.

Allt detta, fullt naturlig manlig heterosexuell sexualitet, fördöms och demoniseras idag å det grövsta av samhället, feminister, skolan, media, ja hela det politiska och kulturella etablissemanget. Kvinnor, framförallt feministiskt lagda sådana har ett ENORMT behov av att kontrollera mäns sexualitet. Och det som är svårt att förbjuda ska åtminstone demoniseras och skambeläggas till max.

Heterosexuella män får sedan tidig ålder veta att deras sexualitet är "fel", hemsk, kvinnoförnedrande och förtryckande, objektifierande, skadlig, oönskad osv osv. Medan kvinnor samt alla HBTQIABCDEFGXYZ-varianter har en fin och sofistikerad sexualitet som alltid ska respekteras och hyllas i alla lägen.

Och säger någon MAN att abort inte är det bästa som finns, så gapar ni alla i falsett SLUTA KONTROLLERA VÅRA KROPPAR!!!!1111. Hyckleriet är, som vanligt, gigantiskt hos er feminister.

Låter väldigt trist och dekadent att du ser att köpa stripp och köpa sex är manlig sexualitet...

Manlig sexualitet för min del är att få ha sex med samtyckande kvinnor (eller med män om man är homo eller bi) eller att runka.

Vad jag vet så har ingen försökt inskränka män från att ha sex med sina samtyckande sexpartners (där ingen tar betalat för sexet). Ingen har heller förbjudit män att runka till nakenbilder av sin fru/Flickvän. Ingen har förbjudit män från att runka när deras fruar/flickvänner strippar för sina äkta hälfter.

Så länge männen kks, flickvänner, ons, fruar är samtyckande till sexet, så är det fritt fram för män att ha sex med sina samtyckande partners. Ofta, mycket och länge, så länge samtycke finns. Och det är enligt mig "manlig sexualitet" och den är på intet sett inskränkt heller förbjuden.

Och med tanke på att det sker cirka 30 000 aborter i Sverige/år så har män bevisligen fått komma till minst 30 000 gånger per år (förmodligen betydligt oftare än så), då tanken inte var barn, utan bara sex. Så det verkar verkligen inte vara en massa förbud som hindrar män från sex med samtyckande kvinnor.

Abortförbud kan dock leda till inskränkt manlig sexualitet, eftersom fruarna, flickvännerna etc. kan bli rädda att bli med barn.

I övrigt är jag humanist. Inte feminist.
Senast redigerad av TomatKungen 2022-08-01 kl. 14:06.
Citera
2022-08-01, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Haha, nej det har han inte. Hör du vad du själv säger? Ska män ta ansvar för kvinnors handlingar? Är kvinnor förståndshandikappade våp som bör omyndigförklaras?

Du ger uttryck för en väldigt skev kvinnosyn här.

Nej. Kvinnor är inga "förståndshandikappade våp". Men en gravid kvinna/en kvinna som går igenom förlossning/en kvinnan som ammar kan verkligen behöva stöd genom detta och därefter dela ansvaret för avkomman med någon därefter. Och vem är bättre lämpad för denna uppgift än den blivande pappan? Att paret hjälps åt med avkomman är bra för barn och bra för föräldrarna. Och flertalet gravida kvinnor vill ha en kärleksrelation med pappan till sina barn. Mannens ansvar är alltså att trygga kvinnan i: delat ansvar för avkomman, stöd under graviditet, förlossning och att paret har en trygg och fin kärleksrelation med varandra. Kan han trygga henne i detta är risken för abort minimal. Han har således ett ansvar att trygga henne i detta. Gör han inte det finns risk för abort. Och då är han lika ansvarig för aborten som kvinnan är.
Citera
2022-08-01, 14:49
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Kvinnor har massor av val. Undvika graviditet tex, eller att adoptera bort kultingen. Eller att ta fram virknålarna. Nu när förbud över förbud haglar över mäns sexualitet får vi naturligtvis fortsätta med er.

Förbjud prostitution, golddigging, only fans - fy fan vilket horeri där är - samt abort. Det är en naturlig utveckling. För ni vill väl ha jämlikhet? Eller nej visst ja det ville ni inte alls egentligen, sorry jag glömde.
årse.
Du vill ha rätten att knulla.
Kvinnor måste föda barnen. Mannan saknar ansvar för sina barn.

Har jag fattat det rätt?
Citera
2022-08-01, 17:40
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jamen det är väl jättebra då att de behåller barnen så att de kan parasitera ännu mer. Men vill du hellre mörda invandrare än att tillåta dem som vill att göra abort så är ju det också en lösning men den får stå för dig.

Men ni ville ju döda parasiter? Ert argument var att man kan döda parasiter. Har inget med mig att göra.
Citera
2022-08-01, 17:51
Citat:
Men ni ville ju döda parasiter? Ert argument var att man kan döda parasiter. Har inget med mig att göra.
Ja, men vi vänder på det och säger att allt dödande är ok förutom utrotningshotade djur och växter samt alla födda levande människor. Det går säkert att hitta fler undantag.

Då går det alltså bort att döda invandrare även om du ser dem som parasiter.

Är det då inte bra om de får göra abort så de inte gör fler parasiter?
Citera
2022-08-01, 17:59
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja, men vi vänder på det och säger att allt dödande är ok förutom utrotningshotade djur och växter samt alla födda levande människor. Det går säkert att hitta fler undantag.

Då går det alltså bort att döda invandrare även om du ser dem som parasiter.

Är det då inte bra om de får göra abort så de inte gör fler parasiter?

Aha godtyckligt nonsens i vanlig ordning i see. Bebisarna är "döda människor" nu.

? Det är ni som vill döda, det är ni som kallar bebisar för parasiter så håll nu ditt fokus. Er extrema lust för mord har precis ingenting med mig att göra.
Citera
2022-08-01, 18:02
Citat:
Aha godtyckligt nonsens i vanlig ordning i see. Bebisarna är "döda människor" nu.

? Det är ni som vill döda, det är ni som kallar bebisar för parasiter så håll nu ditt fokus. Er extrema lust för mord har precis ingenting med mig att göra.
Födda, sa jag.

Bra att du tar tillbaka att du vill döda invandrare.
Citera
2022-08-01, 18:19
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Födda, sa jag.

Bra att du tar tillbaka att du vill döda invandrare.

Ja alla bebisar föds om man låter dom vara. Födda levande människor är ju parasiter.

Ni vill döda parasiter och dödar parasiter så igen mördandet är ert och har inget med mig att göra så ta ditt ansvar och sluta tramsa.
Citera
2022-08-01, 18:22
Citat:
Ja alla bebisar föds om man låter dom vara. Födda levande människor är ju parasiter.

Ni vill döda parasiter och dödar parasiter så igen mördandet är ert och har inget med mig att göra så ta ditt ansvar och sluta tramsa.
Då är vi överens om att vi inte ska döda några invandrare.
Citera
2022-08-01, 18:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Då är vi överens om att vi inte ska döda några invandrare.

Inte alls. Antingen dödar vi parasiter som ni vill och då dödar vi först och främst dom mest logiska parasiterna och det är dom dyraste alltså vuxna parasiter ELLER så får du komma över till vår sida och säga att man inte skall döda några parasiter och att man inte skall kalla människor för parasiter till att börja med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in