Citat:
Ursprungligen postat av
ossianassar
Kvinnor har massor av val. Undvika graviditet tex, eller att adoptera bort kultingen. Eller att ta fram virknålarna. Nu när förbud över förbud haglar över mäns sexualitet får vi naturligtvis fortsätta med er.
Förbjud prostitution, golddigging, only fans - fy fan vilket horeri där är - samt abort. Det är en naturlig utveckling. För ni vill väl ha jämlikhet? Eller nej visst ja det ville ni inte alls egentligen, sorry jag glömde.
Vilka "förbud haglar över mäns sexualitet" menar du?
Du menar att man ska förbjuda män från att prostituera sig (så att inte deras eventuella kvinnliga köpare får ha sex)? Manliga prostituerade har främst manliga kunder, vet du, så jag förstår inte riktigt hur du kommer åt kvinnors sexualitet genom att förbjuda prostitution. Goldigging handlar
inte om kvinnans sexualitet, utan om hennes rike
makes sexualitet och hennes pengabegär. Only Fans handlar inte heller om kvinnors sexualitet, utan om
tittarnas sexualitet, och jag misstänker starkt att de som tittar på kvinnor på Only Fans oftast är just
män som blir kåta av vad de ser, kvinnorna tjänar bara pengar.
Alla de förbud du vill införa handlar i princip om förbud mot manlig sexualitet. Vilken du redan anser att det "haglar förbud mot". Du har inte tänkt igenom det där särskilt mycket, inte sant?
Och för att återgå till topic: aborter sker för att
både en man och en kvinna har haft sex med varandra och det har uppkommit en oönskad graviditet. Om abortförbud införs åter, så kanske vissa män inte kommer få ha sex lika ofta, då deras kvinnor inte tål p-medel och inte vågar ha sex om det skulle bli en oönskad graviditet. Inte ens trots "finska rycket" och "säkra perioder" och kondom. Då kommer du inskränka både kvinnors
och mäns sexualitet. Men så långt tänkte du förstås inte...