2022-07-16, 09:17
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tänk att man skulle få läsa om 10 åriga våldtagna flickor som vägras abort i ett "civiliserat" västerländskt land. Sånt trodde man hörde till lägre bildning och fanatism i låglöneländerna.

Nu stagnerar västländerna, vissa snabbare än andra. Religiösa fanatiker inom kristendomen, islam, judendomen söndrar och härskar. De förstör allt som tidigare generationer byggt upp och önskade för sin avkomma. Varje generation har blivit sundare/smartare än föregående generation, lite i taget har människorna i väst byggt upp demokratier, jämlikhet, stabilitet. Nu blir varje ny generation sjukare/tjockare/mentalt störda än föregående generation.

Flashback - männen skyller på "feministerna"/kvinnorna när det i själva verket är kemikalierna, kosten, livsstilen, stressen, fixeringen vid jobb o pengar, jämförandet, med mycket mera som bryter ner oss, gör oss sjuka och likgiltiga.

Det är extremt sorgligt att se den här fanatismen/extremismen bland människor i västvärlden. Men förståeligt då kemikalier/felaktig kost/inflammation ombildar våra hjärnor och hormoner.
Skulle precis länka till en artikel om den här flickan som våldtogs av en 27- åring men blev tvungen att resa över delstatsgränsen för att genomföra aborten. Det här är inte mindre än en jävla skam som du säger för ett sk civiliserat land
Citera
2022-07-16, 09:28
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Skulle precis länka till en artikel om den här flickan som våldtogs av en 27- åring men blev tvungen att resa över delstatsgränsen för att genomföra aborten. Det här är inte mindre än en jävla skam som du säger för ett sk civiliserat land

Ja en jävla skam är det.

Så jävla synd om majoriteten amerikaner som är pragmatiska, ateister, bildade. De dras ofrivilligt ner i mörk medeltid.

Men inom en snar framtid kommer spanska vara majoritetsspråk i USA och konservativ fanatisk katolicism kommer vara styrande. Dom är så jävla körda.
Senast redigerad av Jenny9 2022-07-16 kl. 09:30.
Citera
2022-07-16, 09:59
Medlem
Citat:
Tänk att man skulle få läsa om 10 åriga våldtagna flickor som vägras abort i ett "civiliserat" västerländskt land. Sånt trodde man hörde till lägre bildning och fanatism i låglöneländerna.

Nu stagnerar västländerna, vissa snabbare än andra. Religiösa fanatiker inom kristendomen, islam, judendomen söndrar och härskar. De förstör allt som tidigare generationer byggt upp och önskade för sin avkomma. Varje generation har blivit sundare/smartare än föregående generation, lite i taget har människorna i väst byggt upp demokratier, jämlikhet, stabilitet. Nu blir varje ny generation sjukare/tjockare/mentalt störda än föregående generation.

Flashback - männen skyller på "feministerna"/kvinnorna när det i själva verket är kemikalierna, kosten, livsstilen, stressen, fixeringen vid jobb o pengar, jämförandet, med mycket mera som bryter ner oss, gör oss sjuka och likgiltiga.

Det är extremt sorgligt att se den här fanatismen/extremismen bland människor i västvärlden. Men förståeligt då kemikalier/felaktig kost/inflammation ombildar våra hjärnor och hormoner. Bryter ner oss, "fördummar" oss.

Jag håller med i det mesta faktiskt. ..feministerna (eller krafterna bakom) tar mark för att era män är inte är män längre och era kvinnor verkar ha tappat fotfästet lika mycket.

Märk väl att jag skriver 'era'.
Citera
2022-07-16, 10:34
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Jag håller med i det mesta faktiskt. ..feministerna (eller krafterna bakom) tar mark för att era män är inte är män längre och era kvinnor verkar ha tappat fotfästet lika mycket.

För du tänker dig att Indonesien och dess invånare är förskonade från det jag skrev om? Hur är ni det? Har ni kapslat in er som bubble-boy?
Citera
2022-07-16, 10:55
Medlem
Citat:
För du tänker dig att Indonesien och dess invånare är förskonade från det jag skrev om? Hur är ni det? Har ni kapslat in er som bubble-boy?

Sorry, jag är inte på humör att leka "..so you're saying?" leken idag.

Jag skrev vad jag skrev.
Citera
2022-07-16, 12:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nu var det Trump som passade på att utse ett gäng konservativa äldre herrar till högsta domstolen. De sitter for life. Trump var tidigare inte emot abort men han behövde röster från den stora kristna falangen i USA och då vände han kappan efter den vinden.

Biden var emot aborter, Obama var emot aborter. Att amerikanska konstitutionen inte har någonting med aborter att göra är ju självklart så att högsta domstolen tar sitt ansvar och kastar ut vad som är vänsterextrema politiska lagar som inte hör hemma i högsta domstolen är ett fall framåt för demokratin. Ni bebismördare kan verkligen intala er vilket nonsens som helst. Finns inget mer medeltida på denna jord än att mörda sina egna, ni vill bara låtsas vara upplysta.
Citera
2022-07-16, 12:02
Medlem
Citat:
Ja en jävla skam är det.

Så jävla synd om majoriteten amerikaner som är pragmatiska, ateister, bildade. De dras ofrivilligt ner i mörk medeltid.

Men inom en snar framtid kommer spanska vara majoritetsspråk i USA och konservativ fanatisk katolicism kommer vara styrande. Dom är så jävla körda.

Det är viktigt att abort är lagligt så att om kvinnan blir på smällen med en dotter så ska man kunna säga åt henne att göra en abort.

För övrigt så är kvinnor som håller på med aborter smutsiga och korkade. Deras gener bör ej spridas vidare.

Sverige är en skithåla full av smutsiga och hjärndöda horor.
Citera
2022-07-16, 12:05
Medlem
Citat:

Var hon på smällen med en dotter eller son?

Jag förstår ju att man vill göra abort om det är en dotter. Kvinnor är så korkade soch smutsiga, ingenting man vill ha som sin avkomma.
Citera
2022-07-16, 12:07
Medlem
Citat:

Det är extremt sorgligt att se den här fanatismen/extremismen bland människor i västvärlden. Men förståeligt då kemikalier/felaktig kost/inflammation ombildar våra hjärnor och hormoner. Bryter ner oss, "fördummar" oss.

Lmfao, det är alltid lika lustigt när en hjärndöd feministhora inte inser att hon och hennes likar är roten till allt ont.

Feminister är smutsiga&hjärndöda horor.

Abort bör dock vara tillåtet, om barnet är av kvinnligt kön.
Citera
2022-07-16, 12:08
Medlem
Citat:
Vilken tur att jag förutom innehav av fitta, bisexualitet och lång vårdutbildning trumfar dig där redan i början då.

Tvättar du dig ordentligt eller ska vi skicka bögarna efter dig?

Fy fan vad äcklig du är!

Ni homosar borde avlivas.
Citera
2022-07-16, 12:12
Medlem
Citat:
Nu var det Trump som passade på att utse ett gäng konservativa äldre herrar till högsta domstolen. De sitter for life. Trump var tidigare inte emot abort men han behövde röster från den stora kristna falangen i USA och då vände han kappan efter den vinden.

Varför ljuger du?

Amy Coney Barrett är ingen "herre".

Gorsuch och Kavanaugh är män i 50-års åldern. Knappast några "äldre herrar".
Citera
2022-07-16, 12:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Citat:
Sorry, jag är inte på humör att leka "..so you're saying?" leken idag.

Jag skrev vad jag skrev.

Märk väl att jag inte skyllde på "feministerna". någonstans i mitt inlägg, tvärtom. Du verkar skylla på "feministerna" och det får stå för dig. Jag skrev vad jag skrev.

Är indonesiska män mer män än svenska män? Om så, hur och varför är de mer män än svenska män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in