2020-07-29, 20:58
Avstängd
MikeStrutters avatar
Borde man inte göra den 15/8 till en Kånkeldag då man firar honom extra stort? Bergsprängare i Tantolunden med OK skivor hela dagen lång.
Citera
2020-07-29, 21:21
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Borde man inte göra den 15/8 till en Kånkeldag då man firar honom extra stort? Bergsprängare i Tantolunden med OK skivor hela dagen lång.
Ja det tycker jag med alternativt den 3 januari.
Citera
2020-07-30, 10:06
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter

Farstapark vid stenen som ser ut som ett ollon som nämns i uddating. Samlas upp 100 tals människor och ha allsång till OK skivor. De låtar som hade varit mest intressanta hade varit Ingen Rolls Royce, Martin Ljungs Förhud och (G)rave Party.
Citera
2020-07-30, 23:20
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-
Farstapark vid stenen som ser ut som ett ollon som nämns i uddating. Samlas upp 100 tals människor och ha allsång till OK skivor. De låtar som hade varit mest intressanta hade varit Ingen Rolls Royce, Martin Ljungs Förhud och (G)rave Party.
Tycker dock att man borde köra igenom hela diskografin från början till slut med allsång.
Citera
2020-08-06, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Tyckte Onkel 2.0 var helt okej i början, men dom känns inte så genuina och därför lyssnar jag inte på dom länge.

Tror jag vet vem sångaren är.

Är inte medlemmarna från ett whitepowerband?
Dvs nazzar allihopa
Citera
2020-08-06, 09:21
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Dvs nazzar allihopa
Då passar det ju bra när de gör en cover på Nazzepenis i Führens anus. Föresten vilket band spelar de annars i?
Citera
2020-08-06, 09:35
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Dvs nazzar allihopa

Vilket band då? Såg f.ö att de säljer konsert på tradera.

https://www.tradera.com/item/340227/...t-hemmakonsert

Tycker det är förjävligt att de skriver att de tagit över stafettpinnen. Dom gör bra musik till skit, covers har diskuterats tidigare i tråden. Men att göra Onkel Kånkel till ett rockabilly coverband strider väl mot alla Håkans åsikter? Att försöka få hans musik till att efterlikna Eddie meduza, eller gick jag för långt i mitt spårande?
Citera
2020-08-06, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-
Vilket band då? Såg f.ö att de säljer konsert på tradera.

https://www.tradera.com/item/340227/...t-hemmakonsert

Tycker det är förjävligt att de skriver att de tagit över stafettpinnen. Dom gör bra musik till skit, covers har diskuterats tidigare i tråden. Men att göra Onkel Kånkel till ett rockabilly coverband strider väl mot alla Håkans åsikter? Att försöka få hans musik till att efterlikna Eddie meduza, eller gick jag för långt i mitt spårande?

Rockabillybandet har bokats till SD fester
Citera
2020-08-06, 11:04
Medlem
Citat:
Rockabillybandet har bokats till SD fester

och SD är "white power" på vilket sätt? Gå och lägg dig, röding.
Citera
2020-08-06, 13:47
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Dvs nazzar allihopa
Tror sångaren är samma som sångaren i Bedårande barn. Med tanke på att sångaren postade en bild på sig själv med samma mask som syns på live videon. Tror dock den är raderad nu, iallafall verkar han ha någon koppling till bandet.
Citera
2020-08-06, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
och SD är "white power" på vilket sätt? Gå och lägg dig, röding.
Ja det e samma pack

Håkan Florå var knappast nazze och skulle aldrig gillat ett gäng WT- människor utnyttjar hans alster...
Citera
2020-08-06, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Tror sångaren är samma som sångaren i Bedårande barn. Med tanke på att sångaren postade en bild på sig själv med samma mask som syns på live videon. Tror dock den är raderad nu, iallafall verkar han ha någon koppling till bandet.
nej sångaren e rätt mullig om du kollar noga samt har skägg,
Senast redigerad av hemorojdbiff 2020-08-06 kl. 16:07. Anledning: Felstav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in