Citat:
Ursprungligen postat av
Hor-Ulla
Ja det är nått här som inte stämmer här. Jag har ju själv noterat hur vissa skriver om att dom drar in en månadslön medans man kliar sig på pungen och knullar horor, eller att man drar in 10 000kr i veckan.
Varför skulle dessa personer skriva att dom tjänar dessa summor om det inte stämmer?
Jag tycker mig se två läger i tråden. Det ena pratar om hur mycket pengar man tjänar, det andra hur dålig kö det är/hur lite man får i ersättning per meddelande osv. Jag gissar att det senare lägret är livrädda att deras kö minskar och att inkomsterna tryter. Det här är dock en ren myt. Det finns mer än nog med kö/gubbkuk för att alla ska kunna knulla horer i röven relativt ofta.
Visst, om man inte är VIP kanske det inte blir några 10k i månaden, men du drar lätt in 5-7 ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av
ScubaDiver
Hehe kan du berätta varför du bryr dig så mycket din fjolla? Att du orkar sitta och granska vad vissa användare skriver om och dessutom så försöker du förhöra de också?
JH är bra när man har VIP ja men utan VIP är det horribelt helt enkelt, dessutom så har de en del idiotiska regler, som att man inte bör skriva 'Jag' haha idiotiskt!! Jag har kvar mitt konto där men jag har slutat för det är inte värt det.
Fast det där stämmer verkligen inte. Det här tjänar du bra på, inget snack om saken. Läs tråden, finns hundratals inlägg om alla pengar som rullar in. Klart du tjänar bättre som VIP, men du blir ingen kyrkråtta utan. Jag ser med egna ögon hur mycket min vän tjänar på detta.