2023-02-25, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag har inte jobbat med detta sedan jag förlorade VIP

För min del vill jag att mina barn ska växa upp I Sverige. Inte så lätt att bara dra iväg då. Dessutom har jag för mig att skulder aldrig preskriberas sålänge den man är skyldig pengar ser till att förnya skulden innan perioden har tagit slut.
Ja om du har barn är det ju bättre om du har ett riktigt jobb så att säga, de flesta som jobbar med detta bor utomlands. Det stämmer när det kommer till skulder, men inte om det gäller staten och skatteskulder. Dom försvinner efter 5 år, staten kan förlänga med max 5 år till (sällan, om det inte handlar om miljoner) så länge du håller dig undan utomlands och aldrig svarar dom.
Edit: Går i Sverige också såklart, men då får du det jobbigt med kronan som jagar dig överallt.
Senast redigerad av FEARANDLOATH1NG 2023-02-25 kl. 23:09.
2023-02-26, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogslayer
Jag tycker mig se två läger i tråden. Det ena pratar om hur mycket pengar man tjänar, det andra hur dålig kö det är/hur lite man får i ersättning per meddelande osv. Jag gissar att det senare lägret är livrädda att deras kö minskar och att inkomsterna tryter. Det här är dock en ren myt. Det finns mer än nog med kö/gubbkuk för att alla ska kunna knulla horer i röven relativt ofta.

Visst, om man inte är VIP kanske det inte blir några 10k i månaden, men du drar lätt in 5-7 ändå.

Fast det där stämmer verkligen inte. Det här tjänar du bra på, inget snack om saken. Läs tråden, finns hundratals inlägg om alla pengar som rullar in. Klart du tjänar bättre som VIP, men du blir ingen kyrkråtta utan. Jag ser med egna ögon hur mycket min vän tjänar på detta.

Ja om du vill tjäna 20-30kr i timmen så kan du visst få fram ca 5k i månaden men om det är värt och lägga all den tid för små pengar så får du själv avgöra!!

Som en ny användare på JH så funkar det bra i början för man får en hel del mess, men efter några veckor så blir det mycket sämre kö om man inte får VIP!
2023-02-26, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Ja om du vill tjäna 20-30kr i timmen så kan du visst få fram ca 5k i månaden men om det är värt och lägga all den tid för små pengar så får du själv avgöra!!

Som en ny användare på JH så funkar det bra i början för man får en hel del mess, men efter några veckor så blir det mycket sämre kö om man inte får VIP!

Håller med. Jag blev tydligen av med VIP för några veckor sedan. Det är helt värdelöst. Satt i två timmar nu ikväll och fick totalt 38 mess. Inte värt det.
2023-02-27, 02:12
Medlem
Chattjob är rätt dött numera, JH är total skit utan VIP och mängden gubbar som vill snacka snusk har minskat rejält pga den ruttna ekonomin i sverige med elkostnader och skit.
2023-02-27, 18:12
Medlem
AliyahMerins avatar
Vad kan man rimligtvis tjäna? Är det ens värt det?
2023-02-27, 18:14
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver

Vissa säger 20-30 kr i timmen, andra 90-100 kr i timmen. Vilket är det?
2023-02-27, 18:48
Avstängd
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliyahMerin
Men herregud människa, är du fullständigt tappad eller? Har du inte förstått att man jobbar mot provision? Du tjänar ju för varje mess du skriver, inte varje timme som du är inloggad. Skriver du 100 mess per timme så tjänar du naturligtvis mer än om du skriver 30 mess per timme.

Sök anställning på Samhall istället. Passar nog dig bättre.
2023-02-27, 19:59
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

180kr/h innan skatt är antagligen realistiskt för de flesta om man faktiskt har kö. Jobbar du på JH utan VIP får du vara glad om du kan tjäna 60kr/h.
2023-02-27, 21:13
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Men herregud människa, är du fullständigt tappad eller? Har du inte förstått att man jobbar mot provision? Du tjänar ju för varje mess du skriver, inte varje timme som du är inloggad. Skriver du 100 mess per timme så tjänar du naturligtvis mer än om du skriver 30 mess per timme.

Sök anställning på Samhall istället. Passar nog dig bättre.
Jag har inte sagt att man har fast timlön utan vad jag menade med min fråga är vad som är rimligt att förvänta sig att tjäna i genomsnitt per timme om man jobbar på JH. Det är ju en enorm skillnad att sitta och jobba på provision om man kan förvänta sig att få in i genomsnitt 20 kr i timmen eller i genomsnitt 100 kr i timmen. Alla i tråden utan du tycks även ha förstått vad jag menade.

Tack för tipset. Vad tjänar DU på Samhall då?
2023-02-27, 21:16
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
180kr/h innan skatt är antagligen realistiskt för de flesta om man faktiskt har kö. Jobbar du på JH utan VIP får du vara glad om du kan tjäna 60kr/h.

Tack så mycket
2023-02-27, 21:18
Avstängd
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Jag har inte sagt att man har fast timlön utan vad jag menade med min fråga är vad som är rimligt att förvänta sig att tjäna i genomsnitt per timme om man jobbar på JH. Det är ju en enorm skillnad att sitta och jobba på provision om man kan förvänta sig att få in i genomsnitt 20 kr i timmen eller i genomsnitt 100 kr i timmen. Alla i tråden utan du tycks även ha förstått vad jag menade.

Tack för tipset. Vad tjänar DU på Samhall då?
Och hur fan ska någon i denna tråden kunna avgöra vad just DU rimligtvis kommer att kunna tjäna på detta, ditt satans jävla mongo? Det är väl ett svar som enbart du sitter på. Det handlar om hur aktiv du tänker vara, hur snabb du är på att skriva, vad du har för olika mål per dag/per vecka/per månad. Räkna ut det så har du sedan ditt svar, ärthjärna.
2023-02-27, 21:26
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Och hur fan ska någon i denna tråden kunna avgöra vad just DU rimligtvis kommer att kunna tjäna på detta, ditt satans jävla mongo? Det är väl ett svar som enbart du sitter på. Det handlar om hur aktiv du tänker vara, hur snabb du är på att skriva, vad du har för olika mål per dag/per vecka/per månad. Räkna ut det så har du sedan ditt svar, ärthjärna.

Tack så mycket. Det var faktiskt ett riktigt hjälpsamt och informativt svar. Dina förolämpningar får mig att skratta gott. Kan tänka mig du är anställd som clown på Samhall för alla andra jobb var för svåra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in