2022-10-03, 00:15
Medlem
Roidberts avatar
Blev nytt personbästa nu under söndagen. Lyckades skriva ihop 684 mess. Tror att det tog ca 8h. Man känner sig helt grötig i skallen nu, men på samma gång känner mig sig stolt över dagens insats. Känns som att jag har gjort mitt för att göra världen till en bättre plats idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Fan nu e du VIP gubben. Köp ett gäng testo vialer och skjut i. Sedan bara panga meddelanden. Låt fruga 1 eller 2 suga dase medan du knapprar! Ba kör

De tiderna är tyvärr över. Nu är det Clomid med humörsvängningar som gäller för hela slanten.
2022-10-03, 07:17
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Blev nytt personbästa nu under söndagen. Lyckades skriva ihop 684 mess. Tror att det tog ca 8h. Man känner sig helt grötig i skallen nu, men på samma gång känner mig sig stolt över dagens insats. Känns som att jag har gjort mitt för att göra världen till en bättre plats idag.

De tiderna är tyvärr över. Nu är det Clomid med humörsvängningar som gäller för hela slanten.

Du har gjort många gubbkukar samt nivea Hudkräm en stor tjänst idag. Du kan nu lämna din post för att vila upp inför morgondagen.

Tro inte att du e bortglömd, jag följer dig på sikt. Har ett larm varje 14e dag att kika in och kolla hur det går för min favorit Roidbert. Du driftar på så det känns tryggt.. Hoppas allt går bra med frugorna.

Mvh
Senast redigerad av Biggedy 2022-10-03 kl. 07:19.
2022-10-04, 05:14
Medlem
Behövde ett extrakneg och provade detta efter att ha lusläst tråden några månader. Sagt och gjort har jag chattat med gubbarna i några veckor men jag förstår inte hur ni klarar av deras ryck att SES VI INTE IDAG KLOCKAN 10:30 ÄR DET SLUT!! samt hur de älskar att slicka player och ge henne orgasm via urinröret.
2022-10-04, 08:42
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Behövde ett extrakneg och provade detta efter att ha lusläst tråden några månader. Sagt och gjort har jag chattat med gubbarna i några veckor men jag förstår inte hur ni klarar av deras ryck att SES VI INTE IDAG KLOCKAN 10:30 ÄR DET SLUT!! samt hur de älskar att slicka player och ge henne orgasm via urinröret.

Säg bara att det blir svårt att ses för att någonting har dykt upp, men att du vill träffa honom så snart som möjligt. Du kanske måste jobba, vara barnvakt eller gå på din katts begravning.
2022-10-04, 13:24
Medlem
Citat:
Säg bara att det blir svårt att ses för att någonting har dykt upp, men att du vill träffa honom så snart som möjligt. Du kanske måste jobba, vara barnvakt eller gå på din katts begravning.

Brukar köra något liknande. Men de går berserk och lägger upp sina ultimatum att nu eller aldrig ska jag slicka din mus, får 100 meddelanden varje dag av andra tjejer!!

Det slår mig vilken hybris gubbarna har.
2022-10-04, 14:44
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Brukar köra något liknande. Men de går berserk och lägger upp sina ultimatum att nu eller aldrig ska jag slicka din mus, får 100 meddelanden varje dag av andra tjejer!!

Det slår mig vilken hybris gubbarna har.

I slutändan är det viktigaste att du får dem att svara på dina meddelanden. Det är vanligt att de klagar men likförbannat fortsätter att chatta. I de fall där de slutar prata med player, hoppar de i regel över till en ny player. Inget skada skedd. Se bara till att inte logga detaljerade personuppgifter eller att kunden har lämnat sina kontaktuppgifter. Många kunder blir tyvärr utsatta för utpressning och det är varken bra för dem eller oss som vill fortsätta med det här jobbet.
2022-10-04, 15:22
Medlem
Citat:
Brukar köra något liknande. Men de går berserk och lägger upp sina ultimatum....
Säg att du har mens bara. Eller att du kommer att ha mens då. Eller att du har pms. Var glad att någon vill ha dig liksom vad är problemet, text i rutan kör.
2022-10-04, 15:25
Medlem
Citat:
Se bara till att inte logga detaljerade personuppgifter eller att kunden har lämnat sina kontaktuppgifter. Många kunder blir tyvärr utsatta för utpressning och det är varken bra för dem eller oss som vill fortsätta med det här jobbet.
Bra där roiden, nybörjar miss att logga sånt som kan leda till sånt skit, så gör ej det
2022-10-04, 15:54
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Man kanske kan säga att alla gillar inte surströmming eller alla kan INTE hoppa höjdhopp.
Dvs du ska kanske gå tillbaka till ditt arbete och försöka jobba extra. Samla burkar på AIK eller Hammarbys hemmamatcher. Kan man inte vara bestämd och säga nej då har man liksom problem på allvar. I värsta fall kan du ju göra revolt och bestämma tid för att göra gubbarna glada för en gång skull. Var den första som liksom visar mod och bryt lite mot dessa regler kan med vara skoj.
PS Glöm inte av att logga att grannens hund var magsjuk så katten fick åka in till djursjukhuset.
2022-10-05, 23:27
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Jag fick VIP på JH till slut. Det positiva är att man kan tjäna bra med pengar nu när man får gott om mess under dygnets alla timmar. Det negativa är att det känns svårt att ta ledigt från jobbet. Man blir nästan beroende av gubbarna och deras kukbilder.
Grattis.
Citat:
Tycker faktiskt inte det där sker särskilt ofta, och skulle det ske så får du vara lite kaxig mot dom.
2022-10-06, 15:07
Medlem
Citat:
I slutändan är det viktigaste att du får dem att svara på dina meddelanden. Det är vanligt att de klagar men likförbannat fortsätter att chatta. I de fall där de slutar prata med player, hoppar de i regel över till en ny player. Inget skada skedd. Se bara till att inte logga detaljerade personuppgifter eller att kunden har lämnat sina kontaktuppgifter. Många kunder blir tyvärr utsatta för utpressning och det är varken bra för dem eller oss som vill fortsätta med det här jobbet.

Jag hyser respekt för er gentlemän som snattrar 100%. Gillar jobbet men ibland får jag migrän på gubbarna. Jag undviker att logga allt utom det nödvändigaste.
Förjävla sjukt att de blir utpressning?
2022-10-06, 15:48
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag hyser respekt för er gentlemän som snattrar 100%. Gillar jobbet men ibland får jag migrän på gubbarna. Jag undviker att logga allt utom det nödvändigaste.
Förjävla sjukt att de blir utpressning?
Menar du att kunden kåta gunnar och erik från Falun hotar dig? Be honom då dra i den lille och passera.
Du kan bara säga till honom att du är upptagen katten har ont i magen grannen har mensen.
Det finns liksom alla saker du kan hitta på. Kunden hotar dig för att han vet det finns 20 andra brudar som jagar fula Henrik från Gråbo för om du inte träffar honom så går han ju bara vidare till nästa. Lägg inte ner fokus på att känna dig hotad svara bara med en enkel sak sedan skit i att tänka på det.
Kunden hotar dig ju bara för att du ska få dåligt samvete för att han drar till nästa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in