Citat:
Ursprungligen postat av 3rM
Jao det finns väl scripts, men jag fattar inte att folk tycker det är svårt att göra scripts. När jag började gör scripts till ElfBot så laddade jag hem att bra scripts och tittade på action pointsen och lärde mig av det. Sen när neobot kom så gjorde jag likadant. Nu till RedBot så finns ju färdiga "depositers" på forumen som är bara att kopiera och klistra in
Här är en bra depositer som jag använder delvis
http://forums.tibiaredbot.com.br/showthread.php/2532-LEILAR-Loot-Depositer-SORTED!!
Det jag upplever svårt med att göra deposit är att jag inte vet hur labels riktigt fungerar, på Xenobot behöver du även två filer om du ska ha depositer (En med waypoints osv, sen en annan fil där depositen ligger), kollade innan på ett bra script till ett free acc ställe men som depositade efter varje runda, provade att ändra capen som var skriven i filen men det hjälpte inte heller.
Citat:
Ursprungligen postat av 3rM
De flesta mages som över 80 kör fortfarande med Strong manapotion då det är mer profit. Jag själv kör endast great manas i krig eller när jag kör walls

Ohfan, jag hörde av en polare ett par ställen där jag kunde gå men som kunde vara rätt farligt om man blev comboad och därav skulle det vara bättre med en starkare mana.
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Hade bottarna varit detectade (alltså själva softwaren) så hade vi sett en grymt mycket större del av alla bannade.
Fast det är väl inte helt säkert, om cip bannar alla samtidigt så kommer de tappa spelare, blir en person bannad så kommer han troligtvis fortfarande göra ett nytt acc och börja botta den med eftersom han tror att han bara hade otur.
Cipsoft kanske redan vet vilka som använder bots och inte, men skulle de banna en allt för stor andel av dom så skulle nog många se flera risker i att fortsätta botta och många kanske skulle sluta.
Sen vill nog inte Cipsoft deleta botters heller, jag tror att de vill få dom att sluta botta med hjälp av skrämseltaktiker, vilket passar bäst att banna en mindre summa personer.