Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-09-04, 09:35
Medlem
tjena, jag undrar om någon kanske skulle villja spela tibia med mig ?
själv spelar jag på inferna och skulle kunna hjälpa någon att lvla upp sig om dom skulle vilja spela med mig
Citera
2012-09-04, 14:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilleman63
tjena, jag undrar om någon kanske skulle villja spela tibia med mig ?
själv spelar jag på inferna och skulle kunna hjälpa någon att lvla upp sig om dom skulle vilja spela med mig
om du vill locka folk får du gärna ge lite mer info, som ledande guild, hur ofta är det krig, hur många på servern är rövhål som sänker någon som är lägre lvl for shits and giggles, vilken lvl är du, kan du erbjuda protection osv osv.

då kommer du få lättare att hitta någon
Citera
2012-09-05, 00:28
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Sitter och spelar lite på en OT nu där det är tillåtet att botta så länge man inte är afk. Det är 9.60 eller 9.63, båda klienterna funkar. Vad för bot bör man använda? Har aldrig använt bot förut, börjar bli för lat för att hunta för hand. Är för efterbliven för att göra scripts och skit själv.
Citera
2012-09-05, 00:33
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Sitter och spelar lite på en OT nu där det är tillåtet att botta så länge man inte är afk. Det är 9.60 eller 9.63, båda klienterna funkar. Vad för bot bör man använda? Har aldrig använt bot förut, börjar bli för lat för att hunta för hand. Är för efterbliven för att göra scripts och skit själv.

Är det Shadowcores? Isåfall skriv PM med ditt ingame namn så kan vi snacka mer där
Citera
2012-09-05, 00:35
Medlem
Tjena, har precis börjat lira på Aurora och är bara lvl 12. Jag skulle vara oerhört tacksam om någon kunde sponsra mig lite med gear, pengar eller vad som helst. Skicka gärna ett PM till mig om du har något som ligger och skräpar
Citera
2012-09-05, 02:49
Medlem
Tjena Tibia älskare, eller som de heter.. Tibia fastnare då man aldrig lyckas komma bort från det här "skit" spelet.

Har spelat tibia i 8 år och just nu vill jag ha lite folk att lira med så det gör det hela roligare, har ni nånting att erbjuda på en server så som start grejer, protection, PA osv, säg till, jag drar 100 inom en månad, är inte dålig på tibia och vi kommer få väldigt roligt med teamhunts och liknande

MEN

Jag kommer inte börja utan saker osv, så har ni nått att erbjuda (vilken server som helst, inte non pvp) PMA gärna mig då !
Citera
2012-09-05, 14:30
Medlem
Yamals avatar
Fan va folk tigger saker nu för tiden? Har ni ingen ryggrad eller
Citera
2012-09-05, 18:48
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Fan va folk tigger saker nu för tiden? Har ni ingen ryggrad eller

det är väl nuförtiden det är lätt för folk att ge saker, ett k-set för en 200+ är ju en fis i universum men för en lvl 8 är det ju allt..

annat var de förr om man säger så
Citera
2012-09-05, 22:52
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Började spela nyss på aurora men jag vet inte vilken vocation man ska välja om man spelar ensam utan någonting.
Ska man köra pally/knight för att skaffa pengar eller får man tillräckligt med cash från mages?
Citera
2012-09-05, 23:19
Medlem
pozies avatar
någon som lirar dolera? finns inte direkt många svenskar där, men hade vart kul om någon annan var med i kriget som pågår där. fick precis tag på en 200~ ek som jag ska kriga lite på, så replyyy om det finns någon där ute!
Citera
2012-09-05, 23:31
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Pepper
Började spela nyss på aurora men jag vet inte vilken vocation man ska välja om man spelar ensam utan någonting.
Ska man köra pally/knight för att skaffa pengar eller får man tillräckligt med cash från mages?

Det blev Druid! Är det någon mer som spelar aurora?
Citera
2012-09-06, 02:07
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Pepper
Det blev Druid! Är det någon mer som spelar aurora?

finns många, finns en fb guild där... kolla i tråden en bit bak så hittar du info om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in