Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-25, 16:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Hade bottarna varit detectade (alltså själva softwaren) så hade vi sett en grymt mycket större del av alla bannade.

De som blir deletade har antaglien använt sämre bottar/annan mjukvara som fått dem bannade.
väldigt uppenbart svar på den frågan. om de nu verkligen bannar 5k spelare/gång tycker jag det är jävligt modigt av dem, med tanke på att det är en tredjedel av maxspelarna online (för det mesta)
Citera
2012-04-25, 18:24
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
väldigt uppenbart svar på den frågan. om de nu verkligen bannar 5k spelare/gång tycker jag det är jävligt modigt av dem, med tanke på att det är en tredjedel av maxspelarna online (för det mesta)

instämmer, dom bannar en sjukt stor summa jämfört med antalet som generellt är inne... 5K åt gången undrar jag hur det håller sig i längden liksom, men antar att dom måste....
Citera
2012-04-25, 19:31
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Nu ställde jag väl ingen fråga så jag förstår inte riktigt vad du menar.

För att förtydliga det jag skrev: Hade bottarna (exempelvis xenobot eller redbot) varit detectade hade alla som använt dem blivit bannade. De som blir bannade nu är av exempelvis playerreports eller som jag skrev innan, andra detectade mjukvaror.
Citera
2012-04-25, 20:38
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Nu ställde jag väl ingen fråga så jag förstår inte riktigt vad du menar.

För att förtydliga det jag skrev: Hade bottarna (exempelvis xenobot eller redbot) varit detectade hade alla som använt dem blivit bannade. De som blir bannade nu är av exempelvis playerreports eller som jag skrev innan, andra detectade mjukvaror.
och då säger jag som innan, hade alla blivit deletade på en gång, hade tibia inte haft några spelare kvar. vem som helst förstår att cip tog för lång tid på sig med o ta tag i botters ordentligt, så nu är de för sent att dra alla på en gång, då skulle alla över 300 ryka, nej ingen har fixat det manuellt, eller har en char i 300 utan o köpa den. så jag hoppas du själv förstår att det är mycket möjligt att folk blir deletade av ett detection tool. + väldigt många fejkar reports för att förstöra för folk.
Citera
2012-04-26, 00:59
Medlem
chullans avatar
Citat:
och då säger jag som innan, hade alla blivit deletade på en gång, hade tibia inte haft några spelare kvar. vem som helst förstår att cip tog för lång tid på sig med o ta tag i botters ordentligt, så nu är de för sent att dra alla på en gång, då skulle alla över 300 ryka, nej ingen har fixat det manuellt, eller har en char i 300 utan o köpa den. så jag hoppas du själv förstår att det är mycket möjligt att folk blir deletade av ett detection tool. + väldigt många fejkar reports för att förstöra för folk.
Har en polare som är lvl 348 för tillfället, helt manuellt. Så ditt påstående är fel!
Citera
2012-04-26, 01:09
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Har en polare som är lvl 348 för tillfället, helt manuellt. Så ditt påstående är fel!
och hur lång tid tog det? jag tvivlar på att han följt alla regler för att nå sitt mål, och om han nu gjort det 100% manuellt tycker jag synd om honom ;/ måste tagit otroligt lång tid
Citera
2012-04-26, 01:53
Medlem
chullans avatar
Citat:
och hur lång tid tog det? jag tvivlar på att han följt alla regler för att nå sitt mål, och om han nu gjort det 100% manuellt tycker jag synd om honom ;/ måste tagit otroligt lång tid
Han gjorde sin char 2010.09.25. 100% manuellt, allt han gör är att expa när han inte jobbar. Frågar han varje dag hur han orkar expa 10+ timmar om dagen (när han är ledig). Då svarar han mig bara; vad ska man annars göra? >.<
Citera
2012-04-26, 01:56
Medlem
pozies avatar
Citat:
Han gjorde sin char 2010.09.25. 100% manuellt, allt han gör är att expa när han inte jobbar. Frågar han varje dag hur han orkar expa 10+ timmar om dagen (när han är ledig). Då svarar han mig bara; vad ska man annars göra? >.<
ja då förklarar det en del ;/.... har en sån på min värld med, han är ms och spelar lite för mycket kan tyckas, han tar typ 10 lvls medans jag tar 4... och jag är 130~;P
Citera
2012-04-26, 01:58
Medlem
chullans avatar
Citat:
ja då förklarar det en del ;/.... har en sån på min värld med, han är ms och spelar lite för mycket kan tyckas, han tar typ 10 lvls medans jag tar 4... och jag är 130~;P
Haha aa. Förstår verkligen inte hur man inte tröttnar.
Citera
2012-04-26, 07:56
Medlem
3rMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Ohfan, jag hörde av en polare ett par ställen där jag kunde gå men som kunde vara rätt farligt om man blev comboad och därav skulle det vara bättre med en starkare mana.
Om man blir combad kvittar det hur stor mana du har för du hinner ju inte heala
Citera
2012-04-26, 11:22
Medlem
Menimienais avatar
Citat:

vad är han för klass? paladin?
Citera
2012-04-26, 11:34
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rM
Om man blir combad kvittar det hur stor mana du har för du hinner ju inte heala
Jo, jag antar att han menade att man ska göra mana shield, det sa han dock aldrig om jag skulle göra eller inte, hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in